Traore piver igen

Om FC Midtjylland og Black Wolves
fadlaa

Traore piver igen

Indlæg af fadlaa »

Så er den galt med Traore igen.

http://www.bolddk.com/nyt/?vis=64569

Var det ik en ide at leje ham ud til en københavnsk 1-2 div klub resten af hans kontraktperiode. Så er han i det mindste hjemme hvor han hører til
Senest rettet af fadlaa 19. jan 2007, 10:06, rettet i alt 1 gang.

Le compte

Re: Traore piver igen

Indlæg af Le compte »

Jeg syntes han er meget realistisk. Han skriver ikke at det er klubbens skyld. Han nævner jo hans skade og så at han for sent har forstået princippet med frihed under ansvar, som grunde til at tingene ikke er gået som han kunne ønske.

At han fortryder skiftet er vel så mest af personlige årsager da klubben vel ikke kan gøre ved at han har været skadet og har svært ved at komme på holdet.

Jeg syntes dog at han har gjort det godt når han har været skadesfri og håber derfor at han bliver.

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Le compte Skrev:
-------------------------------------------------------
> Jeg syntes han er meget realistisk. Han skriver
> ikke at det er klubbens skyld. Han nævner jo hans
> skade og så at han for sent har forstået
> princippet med frihed under ansvar, som grunde til
> at tingene ikke er gået som han kunne ønske.
>
> At han fortryder skiftet er vel så mest af
> personlige årsager da klubben vel ikke kan gøre
> ved at han har været skadet og har svært ved at
> komme på holdet.
>
> Jeg syntes dog at han har gjort det godt når han
> har været skadesfri og håber derfor at han bliver.

Det her da må det mest åbenlyse signal, som han kan give til FCM om, at jeg trives ikke som person uden mere autoritær og disciplinerede forhold. Ud fra ERs humanistiske indstilling til mennesker som unikke selvstændige kreative individer, så kan jeg ikke se, hvordan Traore hverken sportsligt eller personlighedsmæssigt kan komme til at fungere under en træner, som organisere fodbold på uforudsigelige kreativ impulsivitet – når han først nu ” har opdaget dette”, så er der altså tale om en fodboldspiller som er helt forblindet for selvstændig tænkning.

Det bedste er vel, at finde en mere gammeldagsklub med faste rammer og forudsigelighed. Det kræver mere personligt, at kunne flytte personlige grænser i en udviklingsproces og turde vælge med ansvar. Håber FCM får en snak med ham om, hvordan vi kan hjælpe ham med, at komme videre med sin karriere.

mrjelle

Indlæg af mrjelle »

Personligt mener jeg ikk Traore er god nok. Han er langt fra en starter og syns slet ikk han har været god når han endelig har fået chancen. Han må meget gerne smutte for min skyld.

Mose

Indlæg af Mose »

Måske er det en strategi for at få ham solgt.

Egentlig taler han jo pænt om FCM, men slår samtidig fast, at han er klar til at vende tilbage til KBH, hvis der kommer et tilbud.

Jeg gætter på, at han er en af de allerdyreste spillere at aflønne, og det står ikke mål med præstationerne på banen. Derfor synes jeg, at et vintersalg af Traore ville være helt optimalt.

Bjørn

Indlæg af Bjørn »

Et hold er ikke bedre end sine reserver. Når jeg siger dette er det fordi vi skal have en vis grad af kvalitet på vores bænk, og omend Traore ikke har vist sig at være helt god nok til at tage en fast plads, er han absolut en god spiller at have på bænken. Især da han både kan spille i forsvaret og på midtbanen.

Jeg tror iøvrigt heller ikke han er den dyreste spiller, lønmæssigt i klubben. Det er nok Frank der hiver flest penge hjem om året.

GamleHoffmann64

Indlæg af GamleHoffmann64 »

mrjelle Skrev:
-------------------------------------------------------
> Personligt mener jeg ikk Traore er god nok. Han er
> langt fra en starter og syns slet ikk han har
> været god når han endelig har fået chancen. Han må
> meget gerne smutte for min skyld.

Han har ikke leveret varen, slet ikke.

Er enig med mrjelle, skyd ham af, hellere nu end til sommer.

YahooSeeker [Bot]

Fans piver igen

Jeg kan ikke forstå så mange fans skal pive hver gang en spiller søger nye græsgange for at få spilletid? Det er vel det mest naturlige i verden at folk prøver at komme til at beskæftige sig med det der interesserer dem.

Troré havde nok regnet med, at det var nemmere at få en fast plads på holdet. Han havde ikke regnet med at en midtbaneplads i FCM ville blive noget af det sværeste at få i danmark, over den periode han har været i klubben.

Det skal dog retfærdigvis siges, at han har været skadet det meste af den tid han har været i klubben. Og vi må heller ikke glemme, at han har været gardering på et meget ungt hold, hvor det at have en med noget mere erfaring på bænken har været en trykhed, så man har kunnet satse helhjertet på de unge.

Altoriso

Re: Fans piver igen

Indlæg af Altoriso »

Jeg synes du har helt ret Hekler

Og vi ser det stort hver gang at en spiller har ambitioner udover FCM, så skal han hagles ned

Bjørn har også en god pointe i, at det er vigtigt at have spillere med et godt niveau til at gå ind ved skader

Men nogle tror at vi bare kan skaffe lige præcis de spillere vi vil til truppen, men sådan fungerer det jo bare ikke

YahooSeeker [Bot]

Røll er en vinder

Jeg syntes, at det er opløftende at læse, hvordan Thomas Røll er mere en vindertype, som selv tager ansvar:

http://www.viasatsport.com/index.php?op ... 61&lang=dk

Hafferlaf

Indlæg af Hafferlaf »

"Og vi må heller ikke glemme, at han har været gardering på et meget ungt hold, hvor det at have en med noget mere erfaring på bænken har været en trykhed, så man har kunnet satse helhjertet på de unge."

Traore er kun 24 år og har aldrig været i nærheden af at være en profil hos hverken FCK eller os. Han spillede kun nogle og 60 kampe for FCK på 4 år og var samtidig udlejet til en svensk klub. Man kan derfor godt konkludere, at han aldrig rigtig er slået til - altså er han en stor skuffelse om man vil det eller ej.

Og det du skriver med tryghed på bænken er vel en af de større floskler. Traore har vel ikke givet mere tryghed end den gennemsitlige spiller på bænken/i truppen. Både set i lyset af hans unge alder og hans efterhånden velkendte udsagn om at ikke føle sig godt tilpas i FCM.

Glen

Indlæg af Glen »

@ Hafferlaf

Ved ikke om du ikke har fuldt så meget med tidligere, men jeg vil altså mene at Traore var en "lille" profil i 03/04 sæsonen hvor det var Hjalte og Traore der styrede midtbanen på det FCK hold som sikrede guldet det år.

Persian_Wolf

Indlæg af Persian_Wolf »

fuldstændig enig med Hekler. Alt for tit, piver fans her over en spiller vil videre for enten at komme til noget større, eller for spillertid. Kan nævne pimpong som et eksempel også, jeg har set fans herinde nærmest prøve at kaste hekse-magi på ham for at alt skal gå ham dårligt; det er simpelthen besynderligt at man fra et menneske til et andet, ønsker den slags.

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

når alt kommer til alt, så er fodbold jo et job for spillerne i truppen. Trives man ikke eller får man ikke nok spilletid vil man søge væk. Jeg kan sgu godt forstå Traore. det er sgu da ikke særlig fedt at sidde på bænken og se Femí og SaLAmi spille kamp efter kamp. Havde de to så været 33 og 35 så de ikke havde en længere fremtid så Traore måske kunne se frem til at overtage pladsen var det nok noget andet, men de er jo begge yngre og pt er der altså derfor mere fremtid i dem. Ergo ville jeg sgu da også søge væk.

I øvrigt vil jeg også mene at Traore var en profil da han kom til klubben. Han blev præsenteret som lidt af et scoop og mener at Jens Ørgaard snakkede om at han skulle være bedre offensivt, men der er han jo heller ikke slået til. Jeg synes ikke at Traore piver blot fordi han giver udtryk for at han er utilfreds med situationen. Det er da klart for enhver at det i længden er uholdbart.

Mads

Indlæg af Mads »

http://www.debatside.dk/forum/viewtopic.php?t=5620

De mener ikke de kan bruge ham i AAB!

Besvar