Salami interessant for Man Utd???
-
casper89
Salami interessant for Man Utd???
Har lige læst en artikel i dagens BT, hvor det fremgår at Sir Alex Ferguson skulle have forhørt sig om mulighederne for at få Salami til prøvetræning. Dette er dog blevet afvist af Ørgaard som siger: "Det er korrekt, at vi har fået en forespørgsel fra United om at sende Salami på prøvetræningsophold, men vi har sagt nej". Grunden til at Ørgaard ikke ville lade Salami komme til prøvetræning er at han siger at FCM ikke ønsker at sende sine stamspillere rundt på prøvetræning i diverse klubber. Endvidere siger Ørgaard at det kun var for at give Salami en oplevelse at han fik lov at komme til prøvetræning i Chelsea.
Men man må sige det er lidt af en ønske situation, hvis det er korrekt at nu også United har meldt deres interesse i Salami. Det vil formentlig presse prisen et godt stykke opad, når to af de største klubber i verden kæmper om et talents underskrift.
(Beklager at jeg ikke har været i stand til at finde et link til artiklen, og ja jeg har kigget på BTs hjemmeside)
Men man må sige det er lidt af en ønske situation, hvis det er korrekt at nu også United har meldt deres interesse i Salami. Det vil formentlig presse prisen et godt stykke opad, når to af de største klubber i verden kæmper om et talents underskrift.
(Beklager at jeg ikke har været i stand til at finde et link til artiklen, og ja jeg har kigget på BTs hjemmeside)
Senest rettet af casper89 23. jan 2007, 09:33, rettet i alt 1 gang.
-
Lind
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Salami interessant for Man Utd???
He, he, de kan da bare begynde en priskrig fra 160 mio. kr - så Manchester United kan få hævn(--;
-
Sir Lago
Jeg forstår nu ikke, at det skulle kunne få prisen til at falde, hvis han kom til prøvetræning. Tværtimod....
-
Martin
Sir Lago Skrev:
-------------------------------------------------------
> Jeg forstår nu ikke, at det skulle kunne få prisen
> til at falde, hvis han kom til prøvetræning.
> Tværtimod....
Nej er helt enig, det burde nærmere booste hans pris som agenten siger, men det kan være Ørgaard vil have United til at byde på Salami, så Chelsea vågner op
Det ville da ikke gøre noget, hvis de kom og skændes om prisen, men lad os endelig få Real, Barca, Milan på banen også, så snakker vi pludselig rigtig mange millioner
Men jeg tror, at Jens Ørgaard vælger at sige nej til tilbuddet fordi, at han ikke vil skade truppens opvarmning mere end højest nødvendig til foråret, hvor vi jo reelt set har en større chance end nogensinde for at blive danske mestre...
Hvis vi banker FCK hjemme - så er der kun tre point forskel imellem os, så skal FCK ikke dumme sig mange gange inden vi kan kalde os mestrene - jeg tror ihvertifald stadig på det
> Jeg forstår nu ikke, at det skulle kunne få prisen
> til at falde, hvis han kom til prøvetræning.
> Tværtimod....
Nej er helt enig, det burde nærmere booste hans pris som agenten siger, men det kan være Ørgaard vil have United til at byde på Salami, så Chelsea vågner op
Det ville da ikke gøre noget, hvis de kom og skændes om prisen, men lad os endelig få Real, Barca, Milan på banen også, så snakker vi pludselig rigtig mange millioner
Men jeg tror, at Jens Ørgaard vælger at sige nej til tilbuddet fordi, at han ikke vil skade truppens opvarmning mere end højest nødvendig til foråret, hvor vi jo reelt set har en større chance end nogensinde for at blive danske mestre...
Hvis vi banker FCK hjemme - så er der kun tre point forskel imellem os, så skal FCK ikke dumme sig mange gange inden vi kan kalde os mestrene - jeg tror ihvertifald stadig på det
-
YahooSeeker [Bot]
Nu kan Salami under alle omstændigheder ikke få lov at skifte til England i dette transfervindue, så man kan sagtens klappe hesten. Hvis han er interressant skal Man U bare sende folk til SAS arena når sæsonen begynder. Lige nu konflikter det med opstarten, og jeg tror ikke et træningsophold kan gøre andet end at give dem lov at se ham. Prisen ændre sig ikke.
-
Martin
Hekler Skrev:
> Nu kan Salami under alle omstændigheder ikke få
> lov at skifte til England i dette transfervindue,
> så man kan sagtens klappe hesten. Hvis han er
> interressant skal Man U bare sende folk til SAS
> arena når sæsonen begynder. Lige nu konflikter det
> med opstarten, og jeg tror ikke et træningsophold
> kan gøre andet end at give dem lov at se ham.
> Prisen ændre sig ikke.
Det er når du ser isoleret set på det, men medie omtale mv. kan gøre, at klubber som ikke havde fulgt ham vil følge ham i foråret, og hvis han gør det godt der, så kan det presse prisen op...
Men pt. så har du da ret, det vil ihvertifald ikke være til England
> Nu kan Salami under alle omstændigheder ikke få
> lov at skifte til England i dette transfervindue,
> så man kan sagtens klappe hesten. Hvis han er
> interressant skal Man U bare sende folk til SAS
> arena når sæsonen begynder. Lige nu konflikter det
> med opstarten, og jeg tror ikke et træningsophold
> kan gøre andet end at give dem lov at se ham.
> Prisen ændre sig ikke.
Det er når du ser isoleret set på det, men medie omtale mv. kan gøre, at klubber som ikke havde fulgt ham vil følge ham i foråret, og hvis han gør det godt der, så kan det presse prisen op...
Men pt. så har du da ret, det vil ihvertifald ikke være til England
-
fadlaa
Han kan vel dårligt skifte til england under alle omstændigheder. Da han vil få problemer med at få opholdstilladelse.
Derudover skal der altså mange penge på bordet før det bliver interessant for klubben. Vi skal jo huske at vi kun får 45% af transfer indtægterne for de afrikanske talenter.
Derudover skal der altså mange penge på bordet før det bliver interessant for klubben. Vi skal jo huske at vi kun får 45% af transfer indtægterne for de afrikanske talenter.
-
Pacman
Martin Skrev:
> Hvis vi banker FCK hjemme - så er der kun tre
> point forskel imellem os, så skal FCK ikke dumme
> sig mange gange inden vi kan kalde os mestrene -
> jeg tror ihvertifald stadig på det
Ro på mulle. Hvor mange gange er det lige FCK har dummet sig? Desuden kræver det jo nermest sejre i resten af kampene selv. Desuden ligger OB kun 2 point efter.
Sjovt nok er FCK & OB bedst på udebane, så om det er en fordel, at de har en udekamp mere er svært at spå om.
Så kan vi kigge på nye spillere:
FCM ind: Sergey Dadu, Martin Raska. FCM ud: Mikkel Thygesen. Svært at bedømme da man ikke rigtigt har hørt/set dem. Men thygesen er et kæmpe tab.
FCK ind: Niclas Jensen, Ailton Almeida. FCK ud: Martin Bergvold. Det ligner en klar forstærkning af holdet.
OB ind: Nenad Novakovic. OB ud: Magne Sturød, Alexander Aas. Ligner status quo.
Resterende kampprogram:
FCM Hjemme Vs. VB, EfB, FCK, FCN, RFC, SIF, BIF, AaB
FCM Ude Vs. RFC, AaB, ACH, OB, VFF, VB, EfB
FCK Hjemme Vs. EfB, ACH, OB, ACH, AaB, RFC, EfB
FCK Ude Vs. FCN, SIF, FCM, FCN, SIF, BIF, VFF, VB
OB Hjemme Vs. RFC, AaB, VB, EfB, FCM, SIF, VFF
OB Ude Vs. EfB, VFF, FCK, FCN, ACH, RFC, BIF, AaB
P.S. ved godt at dette måske er en anden debat.
> Hvis vi banker FCK hjemme - så er der kun tre
> point forskel imellem os, så skal FCK ikke dumme
> sig mange gange inden vi kan kalde os mestrene -
> jeg tror ihvertifald stadig på det
Ro på mulle. Hvor mange gange er det lige FCK har dummet sig? Desuden kræver det jo nermest sejre i resten af kampene selv. Desuden ligger OB kun 2 point efter.
Sjovt nok er FCK & OB bedst på udebane, så om det er en fordel, at de har en udekamp mere er svært at spå om.
Så kan vi kigge på nye spillere:
FCM ind: Sergey Dadu, Martin Raska. FCM ud: Mikkel Thygesen. Svært at bedømme da man ikke rigtigt har hørt/set dem. Men thygesen er et kæmpe tab.
FCK ind: Niclas Jensen, Ailton Almeida. FCK ud: Martin Bergvold. Det ligner en klar forstærkning af holdet.
OB ind: Nenad Novakovic. OB ud: Magne Sturød, Alexander Aas. Ligner status quo.
Resterende kampprogram:
FCM Hjemme Vs. VB, EfB, FCK, FCN, RFC, SIF, BIF, AaB
FCM Ude Vs. RFC, AaB, ACH, OB, VFF, VB, EfB
FCK Hjemme Vs. EfB, ACH, OB, ACH, AaB, RFC, EfB
FCK Ude Vs. FCN, SIF, FCM, FCN, SIF, BIF, VFF, VB
OB Hjemme Vs. RFC, AaB, VB, EfB, FCM, SIF, VFF
OB Ude Vs. EfB, VFF, FCK, FCN, ACH, RFC, BIF, AaB
P.S. ved godt at dette måske er en anden debat.
-
Martin
Pacman Skrev:
> Martin Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Hvis vi banker FCK hjemme - så er der kun tre
> > point forskel imellem os, så skal FCK ikke
> dumme
> > sig mange gange inden vi kan kalde os mestrene
> -
> > jeg tror ihvertifald stadig på det
>
> Ro på mulle. Hvor mange gange er det lige FCK har
> dummet sig? Desuden kræver det jo nermest sejre i
> resten af kampene selv. Desuden ligger OB kun 2
> point efter.
>
> Sjovt nok er FCK & OB bedst på udebane, så om det
> er en fordel, at de har en udekamp mere er svært
> at spå om.
>
> Så kan vi kigge på nye spillere:
>
> FCM ind: Sergey Dadu, Martin Raska. FCM ud: Mikkel
> Thygesen. Svært at bedømme da man ikke rigtigt har
> hørt/set dem. Men thygesen er et kæmpe tab.
>
> FCK ind: Niclas Jensen, Ailton Almeida. FCK ud:
> Martin Bergvold. Det ligner en klar forstærkning
> af holdet.
>
> OB ind: Nenad Novakovic. OB ud: Magne Sturød,
> Alexander Aas. Ligner status quo.
>
>
> Resterende kampprogram:
>
> FCM Hjemme Vs. VB, EfB, FCK, FCN, RFC, SIF, BIF,
> AaB
> FCM Ude Vs. RFC, AaB, ACH, OB, VFF, VB, EfB
>
> FCK Hjemme Vs. EfB, ACH, OB, ACH, AaB, RFC, EfB
> FCK Ude Vs. FCN, SIF, FCM, FCN, SIF, BIF, VFF,
> VB
>
> OB Hjemme Vs. RFC, AaB, VB, EfB, FCM, SIF, VFF
> OB Ude Vs. EfB, VFF, FCK, FCN, ACH, RFC, BIF,
> AaB
>
>
> P.S. ved godt at dette måske er en anden debat.
Thygesen blev kun flyttet fordi han ellers skulle på bænken - det var jo faktisk Salami der pressede ham frem, så han må være den nemmeste at erstatte... De pr. gange jeg har set Baba Collins, der har jeg bestemt ikke være nervøs for at bytte Thyge med ham..
Men det er da rigtigt at vi skal vinde mange kampe, men programmet set da fornuftigt ud synes jeg
> Martin Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Hvis vi banker FCK hjemme - så er der kun tre
> > point forskel imellem os, så skal FCK ikke
> dumme
> > sig mange gange inden vi kan kalde os mestrene
> -
> > jeg tror ihvertifald stadig på det
>
> Ro på mulle. Hvor mange gange er det lige FCK har
> dummet sig? Desuden kræver det jo nermest sejre i
> resten af kampene selv. Desuden ligger OB kun 2
> point efter.
>
> Sjovt nok er FCK & OB bedst på udebane, så om det
> er en fordel, at de har en udekamp mere er svært
> at spå om.
>
> Så kan vi kigge på nye spillere:
>
> FCM ind: Sergey Dadu, Martin Raska. FCM ud: Mikkel
> Thygesen. Svært at bedømme da man ikke rigtigt har
> hørt/set dem. Men thygesen er et kæmpe tab.
>
> FCK ind: Niclas Jensen, Ailton Almeida. FCK ud:
> Martin Bergvold. Det ligner en klar forstærkning
> af holdet.
>
> OB ind: Nenad Novakovic. OB ud: Magne Sturød,
> Alexander Aas. Ligner status quo.
>
>
> Resterende kampprogram:
>
> FCM Hjemme Vs. VB, EfB, FCK, FCN, RFC, SIF, BIF,
> AaB
> FCM Ude Vs. RFC, AaB, ACH, OB, VFF, VB, EfB
>
> FCK Hjemme Vs. EfB, ACH, OB, ACH, AaB, RFC, EfB
> FCK Ude Vs. FCN, SIF, FCM, FCN, SIF, BIF, VFF,
> VB
>
> OB Hjemme Vs. RFC, AaB, VB, EfB, FCM, SIF, VFF
> OB Ude Vs. EfB, VFF, FCK, FCN, ACH, RFC, BIF,
> AaB
>
>
> P.S. ved godt at dette måske er en anden debat.
Thygesen blev kun flyttet fordi han ellers skulle på bænken - det var jo faktisk Salami der pressede ham frem, så han må være den nemmeste at erstatte... De pr. gange jeg har set Baba Collins, der har jeg bestemt ikke være nervøs for at bytte Thyge med ham..
Men det er da rigtigt at vi skal vinde mange kampe, men programmet set da fornuftigt ud synes jeg
-
jacob.lindholm
der er ingen af kampene der ser umuglige ud, så hvorfor ikke. FCM ender på toppen efterfulgt af FCK på sølv og OB på bronze.
-
Glen
jacob.lindholm Skrev:
> der er ingen af kampene der ser umuglige ud, så
> hvorfor ikke. FCM ender på toppen efterfulgt af
> FCK på sølv og OB på bronze.
Grunden til jeg tvivler på at FCM kan tage 7 poing fra FCK skal ses i lyset af:
at det ikke tidligere har været muligt at tage poing fra FCK i forårs sæsonen.
Værst var det i 04/05 da FCM i vinterpausen lagde nr 2, men smed sølvet i netop forårs sæsonen.
FCM - forårs sæson 03/04 - 22 poing
FCK - forårs sæson 03/04 - 27 poing
FCM - forårs sæson 04/05 - 24 poing
FCK - forårs sæson 04/05 - 30 poing
FCM - forårs sæson 05/06 - 22 poing
FCK - forårs sæson 05/06 - 24 poing
Derudover skal FCM i foråret møde EFB & AAB 2 gang, og normalt er hverken EFB eller AAB nogle som FCM løber henover. Til sammenligning skal FCK møde EFB & FCN 2 gange i foråret. Men ellers har du da "set med positive bliller" ret, ingen kampe er umulige
)
Nu ved vi jo ikke om der bliver handlet yderligere i dette transfer vindue, men PT ser det ud til at FCK bliver forstærket, hvor FCM´s trup nærmere er status quo. Men lad os venter og se hvad der sker i hektiske April, jeg formoder det er i denne månede at top 3 placeringer bliver stadfæstet.
> der er ingen af kampene der ser umuglige ud, så
> hvorfor ikke. FCM ender på toppen efterfulgt af
> FCK på sølv og OB på bronze.
Grunden til jeg tvivler på at FCM kan tage 7 poing fra FCK skal ses i lyset af:
at det ikke tidligere har været muligt at tage poing fra FCK i forårs sæsonen.
Værst var det i 04/05 da FCM i vinterpausen lagde nr 2, men smed sølvet i netop forårs sæsonen.
FCM - forårs sæson 03/04 - 22 poing
FCK - forårs sæson 03/04 - 27 poing
FCM - forårs sæson 04/05 - 24 poing
FCK - forårs sæson 04/05 - 30 poing
FCM - forårs sæson 05/06 - 22 poing
FCK - forårs sæson 05/06 - 24 poing
Derudover skal FCM i foråret møde EFB & AAB 2 gang, og normalt er hverken EFB eller AAB nogle som FCM løber henover. Til sammenligning skal FCK møde EFB & FCN 2 gange i foråret. Men ellers har du da "set med positive bliller" ret, ingen kampe er umulige
Nu ved vi jo ikke om der bliver handlet yderligere i dette transfer vindue, men PT ser det ud til at FCK bliver forstærket, hvor FCM´s trup nærmere er status quo. Men lad os venter og se hvad der sker i hektiske April, jeg formoder det er i denne månede at top 3 placeringer bliver stadfæstet.
-
BWMØ
Præcis; Hvorfor vil Man Utd have en spiller til prøvetræning, som de ikke kan få opholdstilladelse til? Det er, såvidt jeg ved, afhængig af både antal spillede landskampe, hvor der er et minimum der skal være registreret (og, som ikke er muligt, medmindre, der kommer nogle ugandadollars frem) samt, at spilleren skal spille en vis %-del af 1. holdskampene.....Men klogt af Ørgaard at nægte ham prøvetræning; Chelsea var nok, og nu er der en opstartsfase igang, som ikke skal ødelægges af ligegyldige træningsophold, som vi intet får ud af!
-
Sir Lago
Det er ikke noget problem for Utd at købe spillere udenfor EU.
De sender dem jo bare til en af deres farmerklubber.
Det så man jo med Kineseren Dong Fangzhou. Han røg til Antwerpen i nogle år og hopla så kan han nu spille i England.
Hvordan kan det egentligt være at John Obi Mikel fik arbejdstilladelse så hurtigt? Der er jo noget med at de skal spille et antal landskampe eller noget...
De sender dem jo bare til en af deres farmerklubber.
Det så man jo med Kineseren Dong Fangzhou. Han røg til Antwerpen i nogle år og hopla så kan han nu spille i England.
Hvordan kan det egentligt være at John Obi Mikel fik arbejdstilladelse så hurtigt? Der er jo noget med at de skal spille et antal landskampe eller noget...
-
fadlaa
En spiller skal have spillet 75% på sit respektive landshold inden for det sidste år. Og Man utd kineseren er fast mand i kina. Mikel er osse inde omkring Nigerias. Det er grunden