Zidan på vej til Brøndby??

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
Hafferlaf

Zidan SKAL væk

Indlæg af Hafferlaf »

Zidan er åbenbart ikke populær i Bremen. Ikke at det undrer, men alligevel utroligt at han ikke har udviklet sig lidt mere som person siden han tog til Tyskland.

http://rhein-zeitung.de/on/06/12/21/spo ... inz.html?a

Det er jo en helt vild sviner han får med på vejen...

Anyway, der oplyses at han i sin tid kostede 3,8 mill Euro og det er vel ikke sandt? Han gik ifølge danske kilder for langt mindre.

YahooSeeker [Bot]

Re: Zidan SKAL væk

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Hafferlaf Skrev:
-------------------------------------------------------
> Zidan er åbenbart ikke populær i Bremen. Ikke at
> det undrer, men alligevel utroligt at han ikke har
> udviklet sig lidt mere som person siden han tog
> til Tyskland.
>
> http://rhein-zeitung.de/on/06/12/21/sport/r/mainz.
> html?a
>
> Det er jo en helt vild sviner han får med på
> vejen...
>
> Anyway, der oplyses at han i sin tid kostede 3,8
> mill Euro og det er vel ikke sandt? Han gik ifølge
> danske kilder for langt mindre.

Så vil jeg bare gerne høre om der er en som gider lege tolk, for jeg fatter sgu ikke en pind af Tysk :)

Persian_Wolf

Re: hallerlaf SKAL væk

Indlæg af Persian_Wolf »

Så prøv nu bare at forstå situationen

Manden har vist noget hver eneste gang han kom på banen for Werder, og han blev i starten lovet plads på holdet. Trods god start, så får han ikke chancerne, og selv da han gjorde, så scorede han eller gjorde det godt; altså altid vist noget godt.

Hvad sker der så? Jo, Werder har "låst" Zidan til kun Mainz, selvom større klubber har vist interesse i ham(heraf et rivaliserende klub), men Werder valgte at afvise tilbud fra alle andre klubber end Mainz.
Zidan må så bukke under for det, for han vil bare væk så han kan spille noget bold.

Hvad sker der så? Jo, Werder har skadet angriber og vil derfor ikke slippe Zidan endnu. De har valgt at vente 1 uge med at svare omkring forhandlingerne med Mainz, fordi de gerne vil bruge ham i de træningskampe?

Hvad sker der så? Jo, Werder vælger IKKE at bruge Zidan alligevel men vælger at hive spiller op fra B holdet. Så Zidan må bare vente og sidde hjemme og spise chips til tysk telefonquiz, istedet for at være med Mainz på træningsophold nu.

Så Mester Haller dude, få styr på skidtet, inden du dømmer folk personligt.

Prøv du at blive kastet rundt sådan, så lad os se hvad du siger.

Hafferlaf

Indlæg af Hafferlaf »

Hvad har ovenstående med mit indlæg at gøre?

Indlægget går på at Zidan tydeligvis ikke er blevet mere ansvarsfuld siden tiden i vores klub og hverken kontraktforhandlinger eller hans spillemæssige succes/fiasko er nævnt.

Det må da være gået op for de fleste - pånær dig tydeligvis - at Zidans personlighed er hans største hæmsko for at få succes. Vi kender jo alle hans fremragende sportslige kvaliteter.

hitman202

Indlæg af hitman202 »

>
> Anyway, der oplyses at han i sin tid kostede 3,8
> mill Euro og det er vel ikke sandt? Han gik ifølge
> danske kilder for langt mindre.

De rygter der gik dengang gik fra 20 til 30 milloner kr, nok nærmere de 30, så det skal nok passe.

hitman202

Indlæg af hitman202 »

>
> De rygter der gik dengang gik fra 20 til 30
> milloner kr, nok nærmere de 30, så det skal nok
> passe.

Og her er et link for at komme tvivlen i forkøbet

http://de.wikipedia.org/wiki/FC_Midtjylland

Der står at vi fik 18,5 millioner for Skoubo og 25 millioner for Zidan!!

Persian_Wolf

Indlæg af Persian_Wolf »

Det har da alt med dit indlæg at gøre. Selvfølgelig afspejler hans handlinger udfra den behandling han har fået i klubben? Hans personlighed har intet at sige på det plan. Det er kun her i vores sølle lille land, at man har en tendens til at gør personlige småting til store overskrifter og tale-emner i fodboldforaer. I de større fodboldnationer, der er det alene det sportslige som gør sig gældende.

Thomas Lund

Re: Persian_Wolf SKAL væk

Indlæg af Thomas Lund »

Persian_Wolf Skrev:
> I de
> større fodboldnationer, der er det alene det
> sportslige som gør sig gældende.

Hvilken planet bor du på? I alle lande er det sådan at så snart de kendte træder i spinaten, så bliver deres privatliv kulegravet. Tabloidpressen er nådesløs i f.eks. England og de andre lande er lige så fint med.

Lund

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Uden ambition om at udvikle diskussionen til antropologi og sociologiske perspektiver, så har Persian_Wolf ret i, at der er forskelle på samfunds rummelighed – hvis det ikke var fordi, at dette var et fodbolddebatforum, så ville jeg gerne høre, hvordan Danmark er homogen med alle andre lande, fx Tyskland eller USA samt Vice versa. Det ville gøre videnskabelige studier i antropologi og sociologi meningsløse.

Min opfattelse af problemet for Werder og Zidan er, at det ikke har noget at gøre med etnocentrisk jante-mentalitet, fx pressen, som belaster Zidan. Jeg ser mere, at problemer et, at Zidan ikke personligt er god til at håndtere modgang, han lader sig for let stresse og slå ud, hvis tingen ikke går med ham. Jeg mindes at Werders træner har udtalt, at Zidan er en helt fantastisk fodboldspiller, men han har svært ved at skulle kæmpe med andre om en spilleplads – dvs. ikke at kunne regne med at spille hver gang. Fysisk kan han ikke blive en meget bedre fodboldspiller, men mentalt eller indstillingsmæssigt så kan han blive meget bedre.

Thomas Lund

Indlæg af Thomas Lund »

topscore Skrev:
> Uden ambition om at udvikle diskussionen til
> antropologi og sociologiske perspektiver, så har
> Persian_Wolf ret i, at der er forskelle på
> samfunds rummelighed – hvis det ikke var fordi, at
> dette var et fodbolddebatforum, så ville jeg gerne
> høre, hvordan Danmark er homogen med alle andre
> lande, fx Tyskland eller USA samt Vice versa. Det
> ville gøre videnskabelige studier i antropologi og
> sociologi meningsløse.

Fine ord, men det kan koges ned til eksemplerne med kæresten der fik et slag, hastighedsbøden og køb af stjålne varer. Jeg har selv boet i England og tabloidpressen kastede sig hver dag frådende over hver gang en kendis tog sig en druktur eller bare kom det mindste på kant med loven, så nej der er ikke så højt til loftet i andre lande, som nogle måske går og tror.

>
> Min opfattelse af problemet for Werder og Zidan
> er, at det ikke har noget at gøre med etnocentrisk
> jante-mentalitet, fx pressen, som belaster Zidan.
> Jeg ser mere, at problemer et, at Zidan ikke
> personligt er god til at håndtere modgang, han
> lader sig for let stresse og slå ud, hvis tingen
> ikke går med ham. Jeg mindes at Werders træner har
> udtalt, at Zidan er en helt fantastisk
> fodboldspiller, men han har svært ved at skulle
> kæmpe med andre om en spilleplads – dvs. ikke at
> kunne regne med at spille hver gang. Fysisk kan
> han ikke blive en meget bedre fodboldspiller, men
> mentalt eller indstillingsmæssigt så kan han blive
> meget bedre.

Der er jeg så fuldstændig enig. Nogle mænd bliver aldrig voksne og måske er Zidan bare en af dem?

Lund

Persian_Wolf

Re: Thomas Lund skal måske væk

Indlæg af Persian_Wolf »

Det bliver mit sidste bidrag til offtopic delen her ;)

Jeg har på ingen tidspunkter sat spørgsmålstegn ved de ting, og det er også personlig anlagt, så det vedkommer ikke mig hvor Zidan køber et ur.

Jeg svarede tilbage til artiklen og hallerhafs indlæg ved at sige at selvfølgelig vil Zidan væk og selvfølgelig skaber han en scene, når Werder har behandlet ham som de har gjort; istedet for bare at slippe ham; og ovenikøbet gamble med hans fremtid ved at afvise tilbud fra større klubber fordi de har mundtlig aftale med Mainz.

Og hvis du så syntes at det er fuldstændig hen i vejret at Zidan er utilfreds med den behandling han har fået, ikek mindst under transfervinduet her; jamen så er det det.

Længere er den egentlig ikke.

Jens Mikkelsen

Re: Persian_Wolf ER helt væk

Indlæg af Jens Mikkelsen »

Bare kald mig flueknepper Persian, men det hedder altså en Hafferlaf og nej det er ok og se Peter Plys som 28 årig (få børn også er det ok at se tegnefilm igen :-)

Besvar