Anholdelser af hooligans

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Jakob/3346

Anholdelser af hooligans

Indlæg af Jakob/3346 »

Jeg sad og læste lidt i ekstra bladet her til morgen, og faldt over en artikel om hooligans. Nederst i artiklen er der en rubrik, hvori de skriver hvor mange anholdelser, der har fundet sted ved kampene I SAS-ligaen og Royal League og en enkelt kamp fra UEFA-cup, det sidste års tid. Kampen mellem Brøndby-FCK tager føringen med flest anholdelser på 67 mand.

En ting der overrasker mig ved denne artikel er, at FC Midtjylland ikke er nævnt. Der er slet ikke blevet anholdt nogen til en eneste af vores SAS-liga kampe det sidste år.
Hvad kan være oversagen til dette? - er det fordi vi bare ikke er de der fans, der bare vil slås?
Senest rettet af Jakob/3346 28. mar 2005, 02:51, rettet i alt 1 gang.

YahooSeeker [Bot]

Re: Anholdelser af hooligans

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Jeg tror det skyldes at vi er en ny klub. Det betyder at der ikke er opstået nogle "seriøse" fraktioner med de værdier. Af samme grund har de grupper hos andre klubber ikke nogen rivalisering med os og er derfor ikke så opsatte på kampe mod os.

Rivalisering mellem to klubber er det eneste der kan forårsage det så længe vi ikke har fraktioner, og der er det kun VFF kampe der kan få det derop, og det er heldigvis ikke gået så vidt.

Iøvrigt har vi da haft anholdelser ved kampe, det har alle klubber nok, men der har måske ikke været så meget ballade at vi er med på Ekstra Bladets top-ti liste...

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Selvom det er et stykke tid siden havde vi da "Lupus sagen", det var vist i Ålborg

Jannick

Indlæg af Jannick »

Som der ikke var noget i. Det var, så vidt jeg ved, en fejl fra Aalborg Politi.
Derimod har der da været et pare mindre episoder i Aalborg og Brøndby.

Besvar