Hva skal man ligge i disse udtalelser fra Dennis:
http://www.forza.dk/index.php/news/show/id=14866
I mine øjne er det ikke fedt, at lukke ud, lige efter thygesen. Men omvendt siger han jo blot at klubben har "lovet" ikke at stille sig i vejen for ham.
Har Dennis en Thygeaftale?
-
fadlaa
Har Dennis en Thygeaftale?
Senest rettet af fadlaa 10. jan 2007, 18:13, rettet i alt 1 gang.
-
Ravnen
Re: Har Dennis en Thygeaftale?
Jeg synes ikke det lyder så overraskende, det han siger er jo det FCM altid har meldt ud. Tror ikke der foreligger nogen aftale om beløbsstørrelser, kun om at FCM ikke vil holde på spillerne hvis der kommer et acceptabelt bud.
-
Kent
Det er der da overhovedet ingenting i. Den aftale som vi har med DS tror jeg vi har med alle vores spillere. Selvfølgelig vil vi ikke stå i vejen hvis der kommet et godt tilbud udefra. Vi er økonomisk afhængig af spillersalg, og det er det, vi har levet af siden klubben startede.
Det eneste, der var kontroversielt ift Thyge var, at de sagde, at der var aftalt en fast pris. Det har FCM afkræftet. Men at man ikke ville stå i vejen for Thygesen har hele forløbet da også vist. Men "ikke at stå i vejen", er jo ikke det samme som at sige ja, til det første og det bedste tilbud. Det skal jo netop være et godt tilbud for både spilleren og klubben.
Der skal naturligvis være økonomisk fornuft i det, hvilket jo også er det Dennis siger.
Nu skal vi ikke piske en stemning op, om noget, der absolut ikke er noget problem
Kent
Det eneste, der var kontroversielt ift Thyge var, at de sagde, at der var aftalt en fast pris. Det har FCM afkræftet. Men at man ikke ville stå i vejen for Thygesen har hele forløbet da også vist. Men "ikke at stå i vejen", er jo ikke det samme som at sige ja, til det første og det bedste tilbud. Det skal jo netop være et godt tilbud for både spilleren og klubben.
Der skal naturligvis være økonomisk fornuft i det, hvilket jo også er det Dennis siger.
Nu skal vi ikke piske en stemning op, om noget, der absolut ikke er noget problem
Kent
-
fadlaa
som jeg selv nævner er der jo som sådan intet nyt i den. Mener bare, at tidspunktet for at gøre opmærksom på det ikke er velvalgt.
-
YahooSeeker [Bot]
Det forstår jeg ikke, at ambitioner mod udladet er særlig kontroversiel - i stedet syntes jeg mere, at han udviser fornuft og giver os fans ro ved, at sige han godt ved, at der er flere perspektiver end hans ønske, fx økonomien og sportslig succes. Han forholder sig endda til, hvordan salget af Thyge naturligvis kan have indflydelse på, hvor mange ” bærende kræfter” et hold kan sælge ud af uden at miste kontinuitet. Han siger også, at han både vil blive og gerne vil rejse, hvis FCM kan få et tilfredsstillende tilbud.
Altså jeg finder egentlig sådanne udtalelser alene sympatiske.
Altså jeg finder egentlig sådanne udtalelser alene sympatiske.
-
fadlaa
Han vil væk senest til sommer hvis man skal tro hans udtalelser i dagens udgave af 24timer/århus
-
YahooSeeker [Bot]
fadlaa Skrev:
-------------------------------------------------------
> Han vil væk senest til sommer hvis man skal tro
> hans udtalelser i dagens udgave af 24timer/århus
Ja, det lyder som et godt tidspunkt, hvis vi kan finde en god klub til DS efter denne sæson - selvom han flere gange har nævn, at han er klar til et udlandseventyr.
-------------------------------------------------------
> Han vil væk senest til sommer hvis man skal tro
> hans udtalelser i dagens udgave af 24timer/århus
Ja, det lyder som et godt tidspunkt, hvis vi kan finde en god klub til DS efter denne sæson - selvom han flere gange har nævn, at han er klar til et udlandseventyr.
-
mancitydk
Er det ikke også det han har sagt hele tiden? Som jeg har forstået det vil DS gerne til udlandet til sommer. Til den tid er han også 26 år og det er vel et udemærket tidspunkt at prøve kræfter med udlandet?
-
Altoriso
Dennis gjorde jo også FCM en kæmpetjeneste ved lige som Thygesen at forlænge sin kontrakt væsentligt
Da han gjorde det lå det jo også i luften at det kun var for at skaffe flere penge til klubben ved et alligevel snart forestående salg
Som tak for det fik de jo vel omkring 1 mill. hver, som vel i bund og grund skal trækkes fra salgsprisen...
Da han gjorde det lå det jo også i luften at det kun var for at skaffe flere penge til klubben ved et alligevel snart forestående salg
Som tak for det fik de jo vel omkring 1 mill. hver, som vel i bund og grund skal trækkes fra salgsprisen...