Thygesen vs. Aachen

Om FC Midtjylland og Black Wolves
mancitydk

salget muligvis afblæst

Indlæg af mancitydk »

http://www.express.de/servlet/Satellite ... brikid=451

Kunne ikke finde den artikel som Kent henviste til men så faldt jeg over denne nye artikel.... sehr spannend som de ville sige i tyskland:)

Meng(AGF)

Re: Thygesen vs. Aachen

Indlæg af Meng(AGF) »

Kent Skrev:
-------------------------------------------------------
> HVIS der har været aftalt et fast beløb, så fatter
> jeg simpelthen ikke, at det ikke er nedskrevet.
> Det gavner ingen af parterne, ikke at have det
> skrevet ned.
>
> Kent

Det er jo et solidt ræsonement, men når fader Thyge nu sætter beløb på, bliver jeg lidt forvirret.

Det er meget muligt, at fader Thyge har glemt at sige, at han mente beløbet skulle være op til 1 mio €, og så har FCM jo lov til at gøre, som de gør.

Men det kan jo også være, at man har være enige om, at beløbet maks. er 1 mio €, og så er prisen jo fast. Jeg savner således bare det lille forbehold - som du i øvrigt har taget, respekt for det - at hvis aftalen er fast, så skal FCM overholde den.

Det er meget naturligt, men ikke videre kønt, når en publikumsfavorit står foran et salg. Så forandres han til en vare, der skal sælges til højestbydende. Det er ikke et angreb på jer, fordi AGF-fans havde det med Duncan og lidt med Grahn, selvom de fleste vist nu bare ønsker ham ad H til.

YahooSeeker [Bot]

Re: ekstra bladet og Thygesen/Salami

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Jeg ved ikke lige hvad du vil sige med overskriften, men EB er det medie der har den bedste kontakt ind i FCM.

YahooSeeker [Bot]

Re: salget muligvis afblæst

Jeg kan ikke få siden til at loade kunne du ikke kopiere den herind, eller lave en kort omskrivning?

Kent

Indlæg af Kent »

ANGEBOT ZURÜCKGEZOGEN
Alemannia: Kein Interesse mehr an Dänen-Juwel Thygesen

Aachen - Schluss, Aus, vorbei. Alemannia hat die Nase voll, zieht sein Angebot für Dänen-Juwel Mikkel Thygesen (22) zurück!
Sportdirektor Jörg Schmadtke zum EXPRESS: "Wir befinden uns nicht auf dem Basar. Ich habe die Lage eben sondiert. Das Thema ist durch. Die geforderte Ablösesumme ist illusorisch."

Bis zuletzt pokerte der FC Mydtijland um eine höhere Ablösesumme für den wechselwilligen dänischen Nationalspieler. Alemamnia soll eine Million Euro geboten haben. Zuwenig für die Dänen.

Aachen will jetzt ohne personelle Änderungen in die Rückrunde gehen. Auch an HSV-Keeper Stefan Wächter hat der Aufsteiger offenbar kein Interesse. "Wir haben zwei hervorragende Torhüter", so Schmadtke.

Kent

Indlæg af Kent »

På dansk, så står der at de ikke gider have Thyge længe. De mener prisen er alt for høj.

Godt for os!

Kent

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Der står, at Aachens sportschef synes det forlangte beløb er "illusorisch", og at de derfor har trukket deres bud tilbage :)

Peter Ross

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

Har far Thyge ikke også ændret prisen? mener at huske at han tidligere udtalte at det var højst 7 mio. dkr. Og 1 mio euro er 7,5 mio kr. Altså muligvis er det bare flueknepperi fra min side men en halv million er vel også en slat penge og for mig at se virker det utroværdigt hvis det passer at thyges far øger prisen med knap en mio. dkr. Det lader til at hgan heller ikke er sikker på hvad der egentligt var aftalt af beløb

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

Lad os så få nogen nye bud fra nogen rige klubber (come on city...:) Ironi kan være tilføjet:)

Kent

Indlæg af Kent »

Nej, han har ikke tidligere udtalt sig konkret om prisen, udover at 10-15 mio var helt hen i vejret, og det nærmere var det halve. De tidligere beløb har været gæt fra formiddagsbladene.

YahooSeeker [Bot]

Hekler Skrev:
> Jeg ved ikke lige hvad du vil sige med
> overskriften, men EB er det medie der har den
> bedste kontakt ind i FCM.

nåjjjjjj

Ekstra Bladet tog fejl af Raska og jeg tror altså ikke på at EB sidder med til bords når FCM holder strategi møde om spillersalg, den tror jeg altså ikke på.

Fyn

YahooSeeker [Bot]

Kent Skrev:
> På dansk, så står der at de ikke gider have Thyge
> længe. De mener prisen er alt for høj.
>
> Godt for os!
>
> Kent

Eller også har Alemannia Aachen bare ikke økonomisk råd !!! en lille fattig tysk klub der røg op i bundesligaen og er allerede er godt på vej ned igen.

FCM er vel ikke en gavebod for en lille tysk klub.

fyn

Glen

Indlæg af Glen »

Fredefyn Skrev:
> hvad er der med ekstra bladet og FCM.
>
> hvis thygesen og salami havde spillet for FCK
> eller Brønsbu
>
> så havde prisen været 30 mill kr.
>
> Hvis Aachen vil have thygesen må de betale
> markedsprisen
>
> Hvis thygesens far mener aachen er den rigtige
> klyb så bed
> dog aachen om at betale prisen.
>
> Bezahlen sie bitte
>
> Hvis det virkelig er rigtigt, at Thyges far siger
> noget til pressen,
> så må det da give alle fremtidige klubber en vis
> angst for at
> skrive med thyge.
>
> Thyges far bruger jo i givet fald pressen til at
> sætte FCM i dårlig
> lys.

Nu tror jeg du giver ekstra bladet lidt for meget kredit. selv en useriøs avis som ekstra bladet ville ikke hæve en salgpris på thygensen, til 30 mill bare fordi han spillede fck. Det er han ikke værd og derfor ville det udstille dem som useriøse.

Skal dog siges at min udtagels om ekstra bladet er ren gætteri, da jeg ikke kan tage snuppe ekstra bladet og derfor ikke har købt eller læst i den siden 1996 :o)

Der er dog 1 ting som man skal huske. Agenterne i udlandet er altså ikke så benovet over FCK & Brøndby at de smide om sig med millioner for at få lov til at handle med dem. Når folk nævner for som Daniel Agger som Brøndby solgte for 63 mill. så mener jeg at Agger har bevist at han er alle pengene værd.

Personlig kan jeg ikke nævne mange spiller som FCK & Brøndby har solgt som har floppet i udlandet: Agger, Elmander, Kahlenberg, Kamper, Santos, Zuma, Bo Svensson, Morten Bisgård, Martin Albrechsen, Christian Poulsen

Men det er ikke svært at finde navne fra andre klubber: Zidan, PSJ, Leon Adreasen, Jan Kristiansen, Tommy Beckmann, Anders Due, Mads Junker, Jakob Poulsen mm.

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Ja det kan Thyge så takke hans far for... Hvis han ikke havde kæftet op om den forbandede mundtlige aftale var sandsynligheden for at Aachen havde lagt de 2 mio € (som vel i øvrigt er en meget fair pris!!!) nok en del større... Men så lad os da håbe at Poul Erik "Klaphat" Thygesen har lært af denne fejltalelse og efterfølgende holder hans kæft i pressen vedrørende transferforhandlinger!

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

i øvrigt er thygesens far IKKE hans agent, men kun rådgiver.....

Besvar