Det fremgår ingen steder hvad kilden til historien om skiftet til FCM er. Men eftersom det ikke har været oppe i den danske presse, men åbenbart har været kendt i Tjekkiet siden starten af december, så er det vel sikkert at formode at det ikke er grundet EB/BTs historier i dag. Ergo er der vel noget om det, da FCM nok ikke lige er en klub, hvis navn dukker op af sig selv i Tjekkiet.
Den skade der omtales skete d. 3.12. så det er en "gammel" nyhed, der nok ikke har betydning for forhandlingerne, da man har været klar over det længe, og omfanget af operation/genoptræning må kendes det (det har vi vidst set før). Hvor alvorligt det er, kan jeg dog ikke finde nogen steder.
Umiddelbart synes jeg han lyder ok. Han har den rette alder og højde. Der er 5-6 år i ham, indtil Weinkouff eller Heinze er klar til at tage over. Samtidig har han rutine, der kan hjælpe vores ret unge forsvar, og højden skulle gerne gøre, at han har styr på luftrummet i højere grad end AR. At jeg så ikke har set ham stå er jo bare en detalje
Han er vist vant til gode fans: http://www.youtube.com/results?search_q ... rch=Search
Kent