FC Midtjylland forstærker truppen

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Kent

Nogen bud på den tjekkiske målmand?

Indlæg af Kent »

Der står i pressemeddelelsen, at man forhandler med en udenlandsk målmand, og ifølge formiddagsbladene er det en tjekkisk målmand.

Personligt er jeg ret blank på tjekkiske målmand både i Tjekkiet, men også rundt om i europa - er der nogen, der har et bud på hvem det kan være?

Det må vel enten være en førstemålmand i en dårligere liga end den danske, eller andenmålmand i en bedre liga....

Man kan vel altid bruge et eller andet managerspil til at finde ud af, hvilke tjekkiske målmand, der er rundt omkring :-)

Kent

YahooSeeker [Bot]

Re: Nogen bud på den tjekkiske målmand?

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Kent Skrev:
-------------------------------------------------------
> Der står i pressemeddelelsen, at man forhandler
> med en udenlandsk målmand, og ifølge
> formiddagsbladene er det en tjekkisk målmand.
>
> Personligt er jeg ret blank på tjekkiske målmand
> både i Tjekkiet, men også rundt om i europa - er
> der nogen, der har et bud på hvem det kan være?
>
> Det må vel enten være en førstemålmand i en
> dårligere liga end den danske, eller andenmålmand
> i en bedre liga....
>
> Man kan vel altid bruge et eller andet managerspil
> til at finde ud af, hvilke tjekkiske målmand, der
> er rundt omkring :-)
>
> Kent

MIT bud er at målmanden bliver hentet fra tysk fodbold 1 eller 2. liga.

Fredefyn

Kent

Re: Nogen bud på den tjekkiske målmand?... måske Cech

Indlæg af Kent »

Godt nok ikke Peter men Marek:
http://en.wikipedia.org/wiki/Marek_%C4% ... oalkeeper)

Ifølge denne hjemmeside er han på vej til den russiske liga:
http://prague.tv/czech-football/
Måske har FCM lagt sig i mellem der?

... Man kan google sig til mange teorier :-)

Kent

Andre muligheder:

Indlæg af Kent »

Her er vi dog i konkurrence med engelske klubber, men de kan jo have sagt nej:

Martin Lejsal: (eftersom han tidligere har spillet i Serie A, er han nok skudt over målet)
BRNO AND BORO IN LEJSAL TRANSFER TALKS
Following interest from Middlesbrough, Brno’s Martin Lejsal may become the latest Czech goalkeeper to play in the English Premier League. The two clubs were due to begin negotiations about the 24-year-old’s future today.

Speaking to the Mlada fronta Dnes newspaper, however, Lejsal - who’s currently recovering from an operation on his nose - described the negotiations as “a big surprise” and said that he would prefer to remain with Brno - possibly on loan - until the summer.

Last year, while playing in Italy, Lejsal was banned for six months for his part in a corruption scandal, but since returning to the Czech league he’s been in excellent form.

Matus Kozacik: http://www.slavia.cz/hrac.asp?id=870&menu=1
SLAVIA’S KOZACIK ENCOURAGED BY LEEDS TRIAL
Having returned from a four-day trial in England, Slavia Praha goalkeeper Matus Kozacik is optimistic about his chances of a move to second tier Leeds United. According to the 22-year-old Slovak, the Leeds coach was impressed with his goalkeeping skills. “If Leeds offer good conditions, then I think I would give it a try,” he told the Czech media. “It would be a good prospect, and a move up a level. I’m very attracted by England.”

Alt sammen fundet på den side, som jeg linkede til i forrige indlæg. Umiddelbart er det nok den sidste, der kunne være mest realistisk, eftersom han har skullet til prøvetræning og ikke er inde omkring det tjekkiske landshold som de to andre.

Kent

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Fredefyn Skrev:
> Kent Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Der står i pressemeddelelsen, at man forhandler
> > med en udenlandsk målmand, og ifølge
> > formiddagsbladene er det en tjekkisk målmand.
> >
> > Personligt er jeg ret blank på tjekkiske
> målmand
> > både i Tjekkiet, men også rundt om i europa -
> er
> > der nogen, der har et bud på hvem det kan være?
>
> >
> > Det må vel enten være en førstemålmand i en
> > dårligere liga end den danske, eller
> andenmålmand
> > i en bedre liga....
> >
> > Man kan vel altid bruge et eller andet
> managerspil
> > til at finde ud af, hvilke tjekkiske målmand,
> der
> > er rundt omkring :-)
> >
> > Kent

> MIT bud er at målmanden bliver hentet fra tysk
> fodbold 1 eller 2. liga.
>
> Fredefyn

Okay spændende bud - HVEM skulle det i så fald være ?

Rainier W

Re: Andre muligheder:

Indlæg af Rainier W »

According to the 22-year-old Slovak, the Leeds coach was impressed with his goalkeeping skills

Men nr. 2 er da slovak ;-D

Rovsing

Re: FC Midtjylland forstærker truppen

Indlæg af Rovsing »

Grunden til at der står at dette vil påvirke årets resultat positivt er de transferrettigheder vi havde i sidste regnskab var 6,8 mio. Nu har man så solgt transferrettigheder for x mio, og dermed mindsket den risiko der er ved disse værdier. Disse rettigheder stod der også var vurderet lavt pga store ricisi.

Investor gruppen har vel lagt 10 mio (der er vel ingen der kan forestille sig at disse tre ikke bliver solgt for 10 mio+ tilsammen?) som de får tilbage plus nogle procenter afhængigt af hvor meget over 10 salgsummen ender med at blive.

Mod den sikkerhed vores ledelse får i forbindelse med salg af vore spillere her i transfervinduet, synes jeg det er en god ide.

Glen

Indlæg af Glen »

Jeg har ingen ide om hvem den tjekkiske målmand kunne være, men det kan da ikke være som første valg på målmandspladsen, for med indkøbet af Dadu og baba collins som rykkes op er der ikke mange pladser tilbage for ikke EU borger hvis Femi & Salami også skal spille ?

Lind

Indlæg af Lind »

Glen Skrev:
> Jeg har ingen ide om hvem den tjekkiske målmand
> kunne være, men det kan da ikke være som første
> valg på målmandspladsen, for med indkøbet af Dadu
> og baba collins som rykkes op er der ikke mange
> pladser tilbage for ikke EU borger hvis Femi &
> Salami også skal spille ?

Hvis det drejer sig om en tjekkisk målmand, er det ikke noget problem, da Tjekkiet er medlem af EU. Desuden tyder denne artikel på at han er udset til, at blive første målmand.

http://www.kunsport.dk/artikelvisning_s ... mntId=2111

Lind

Kent

Indlæg af Kent »

http://eu-oplysningen.dk/flash_docs/europakort/

Lånt fra Altorisos tidligere indlæg

Kent

Re: Andre muligheder:

Indlæg af Kent »

Ok.... hjemmesiden omhandlede bare tjekkiske spillere, så jeg "tjekkede" ikke efter :-)

Glen

Indlæg af Glen »

Mange tak for oplysningen, så kan jeg bedre forstå man kikker denne vej -
Må sq også indrømme det virkede noget underlig :o)

Kent

Indlæg af Kent »

Og med disse udtalelser fra Ørgaard, skulle selv Heklers tvivl om hvorvidt man ønsker at forstærke sig på målmandsposten, vel efterhånden være forduftet:

"- Vi henter en ny målmand engang i næste måned, siger FC Midtjyllands sportsdirektør Jens Ørgaard til KUNSPORT.DK.

Blandt andet Ekstra Bladet mener at vide, at der er tale om en målmand fra Tjekkiet, men det vil Ørgaard ikke kommentere. Klubben har dog meldt ud i en pressemeddelelse, at det drejer sig om en udenlandsk målmand.

Alt tyder dog på, at den nye målmand er udset til at vippe den eksisterende førstekeeper i klubben, Anders Rasmussen, af pinden.

- Vi føler, at vi har brug for ti procent mere på målmandsposten, siger Jens Ørgaard."

Kent

Lauth

Indlæg af Lauth »

Hvis nogen skulle være i tvivl hvordan manden ser ud så fandt jeg ham i Moskvas database. Der står dog ikke mere om ham end der gør i de danske medier og på fcm.dk

http://www.cska-football.ru/index.pl?s= ... =2004&l=en

Også nogle statistikker om ham fra den Russiske liga.

http://pl.kc-camapa.ru/eng/plist.shtml? ... ames&2=akm

Men det bliver spændene og se ham med en bold.

Kent

Indlæg af Kent »

Er jeg den eneste, der synes han får lidt rigeligt med gule kort?

I de 33 kampe, der er listet på siden, har han fået 12 gule kort! Det er sgu ret mange - især for en angriber. Det virker lidt som en David Nielsen-type.

Kent

Besvar