Vejle må have været oppe med pungen..

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
Kent

Vejle må have været oppe med pungen..

Indlæg af Kent »

http://www.bolddk.com/nyt/?vis=63791

Nu følger jeg ikke med i svensk fodbold, men har set denne spiller nævnt på ønskesedlen hos fans af andre danske klubber.
Ud fra beskrivelsen af, at han kommer fra et svensk tophold, og har stået som transferfri, undrer det mig MEGET at han er endt i Vejle. De må godt nok have haft den helt store pung fremme, og et godt gæt er vel, at han har en nedrykningsklausul. Ellers må det vel betegnes som karrieremæssigt selvmord, at drage til en dansk bundklub, der med stor sandsynlighed rykker ned.

Kent
Senest rettet af Kent 17. dec 2006, 11:50, rettet i alt 1 gang.

husted_6950

Re: Vejle må have været oppe med pungen..

Indlæg af husted_6950 »

der stod jo i artiklen at han ville prøve noget nyt men det her er måske for meget nyt at komme fra en klub der vinder en del kampe også til en klub der er heldige med en uafgjort kan jo være at han bare vil prøve at hjælpe med at holde klubben oppe og så smutte igen hvis de mislykkes kan jo også være at han er i så dårlig form så han vejle var den største klub han kunne komme til

Darly

Indlæg af Darly »

Karriere-mæssigt selvmord???

Argh slap lige lidt af.

Det er nok et overraskende skifte, men i Vejle er han næsten sikker på at starte inde og det kan aldrig være skidt for en karriere.
Hvis han havde skiftet til F.eks Viborg(som de selv håbede på) så ville det nok være tvivlsomt om han ville starte inde, så jeg er slet ikke enig i at det er skidt for hans karriere.

Denne transfer er også endnu et tegn på at Vejle ikke giver op uden kamp.
Med tilgangen af Kleber og nu en ny angriber ser det bedre ud.

Vi mangler dog stadig mindst en god midtbane spiller vil jeg mene. Vi er simpelthen for tynde på midten. Men hvis vi får en god midtbane spiller, ja så lad os se om nedrykkerne 06/07 ikke bliver Silkeborg og Horsens.

Kimmo

Indlæg af Kimmo »

Darly Skrev:
-------------------------------------------------------
> Karriere-mæssigt selvmord???
>
> Argh slap lige lidt af.
>
> Det er nok et overraskende skifte, men i Vejle er
> han næsten sikker på at starte inde og det kan
> aldrig være skidt for en karriere.
> Hvis han havde skiftet til F.eks Viborg(som de
> selv håbede på) så ville det nok være tvivlsomt om
> han ville starte inde, så jeg er slet ikke enig i
> at det er skidt for hans karriere.
>
> Denne transfer er også endnu et tegn på at Vejle
> ikke giver op uden kamp.
> Med tilgangen af Kleber og nu en ny angriber ser
> det bedre ud.
>
> Vi mangler dog stadig mindst en god midtbane
> spiller vil jeg mene. Vi er simpelthen for tynde
> på midten. Men hvis vi får en god midtbane
> spiller, ja så lad os se om nedrykkerne 06/07 ikke
> bliver Silkeborg og Horsens.

Tja, hvis man ikke engang kan starte inde på fodsvedsholdet, er der vel grænser for hvor god man kan være, så vil bare sige: god tur ned!!!

Kimmo, Fredericia ;o))

Darly

Indlæg af Darly »

Det kan da også være han er bedre end både Mota og Højer. Det ville da bare være kanon.
Og jeg ville nok ikke spille så smart hvis jeg var fra Fredericia vel lille ven..

Jakob Jensen

Indlæg af Jakob Jensen »

Det er helt klart en spændende spiller, som tidligere på året var sat i forbindelse med os fra Odense. Han var måske, eller måske ikke med i en eller flere lukkede træningskampe på Staion, hvor flere testspillere blev set an.

3 mål i de senste 5 kampe i ligaen er udemærket, men ellers er hans scoring snit ikke imponerende. Det kan dog hænge sammen med skader, jf. en med lidt mere viden om manden på vort forum.

Venlig hilsen
Jakob Jensen

Kent

Indlæg af Kent »

Darly Skrev:
-------------------------------------------------------
> Karriere-mæssigt selvmord???
>
> Argh slap lige lidt af.
>

Næh. Du vil altså ikke mene, at det er karrierremæssigt selvmord, at en ung spiller skifter fra et svensk tophold til den danske førstedivision? Det vil jeg godt nok. Derfor er jeg 100% sikker på:

1. Han har fået en ordentlig røvfuld penge
2. Han har en nedrykningsklausul

Ellers er han ikke for klog.

Kent

Besvar