PSJ og FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Altoriso

PSJ og FCM

Indlæg af Altoriso »

Nå det er vist længe siden at vi har haft en tråd om PSJ :-)

Og Ankergren-tråden ligger langt nede...

http://www.viasatsport.com/index.php?op ... 08&lang=dk

"Mens Skov-Jensen fristede en reservetjans blev der i danske medier spekuleret i, om han skulle tilbage på den jyske hede til FC Midtjylland. Intet tyder dog på, at det i givet fald skulle ske fra SAS Liga-forårets start.

”Der er ikke noget, der er udelukket på forhånd, men jeg ser det som usandsynligt. Klubben har indikeret, at jeg ikke får lov at gå gratis. De vil have penge for mig, selvom min kontrakt udløber til sommer. Og det er de jo i deres gode ret til,” siger Peter Skov-Jensen. "

For mig at læse virker det til, at der måske nok har været en slags kontakt, men at FCM ikke vil betale for ham et halvt år før, men i givet fald hellere vil vente..
Er det forkert bedømt ?
Senest rettet af Altoriso 16. dec 2006, 17:18, rettet i alt 1 gang.

Kent

Re: PSJ og FCM

Indlæg af Kent »

Det tror jeg er meget rigtigt. Erik udtalte jo også på et tidspunkt, at hvis man skulle have PSJ igen, så skulle man ikke betale noget for ham (tror det var Frimann/Werge, der spurgte ham om man ville købe PSJ, hvortil han svarede "Nej").

Fornuftigt nok, for selvom PSJ ville være en forstærkning, så er han jo ikke ligefrem fremtidens mand, og det ville være et dumt sted at smide penge.

Kent

husted_6950

Re: PSJ og FCM

Indlæg af husted_6950 »

min mening er at han sikkert ikke holder mange sæsoner mere så heller sats på en målmand som heinze eller weinkoff og sys anders er et af de mest stabile i sas ligaen lige nu og psj spiller også i startopstilling lige for tiden og hvis det bliver ved så har han sikkert om bestemt sig

Besvar