FCM-talenter til VFF?
-
Jesper BW1100
FCM-talenter til VFF?
Ifølge de muggrønne får de tilgang af 4 af vores talenter til deres ungdomshold:
http://www.thegreenpride.dk/forum/viewtopic.php?t=1607
Er der nogen der kender noget til det? Det må da enten være nogen der ikke kan komme på her, eller også nogen uden de store ambitioner siden de tager et skridt ned af rangstigen?
http://www.thegreenpride.dk/forum/viewtopic.php?t=1607
Er der nogen der kender noget til det? Det må da enten være nogen der ikke kan komme på her, eller også nogen uden de store ambitioner siden de tager et skridt ned af rangstigen?
Senest rettet af Jesper BW1100 6. jan 2007, 15:46, rettet i alt 1 gang.
-
YahooSeeker [Bot]
Re: FCM-talenter til VFF?
At hoppe i med begge ben.
-
Peter Ross
Tja, jeg tager det nu helt roligt.
De har tidligere fået Christian Overby og Rasmus Rathe, mens der i denne omgang skulle være snak om bl.a. Izet Sabanagic.
Sikkert ikke navne der klinger i alles ører, og det siger vel en del om niveauet ? Hverken Overby eller Rathe var i nærheden af startopstillingen på reserveholdet, mens de nu er bærende kræfter hos VFFs ditto. Sabanagic, der vist nok er 1. års senior, var også langt fra at være fast mand hos ynglinge, og det endda i bruttotruppen, så vidt jeg husker.
Men tillykke til VFF med deres forstærkninger, som blev hentet fra bænken hernede
Peter Ross
De har tidligere fået Christian Overby og Rasmus Rathe, mens der i denne omgang skulle være snak om bl.a. Izet Sabanagic.
Sikkert ikke navne der klinger i alles ører, og det siger vel en del om niveauet ? Hverken Overby eller Rathe var i nærheden af startopstillingen på reserveholdet, mens de nu er bærende kræfter hos VFFs ditto. Sabanagic, der vist nok er 1. års senior, var også langt fra at være fast mand hos ynglinge, og det endda i bruttotruppen, så vidt jeg husker.
Men tillykke til VFF med deres forstærkninger, som blev hentet fra bænken hernede
Peter Ross
-
Aaes
Ja, bænken af vores 2. hold endda. Haha
Desuden har Rasmus Rathe været plaget af skader, så han har vidst efter sigende ikke spillet en kamp i den grønne trøje i denne sæson endnu
Desuden har Rasmus Rathe været plaget af skader, så han har vidst efter sigende ikke spillet en kamp i den grønne trøje i denne sæson endnu
-
Peter Ross
Rathe har i denne sæson scoret 5 mål, mens Overby har præsteret at få bolden i nettet 4 gange. Så skadet hele sæson har Rathe vist ikke været.
Peter Ross
Peter Ross
-
bw2443
Ja det er rigtigt. Izet spiller i Viborg nu. Og Saleh Mustapha som også spillede i udkanten af Ynglingetruppen sidste år, spiller nu i Viborg.
-
E!
Det er jo godt at se, at en kommende FS MIDTVEST klub allerede kan trække på talentfabrikken...
-
holla
Jamen nu er det sådan at Izet Sabanagic har gjort det rigtig godt i VFF og han scorer en del mål også. blandt andet mod Fcm's ynglingehold i sidste weekend hvor han scorede 2 og var klart en klassespiller. Og Christian overby er snart på sas-ligaen såå.
-
Peter Ross
Jamen tillykke da, det ændrer ikke på at de (af og til) sad på bænken hos reserveholdet mens de var i FCM. At Christian Overby så har været udtaget til VFFs trup i SAS Ligaen siger vist mere om deres hold, end det gør om Christian Overbys evner.
Peter Ross
Peter Ross
-
holla
Før vi begynder at svine nogen til så synes jeg at vi ska se det i andre øjne. Man kan ikke regne med at spillere kan spille sig på et hold som er fyldt med de bedste spillere fra hele landet og nogle af de bedste talenter fra afrikansk fodbold. Men vores problem i dk er at vi ikka kan tåle andres succes. Nu er det sådan at jeg kender både Christian og Izet personligt og jeg ved at de vil gøre alt for deres fodbold. specielt izet ved jeg ville dø for det, og de føler sig rigtig godt tilpas i Viborg fordi det er dem der bliver troet på. Der er mange veje til succes hvis man bare har viljen, troen og hjertet med på banen.
-
Thomas N.
Ja det er rigtigt! Det er bare ekstra svært at komme på hold i FCM:)
-
holla
Mange tak:) Det er det jeg prøver på at sige. De henter jo de bedste talenter fra hele landet. Og selvfølgelig vil de satse på dem. Men det er ikke kun Christian og Izet som her flyttet fra klubben. Der er mange andre, faktisk rigtig dygtige talenter som også er flyttet til andre klubber.
-
RRathe
Så er det Rathe der skriver:D
I har helt ret i hvad i skriver om at jeg har været skadet:)
Jeg nåede at spille 10 kampe inden jeg gik i stykker.. Og tak for rosen om at være en af de bærende på ds i viborg, hvis jeg da skal tage det som ros;)
Det bliver sjovt når vi næste år skal spille mod reserveholdet fra fcm i 2.div:D
Og så til det med overby og izet, så er der ingen af dem der kommer til at spille sas.. Det er de bare slet ikke gode nok til. og slet ikke izet, da han ikke vil yde nok for holdet.. Har selv spillet reserveholdskampe og u21 med ham og det har altså været mildest talt elendigt det han har præsteret.
Men nogen ser nok mere i ham end jeg gør...
Og thomas Madsen der var fast mand på ynglinge liga er også skiftet til viborg i sommers for at nævne det.
Rathe der nok skal komme igen.
I har helt ret i hvad i skriver om at jeg har været skadet:)
Jeg nåede at spille 10 kampe inden jeg gik i stykker.. Og tak for rosen om at være en af de bærende på ds i viborg, hvis jeg da skal tage det som ros;)
Det bliver sjovt når vi næste år skal spille mod reserveholdet fra fcm i 2.div:D
Og så til det med overby og izet, så er der ingen af dem der kommer til at spille sas.. Det er de bare slet ikke gode nok til. og slet ikke izet, da han ikke vil yde nok for holdet.. Har selv spillet reserveholdskampe og u21 med ham og det har altså været mildest talt elendigt det han har præsteret.
Men nogen ser nok mere i ham end jeg gør...
Og thomas Madsen der var fast mand på ynglinge liga er også skiftet til viborg i sommers for at nævne det.
Rathe der nok skal komme igen.