Ny sports hjemmeside
-
Dahl Nielsen
Re: Ny sports hjemmeside
"Danmarks mest dedikerede sportsportal." Ja ja, de finder sgu på alt muligt efterhånden 
En udmærket side egentlig, men den ligner vel så mange andre?
En udmærket side egentlig, men den ligner vel så mange andre?
-
Holger
Jeg synes det virker som en fin side.
Jeg synes det er interessant, at flere af personerne bag siden er fra vores lokalområde. Jeg er endda ret sikker på at minimum 1 af dem er medlem af BW
Man kan da forestille sig, at det vil give en anden vinkel på sportsjournalistikken end den sædvanlige lidt københavnske.
God ide med blogs til forskellige sportsudøvere. Man må så bare håbe, de også vil skrive noget.
Holger
Jeg synes det er interessant, at flere af personerne bag siden er fra vores lokalområde. Jeg er endda ret sikker på at minimum 1 af dem er medlem af BW
Man kan da forestille sig, at det vil give en anden vinkel på sportsjournalistikken end den sædvanlige lidt københavnske.
God ide med blogs til forskellige sportsudøvere. Man må så bare håbe, de også vil skrive noget.
Holger
-
hviid
Ja, du er ikke til at narre, Holger...
Tak for de pæne ord. Som Holger rigtigt skriver, så vil vi prøve at lave en lidt anden vinkel på sportsjournalistikken end den, de laver ovre i Køvenhavnstrup. Forhåbentlig får vi også plads til flere FCM-historier, selvom der er masser af klubber og sportsgrene, der er vilde efter omtale.
I hvert fald kan I (og undertegnede) glæde jer til at læse Dennis Sørensens blog. Hans første indlæg skulle komme på i løbet af de første dage i december.
Ris, ros og gode ideer er velkomne på redaktion@kunsport.dk eller tph@kunsport.dk.
Hviid
BW# 818
Tak for de pæne ord. Som Holger rigtigt skriver, så vil vi prøve at lave en lidt anden vinkel på sportsjournalistikken end den, de laver ovre i Køvenhavnstrup. Forhåbentlig får vi også plads til flere FCM-historier, selvom der er masser af klubber og sportsgrene, der er vilde efter omtale.
I hvert fald kan I (og undertegnede) glæde jer til at læse Dennis Sørensens blog. Hans første indlæg skulle komme på i løbet af de første dage i december.
Ris, ros og gode ideer er velkomne på redaktion@kunsport.dk eller tph@kunsport.dk.
Hviid
BW# 818
-
Takito
Nu har jeg ikke tjekket siden. Men det lyder som om at folk synes "FCM-vanlig" journalistik er god journalistik? Det bedste er vel den objektive vurdering. Tror de fleste herinde bare ikke kan tåle at høre objektive vurderinger.
Men held og lykke med hvad i end går og laver.
Men held og lykke med hvad i end går og laver.
-
Holger
Nej fra min side var der faktisk ikke tale om ros p.g.a FCM-venlig journalistik.
Jeg blev glæddeligt overrasket over hele "set-uppet" med blogs og artikler fra mange forskellige sportsgrene. Og det var ikke nødvendigvis de største stjerner/personligheder, der var indbudt til at skrive.
Så, FCM eller ej, glæder jeg mig til at følge med i, hvad siden vil bringe. At det så er dygtige folk som Thomas
gør det jo bare mere spændende. Og hvis han eller de andre ikke gør det ordentligt, ved man jo hvem man skal gå til.
Holger
Jeg blev glæddeligt overrasket over hele "set-uppet" med blogs og artikler fra mange forskellige sportsgrene. Og det var ikke nødvendigvis de største stjerner/personligheder, der var indbudt til at skrive.
Så, FCM eller ej, glæder jeg mig til at følge med i, hvad siden vil bringe. At det så er dygtige folk som Thomas
Holger
-
hviid
Dennis Sørensens blog er på
Så er Dennis klar med første indlæg på sin blog - spændende læsning:
http://www.kunsport.dk/blogvisning.asp?AjrDcmntId=908
Hviid
http://www.kunsport.dk/blogvisning.asp?AjrDcmntId=908
Hviid
-
Ravnen
Re: Dennis Sørensens blog er på
Fremragende. Jeg skal love for at I er fuld af gode ideer!