Casper Ankergren til FCM?

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Kasperhel89

Casper Ankergren til FCM?

Indlæg af Kasperhel89 »

Så skal Stephan Andersen en tur til Brøndby! Der er nok ingen tvivl om at han går direkte ind som førstevalg på målmandsposten. Dette er Ankergren under ingen omstændigheder tilfreds med.
Han har indtil nu været en af de spillere der har holdt niveauet for Brøndby, efter min mening.

Derfor synes jeg han kunne være en udemærket målmand for FCM!

Men hvad siger I?
Kan FCM bruge ham?
Og er han interesseret i FCM?
Senest rettet af Kasperhel89 18. dec 2006, 16:31, rettet i alt 1 gang.

Ravnen

Re: Casper Ankergren til FCM?

Indlæg af Ravnen »

Man må gå ud fra han er gratis, og hvis han er realist hvad lønnen angår så skal han da være velkommen :-)

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Hvorfor må man gå ud fra, at han er gratis ?

Han har, så vidt jeg husker, 2½ år tilbage af sin kontrakt, så hvorfor skulle BIF lade ham gå gratis ?

Peter Ross

jakob88

Indlæg af jakob88 »

Casper Ankergren til FCM er efter min mening en muilighed.

Jeg har bare hørt meget negativt om ham. Samtidigt med, at jeg sjældent synes, hans præstationer falder i øjnene, er det svært at vurdere, om han vil være den rette keeper at investere i!

Thomas N.

Indlæg af Thomas N. »

Nej tak. Har aldrig haft den store fidus til Casper Ankergren. I mine øjne er han ikke andet end en middelmådig målmand, som vi bestemt ikke skal smide nogle penge efter. Lad os hellere skaffe os af med Anders Rasmussen og så gøre brug af Lasse Heinze.

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Jeg håber han er på vej til FCM men tror ikke rigtigt på det. Har altid syntes om CA og særligt hans atityde. Han vil helt klart forstærke holdet ikke kun i målet men også forsvaret. Men tror nu ikke han er på vej til FCM, tror slet ikke det er typen ER er ude efter. Men ville blive rigtigt gladeligt overrasket, han er også typen der kan tage en del opmærksomhed og det vil sikkert gavne alle spillerne på holdet.

YahooSeeker [Bot]

Thomas N. Skrev:
-------------------------------------------------------
> Lad os hellere
> skaffe os af med Anders Rasmussen og så gøre brug
> af Lasse Heinze.

Hvad med at vi venter indtil trænerteamet faktisk mener Anders er slået af, inde vi skiller os af med ham???
Det er sku noget userriøst det du foreslår.

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Thomas N. Skrev:
> Lad os hellere
> skaffe os af med Anders Rasmussen og så gøre brug
> af Lasse Heinze.

Nogle gange ville det være rart, hvis folk brugte indersiden lidt inden de poster deres indlæg...:-)

Når vi nu har skaffet os af med Anders Rasmussen, og Lasse Heinze står på mål er det så to 18-20 årige målmand, der skal stå for hele ansvaret på målmandsposten eller ?
Jeg synes da at det er noget satset... Selv om det da ellers er et par dygtige målmænd, bevares

Thomas N.

Indlæg af Thomas N. »

Mener bestemt ikke det er forkert at have Lasse Heinze fast på mål allerede nu. Med den alder han har, burde han sagtens kunne gøre det optimalt. Imens kan Weine passende snuse til atmosfæren ved at være på bænken.

Thomas N.

Indlæg af Thomas N. »

Nu skriver jeg jo også bare, at jeg synes vi skulle skille os af med Anders Rasmussen og gøre brug af Lasse Heinze i stedet. Og ja, jeg mener LH er bedre end AR.

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

For at være ærlig har jeg aldrig brudt mig om Casper Ankergreen. Synes han har en træls attitude og nogle dumme kommentarer. Men på den anden side er han vel en udemærket målmand. Men vi skal under alle omstændigheder ikke slippe mere end allerhøjst 1 mil for ham + en overkommelig løn.. Bedre er han IMO ikke

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Thomas N. Skrev:
> Mener bestemt ikke det er forkert at have Lasse
> Heinze fast på mål allerede nu. Med den alder han
> har, burde han sagtens kunne gøre det optimalt.
> Imens kan Weine passende snuse til atmosfæren ved
> at være på bænken.

Han skal jo ikke kun snuse til atmosfæren - han skal også stå hvis Heinze feks bliver skadet over en længere periode
Kan stadig ikke se at det skulle være specielt optimalt med kun 2 målmænd, som derudover kun er 18-20 år
Men det er du ligeglad med eller ?

YahooSeeker [Bot]

Andre interessant keepere.

Hvad med en Kasper Jensen som er nede i Werder Bremen, som anses for at være et ret stort talent.
Han er ca. 190 cm. høj, så han ville sagtens kunne gøre sig gældende ude i fletet, og så er han forholdsvis reaktionsstærk på stregen.

-------------------------------
Allways behind you we will stand,
course we love FC Midtjylland

Thomas N.

Indlæg af Thomas N. »

Jeg mener bestemt ikke det ville være et problem med 2 unge målmænd. Tror desuden også sagtens, at Weine vil kunne løse opgaven perfekt hvis han skulle stå en kamp for 1. holdet. Så ja, det er jeg ligeglad med.

Besvar