Erik R er en glad mand

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
Tornadoen

Re: Jeres kilde...

Indlæg af Tornadoen »

Er der nogen steder man kan læse om hvad der er sket med de 95.000 kr?
Stoppes det ellers gode blad så kun indtil der er styr på økonomien igen. Eller er det helt slut?
På et tidspunkt, må de sparede penge have dækket de 95.000 og så må der være nogle extra penge at gøre med i BW er der nogen planer med de penge?
Tor´

Kasper_Nielsen

Indlæg af Kasper_Nielsen »

Kan godt være jeg har sovet i timen, og derfor overhørt nogle informationer.

Men kan dog ikke forstå, hvorfor man ikke forventer, at se de 95.000 igen?

Thomas Lund

Indlæg af Thomas Lund »

At der er blevet stjålet penge fra Black Wolves har ikke noget med nedlægning af Ulvehylet at gøre.

Ulvehylet er isoleret set, ud fra en økonomisk betragtning, en temmelig stor belastning på kontingentet. Jeg er godt klar over at nogle medlemmer gerne ser at vi bruger omkring 70 % af kontingentet på et medlemsblad, men vi i bestyrelsen mener, at der er andre ting der bør kunne prioriteres højere.

Det kan ikke beskrives så simpelt, at vi bare begynder at spare penge sammen. Priser stiger og det er der også udgiftsposter der gør. Et eksempel er medlemskortene der steg fra 10.000 kr. i 2005 til 13.500 kr. i 2006 for 2.000 stk. (minimum antal for en rimelig stykpris). Prisstigningen var pga af leverandøren af digital tryk var lukket og vi måtte have offset. Jeg kontaktede 5 andre korttrykkere men de var alle dyrere. Lige nu er vi igang med opgradering af server til Ulvegraven fordi den ikke kan klare den belastning der ofte er. Hvores hjemmeside er også ved at trænge til en grundig opdatering, portoen stiger hvert år. indkøbspriser på øl stiger. ER der for få deltagere på busturene risikerer vi underskud. Sådan kunne jeg blive ved. Men der er altid muligheden for at komme til generalforsamlingen og se regnskabet for indeværende år og budget for 2007.

Lund

Thomas Lund

Indlæg af Thomas Lund »

Et er at bevise at der er begået et tyveri.
Et andet er at bevise hvor stort beløbet er. Der skal jo være en reel mistanke før man rent faktisk begynder at undersøge hvad der er galt og inden da er der allerede forsvundet penge.
En tredie ting er at få pengene tilbage. Det danske retssystem består jo ikke nødvendigvis i at man bliver dømt til at betale penge man har stjålet tilbage. der laves en strafudmåling. Andet ved jeg ikke.

Lund

Besvar