Brøndby-fans amok

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
jacobfrederiksen100

Brøndby-fans amok

Indlæg af jacobfrederiksen100 »

http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.p ... 59636.html

De er jo syge i hovederne. Hvad tænker de på?

Typisk derovre på Djævleøen. De kan ikke andet end at lave ballade.

Brøndby's fans er de værste i Sas-ligaen. Kan også selv bedre lide FCK end Brøndby.
Senest rettet af jacobfrederiksen100 26. nov 2006, 09:13, rettet i alt 1 gang.

YahooSeeker [Bot]

Re: Brøndby-fans amok

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Prøv at sæt dig i deres sted. Deres klub er ved at falde fuldstændigt fra hinanden. Giv dog drengene lov til at udtrykke deres følelser uden straks at ringe efter politiet. Send de 4 politibiler ud til os i 8220 en hvilken som helst mandag aften så havde der ikke kommet politibiler tilbage. SYntes Per Pers reaktion er helt fin og så var det vidst enda gået ud over hans bil.

PS. Har i hørt at FCK`s julefrokost er blevet aflyst????? Det er fordi de ikke kan finde ud af at dække op ;-)

Glen

Indlæg af Glen »

@ BW 2479

Jeg vil skide på at et hold så rykker ned i 1.division. Der er INTET der retfærdiggør Skaldepanderne opførsel. Og du kan sq da ikke være ret gammel hvis de selv syntes ovenstående kommentar er særlig smart "Send de 4 politibiler ud til os i 8220 en hvilken som helst mandag aften så havde der ikke kommet politibiler tilbage" Prøv nede i juniorklubben, der tror jeg du kan finde nogle der bliver imponeret over at du tør slå en bule i en politibil :o) - Jeg tvivler på der er ret mange på dette forum som er imponeret.

Ang. din PS: Var måske lidt sjovere hvis du havde skrevet VFF som har lukket 35 mål ind denne sæson. Kan ikke lige se at FCK som er det hold der har lukket færrest mål ind skulle have problemer med opdækningen?

YahooSeeker [Bot]

Tror du skal lade være med at konkluder på det jeg skriver og så bare læse det. Jeg er ikke typen der går ind for noget vold overhovedet overhovedet. Mener bare at vores politi recurcer kunne bruges væsentligt bedre på at få ryddet op i ballademagerne herude. Og så var det samtidigt en hentydning til at det ikke kun er over på øen at der findes hjernedøde mennesker. Mener på ingen måder at det er iorden at smadre biler og den slags. Men hvis jeg havde været brøndbyer havde jeg været den første til at stå ude på deres bane og kræve vilje til sejer. Men hensyn til alder er jeg højest sandsynligt ældre end dig, men kan ikke se hvad det har med sagen at gøre. Hvis du er i tvivl om hvad jeg mener så spørg i stedet for at lægge ord i munden på mig TAK

YahooSeeker [Bot]

BIF har stadig en af ligaens bedste trupper og så ligger de nummer 7. Hvis jeg havde været BIF fan var jeg heller ikke blevet siddende derhjemme og tude. I sådan en situation skal spillerne også have at vide at de skal yde deres bedste og at ,man i det mindste vil se vilje. Prøv at tænk på at for vær gang vi har grint af brøndbys dårlige moral i løbet af dette forår så sidder der en BIF fan med en kniv i hjertet. Hvad skal politiet derude inden der er sket noget??? Nogen gange fatter jeg virkeligt ikke ders prioteter. De kan sende 4 patruljer ud til en træning. Men var der en politbil til at beskytte os sidste Lørdag??

Glen

Indlæg af Glen »

BW 2479 Skrev:
-------------------------------------------------------
> Tror du skal lade være med at konkluder på det jeg
> skriver og så bare læse det. Jeg er ikke typen der
> går ind for noget vold overhovedet overhovedet.
> Mener bare at vores politi recurcer kunne bruges
> væsentligt bedre på at få ryddet op i
> ballademagerne herude. Og så var det samtidigt en
> hentydning til at det ikke kun er over på øen at
> der findes hjernedøde mennesker. Mener på ingen
> måder at det er iorden at smadre biler og den
> slags. Men hvis jeg havde været brøndbyer havde
> jeg været den første til at stå ude på deres bane
> og kræve vilje til sejer. Men hensyn til alder er
> jeg højest sandsynligt ældre end dig, men kan ikke
> se hvad det har med sagen at gøre. Hvis du er i
> tvivl om hvad jeg mener så spørg i stedet for at
> lægge ord i munden på mig TAK

@ BW 2479

Det må du undskylde, jeg tolkede det som om det var dig og dine "gutter" der ville smadre politibilerne. My bad - Sorry :o(

YahooSeeker [Bot]

Hehe det er bare iorden jeg er af typen der låser mine bildøre når jeg kører igennem brabrand. Mener bare at de penge kunne havde været brugt bedre på at komme herud i stedet for at skulle provokere nogle fodboldfans der i forevejen må være lige på grænsen til at gå amok. Tvivler på at der var sket noget som helst hvis de bare havde holdt sig væk.

Kent

Indlæg af Kent »

Men timingen er sgu da ekstrem besynderlig fra fansenes side. BIF har lige for første gang i 8-9 måneder vundet på udebane efter de endda var bagud. Så hvorfor fanden lige nu? Det lugter langt mere af nogle ballademagere, der bare ville smadre et eller andet, end reelt frustrerede fans. Så var der altså andre tidspunkter, hvor en sådan aktion var mere forståelig.

At Per Nielsen så går ud og siger at det egentlig er ok, er da fuldstændig hjernedødt af manden. Det er da fair nok at protestere og give udtryk for sin holdning, men hærværk og vold kan da aldrig nogensinde forsvares.

Kent

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Kent Skrev:
> At Per Nielsen så går ud og siger at det egentlig
> er ok, er da fuldstændig hjernedødt af manden. Det
> er da fair nok at protestere og give udtryk for
> sin holdning, men hærværk og vold kan da aldrig
> nogensinde forsvares.

Som manden så også sagde...

"Jeg kan godt forstå fansene. De elsker klubben lige så meget, som jeg gør. Jeg følte mig ikke truet på noget tidspunkt, men jeg hørte bagefter, at det var gået ud over nogle af bilerne, blandt andet politiets, og det er selv­følgelig ikke i orden," sagde Per Nielsen til TV 2 Sporten."

http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.p ... 59787.html

Peter Ross

Kent

Indlæg af Kent »

Ja, han får det lige føjet ind, men når man læser hele hans udtalelse, så synes jeg ikke at der tages så meget afstand fra hærværket som der burde gøres, men det er måske en smagssag:

"- Jeg kan godt forstå fansene. De elsker klubben lige så meget, som jeg gør. Jeg følte mig ikke truet på noget tidspunkt, men jeg hørte bagefter, at det var gået ud over nogle af bilerne, blandt andet politiets, og det er selvfølgelig ikke i orden, sagde Per Nielsen til TV 2 Sporten, og fortsætter:

- Fansene har ret til at være utilfredse, når resultaterne har været, som de har været på det seneste, så for de fleste af os spillere var demonstrationen en positiv oplevelse, slutter Per Nielsen."

Jeg kan huske der var en lignende episode i Aab i foråret, hvor tilskuerene efter en kamp demonstrerede i kantinen på stadion (eller et eller andet, andet sted), hvor det også gik ud over et par biler (bl.a. Lynges Mercedes, der vist mistede stjernen), der blev der taget meget klar afstand fra Aabs side til ballademagerne.

Kent

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Tåbeligt.

Mht. nedturen, så har de godt af at prøve det. De er nok nogle af DKs mest forkælede fans resultatmæssigt..

Sir Lago

Indlæg af Sir Lago »

Er nu ikke enig med dig i at de har en af ligaens bedste trupper!
Jeg syntes ikke den viger langt fra deres nuværende placering.
De har i mine øjne kun en profil, og det er Ericsson, og han spiller ikke særligt godt pt! Kommende profiler vil nok være Lorentzen, Williams og Mike jensen, men ikke lige nu...
Resten er spillere der ikke ville forstærke hverken FCM, FCK, AAB eller OB.

Bare min mening...

YahooSeeker [Bot]

Hvad med

Ankergren
Per Nielsen
Marcus Lanz
Thomas Rytter
Thomas Rasmussen
Martin E

Syntes allesammen det er spillere der burde kunne taget ansvar på et dansk tophold. Og så har jeg ikke spelmann med som jeg personligt syntes har været BIFs bedste det her efterår.

Sir Lago

Indlæg af Sir Lago »

BW 2479 Skrev:
-------------------------------------------------------
> Hvad med
>
> Ankergren
> Per Nielsen
> Marcus Lanz
> Thomas Rytter
> Thomas Rasmussen
> Martin E
>
> Syntes allesammen det er spillere der burde kunne
> taget ansvar på et dansk tophold. Og så har jeg
> ikke spelmann med som jeg personligt syntes har
> været BIFs bedste det her efterår.

Ankergren er en ordinær målmand. Ikke prangene.... Men tror nu nok gerne jeg ville bytte for Rasmussen... OB, AAb eller FCK vil ikke bytte med ham!

Per Nielsen syntes jeg ikke spiller godt for tiden... Kan heller ikke se hvem han skulle erstatte i AAB, OB eller FCK og hos os. Over the hill...

Marcus Lanz kæmper, men han spiller som et svin... Ville helst ikke se ham på en boldbane!

Rytter er heller ikke en spiller som ville kunne gøre sig i de andre klubber! Syntes ikke han er god!

Thomas Rasmussen siger mig ikke noget.

Martin E har jeg nævnt i tidligere indlæg.

Spellmann syntes jeg også spiller svinsk... Han er gennembrudsfarlig.... Men det var Nymann også.... Ikke noget specielt, bortset fra svinestregerne!

Besvar