Ola Tidman

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Ravnen

Ola Tidman

Indlæg af Ravnen »

Er jeg ene om at synes Ola Tidman tog Fortet med storm? - Bare den måde han entrede banen fuld af gejst, og dirigerede med det samme forsvarerne. Umiddelbart ser det ud til han har samme ro over sit spil som PSJ.
En spændende debut.

Hvad synes I?
Senest rettet af Ravnen 27. mar 2005, 21:46, rettet i alt 1 gang.

YahooSeeker [Bot]

Re: Ola Tidman

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Helt enig Ola Tidman er førstevalg

Lissau

Indlæg af Lissau »

Uden at have set kampen, men har lyttet til P3. Der lød det som om at Tidman ikke havde meget at lave, men kan være det ikke er helt korrekt?

Hvor galt er Anders' skade egentlig? nogle der ved det?

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Ganske sikker keeper. Dog kunne han ikke finde ud af, hvad han skulle gøre, da vi råbte hans navn, i mens han varmede op til 2. halvleg :-)

Peter Ross

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Han havde ikke så meget at lave, men han var klar, når der var noget.

Det var vist en fibersprængning, det er vel 1-3 uger ?

Peter Ross

YahooSeeker [Bot]

Anders er 1. valg

Jeg har ikke set noget der viser al anders er andet end 1. valg,

icebox

Re: Anders er 1. valg

Indlæg af icebox »

Jeg er faktisk lidt enig her med dig Hekler. Hvis nogle lade mærke til Tidman's udspark langs jorden. de manglede længde. havde faktisk problemer med at skyde bolden over midten, hvilket er en mangel for en målmand. ellers kan jeg nu ikke sige ret meget andet om ham, da ob ikke havde det helt vilde.

Ellers var det rart at være på sas-arena igen. Syntes at spillerne gjorde det godt. 0-0 er for mig et ok resultat

YahooSeeker [Bot]

Anders´s skade er en lille fiber i baglåret og han kunne iflg. Jan Hede godt have spillet halvlegen færdig !! Han er klar igen til BIF !!

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Hvis Ola går ind og griber chancen, mens Anders er skadet, så smider man ham vel ikke på bænken igen ?

Lidt af grunden til, at Anders startede foråret, var vel også at man ikke ville pisse ham op og ned af ryggen, ved at have ham som reserve i 3 år, og så sælge 1. keeperen, hente og ny, og stadig have Anders på bænken. Eller er jeg den eneste af den opfattelse ?

Men i dag greb Ola vel lige så mange bolde, som Anders har gjort på de 10-12 kampe han har spillet ? ;-)

Peter Ross - Ohh, velkomn' til kirken, Danmarks kedligst' sted...

YahooSeeker [Bot]

Ja - det var okay, men sidder nu stadigvæk og er lidt bitter over over at vi ikke vandt... det kunne vi altså sagtens....

En helt anden ting er om de 5 skadede profiler/stamspillere er klar om 2 uger mod BIF?

lasse-k

Indlæg af lasse-k »

Fuldstændig enig.......Han bør stå fra start.....

Får jo nok også chancen hvis Anders er skadet..

jakob88

Indlæg af jakob88 »

Helt enig....
Tidmann viste stor sikkerhed i kassen idag... Det er det vi har brug for, så jeg synes klart, at han skal være førstevalg....

Mod Brøndby har vi muligt/forhåbentligt næsten alle de skadet spillere tilbage, og Collins med en spiltilladelse.....

Jeg synes set på baggrund af dagens kamp, at det ser meget lovende ud for fremtiden......

Forza FCM

majoren

Indlæg af majoren »

Sidste søndag i parken synes jeg han viste en rystende usikkerhed ved specielt indlæg, mener faktisk også at han havde en madpakke med på en af de skovture han var på. Helt klart Ola Tidman som førstevalg... Så kan det godt være nogen ville sige at han ikke havde noget at lave, men det der var tog han sig af. Kommunikerer også mere med forsvaret og det afhjælper gerne at forsvar og målmand ikke skiftes til at sælge hinanden som i parken (Arvid & Nico).

majoren

CMJ

Indlæg af CMJ »

Jeg sad på Faxe igår og kan tilføje til debatten at Anders Rasmussen var mere end almindelig tosset over beslutningen om at skifte ham ud i går.

Han gik direkte i omklædningsrummet og havde nær smadret glaspartiet i spillertunnelen.

Mdt. om valget skal være Ola eller Anders stoler jeg 100% på at trænerne stiller med den bedst mulige startopstilling hver gang.

YahooSeeker [Bot]

Man udtager ikke en keeper ad medlidenhed, Anders R. må vide at han ikke er selvskrevet til posten. Hvis Ola er den stærkeste på posten lige PT. så må Anders vige pladsen indtil han har slået Ola, dette må være vilkårene i proff. fodbold.

Besvar