TIPS-bladet på fredag

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
Altoriso

TIPS-bladet på fredag

Indlæg af Altoriso »

Nu læser jeg ikke selv Tips-Bladet, men faldt over deres "reklame" for det kommende blad, hvor man feks kan læse følgende:

"TIPS-bladet fredag den 17. november
Efterårets profil: Hvem har været SAS Ligaens bedste i et hektisk efterår? Er det FCKs Gravgaard, Esbjergs Demba, FC Midtjyllands Thygesen eller en helt fjerde? TIPS-bladet lader trænerne pege på deres favorit og afslører, hvem der løber med det prestige-fyldte prædikat.

og

Den midtjyske hemmelighed: De scorer mål i stimer på den jyske hede. I SAS Ligaen, i ynglinge-ligaen og og junior-ligaen. Hvad er hemmeligheden? Hans Krabbe søger et svar på en ganske almindelig træningsdag i Ikast op til lørdagens topopgør i Parken."

http://www.tipsbladet.dk/?articleID=264 ... =FODBOLD05

Er der nogen som læser bladet, som kan fortælle om det normalt er nogle gode artikler eller om man skal satse på, at der kommer noget om det på nettet nogle dage efter ?
Senest rettet af Altoriso 15. nov 2006, 10:30, rettet i alt 1 gang.

Takito

Re: TIPS-bladet på fredag

Indlæg af Takito »

Jeg plejer at læse tips-bladet med stor interesse. Synes som regel de har nogle virkelig gode analyser og som oftest er de meget mere objektive end mange af de andre nyheds-medier.
De havde for ikke så lang tid siden en rigtig god artikel om Mikkel Thygesen. Den fik i hvertfald bekræftet over for mig at de virkelig går ind og vurderer spillere ud fra deres potentiale og formåen og ikke hvor de spiller henne.

Så synes godt du kan spendere de par kroner på bladet og læse nogle ganske fede artikler :) Jeg køber i hvertfald bladet og så kan jeg jo lige give dig en vurdering om det er noget som du burde invistere i ;)

Aaes

Re: TIPS-bladet på fredag

Indlæg af Aaes »

Så bliver fredag første gang jeg køber tips-bladet :-)

Besvar