fck i kvartfinalen
-
Mr. Brandt
Re: fck i kvartfinalen
Det er da til hver en tid bedst nu. Chancen for at slå FCK hjemme er da væstentlig større på Ulvefortet, end over 2 kampe, eller for den sags skyld i en pokalfinale i Parken....
Come on fyldt stadion og ulven æder løven....
Come on fyldt stadion og ulven æder løven....
-
Cee-Jay
Tror det afhænger meget af hvor stor/lille succes FCK har i Europa til den tid... Hvis de stadig er med i enten CL eller UEFA Cuppen, vil de forhåbentlig nedprioritere pokalturneringen. Selvom det ikke var en drømmelodtrækning, så kan og skal vi slå dem.
Denne chance er stor. På hjemmebane. Ingen returkamp i parken, og så vil jeg til den tid krydse fingre for at de sparer nogle spillere.
Så nu håber jeg endnu mere end før på succes for FCK i europa...
Denne chance er stor. På hjemmebane. Ingen returkamp i parken, og så vil jeg til den tid krydse fingre for at de sparer nogle spillere.
Så nu håber jeg endnu mere end før på succes for FCK i europa...
-
jacobfrederiksen100
Super lodtrækning. For mig at se er det super at møde FCK hjemme i kvartfinalen. Jeg nævnte det i går at jeg helst vil møde FCK og på hjemmebane, og det gik op. Skønt.
Hvorfor super at møde FCK i kvartfinalen på SAS Arena?
Jo, fordi hvis ikke vi trak FCK, så kunne vi risikere at trække et andet hold som vi slog, og vil så med stor sandsynlighed kunne møde FCK i semifinalen, hvilket er enormt skidt. Vi lukker mange mål ind i Parken, og derfor tror jeg helt klart at FCK ville gå til pokalfinalen, hvis vi skulle møde FCK i semifinalen både ude og hjemme, så på den måde godt at møde dem hjemme nu i stedet for.
Og fordi vi ligeså godt kunne gå til finalen og stå over for FCK med stor sandsynlighed, hvilket også ville være enormt skidt, da FCK ville have hjemmebanefordelen.
Så godt at vi skal møde FCK netop nu og så endda på hjemmebane.
Vi skulle jo alligevel møde FCK på et eller andet tidspunkt med stor sandsynlighed, og i Parken. Men at møde FCK og så på hjemmebane i kvartfinalen er det bedste der kunne ske.
Ta' det nu ikke så tungt, vi vinder. Fantastisk lodtrækning.
Viborg mod Holbæk, super. Så går Viborg videre og skal møde os i semifinalen hvor vi smækker Viborg ud af pokalen. Så er vi atter klar til pokalfinalen og en forhåbentlig pokaltitel til os.
Hvorfor super at møde FCK i kvartfinalen på SAS Arena?
Jo, fordi hvis ikke vi trak FCK, så kunne vi risikere at trække et andet hold som vi slog, og vil så med stor sandsynlighed kunne møde FCK i semifinalen, hvilket er enormt skidt. Vi lukker mange mål ind i Parken, og derfor tror jeg helt klart at FCK ville gå til pokalfinalen, hvis vi skulle møde FCK i semifinalen både ude og hjemme, så på den måde godt at møde dem hjemme nu i stedet for.
Og fordi vi ligeså godt kunne gå til finalen og stå over for FCK med stor sandsynlighed, hvilket også ville være enormt skidt, da FCK ville have hjemmebanefordelen.
Så godt at vi skal møde FCK netop nu og så endda på hjemmebane.
Vi skulle jo alligevel møde FCK på et eller andet tidspunkt med stor sandsynlighed, og i Parken. Men at møde FCK og så på hjemmebane i kvartfinalen er det bedste der kunne ske.
Ta' det nu ikke så tungt, vi vinder. Fantastisk lodtrækning.
Viborg mod Holbæk, super. Så går Viborg videre og skal møde os i semifinalen hvor vi smækker Viborg ud af pokalen. Så er vi atter klar til pokalfinalen og en forhåbentlig pokaltitel til os.
-
jacobfrederiksen100
Mon ikke det var FC København's værst tænkelige modstander?
-
Altoriso
Re: fck i kvartfinalen skidt/godt
Du har ret i dine pointer om at det er godt at møde dem i én kvartfinale i Herning, så vi slipper for dem i en evt. dobbelt semifinale
MEN kunne vi møde dem i finalen, samt hvis de skulle blive mestre, så er 2. pladsen i pokalen jo ret vigtig !
Men et fyldt SAS-Arena i midten af april er helle ikke så ringe endda
MEN kunne vi møde dem i finalen, samt hvis de skulle blive mestre, så er 2. pladsen i pokalen jo ret vigtig !
Men et fyldt SAS-Arena i midten af april er helle ikke så ringe endda
-
JesperK
Tror chancen for at slå dem er større i kvarten end i finalen.. så alene ud fra den betragtning er det bedre at møde dem nu. Målet er jo at vinde.. ikke at nå finalen 
-
Kent
Men nu er der jo ikke nogen naturlov, der siger at man SKAL slå FCK ud. Det kunne vi fx lade OB om i stedet.
Det lyder lidt på nogen som om, at vi jo på et eller andet tidspunkt SKAL møde FCK. Pudsigt at jeg så ikke mindes at vi mødte dem de 2 år vi var i finalen....
Personligt foretrækker jeg at lade de andre gøre det hårde arbejde, og så selv fede den hele vejen til finalen, men det er måske bare mig
Når vi endelig skal møde dem, er jeg enig i at det er bedre at møde dem på hjemmebane i en enkelt kamp, i stedet for en dobbeltkamp i semien. Personligt ville jeg dog foretrække at møde dem i finalen - for det ville jo betyde at vi var med i den
Ken
Det lyder lidt på nogen som om, at vi jo på et eller andet tidspunkt SKAL møde FCK. Pudsigt at jeg så ikke mindes at vi mødte dem de 2 år vi var i finalen....
Personligt foretrækker jeg at lade de andre gøre det hårde arbejde, og så selv fede den hele vejen til finalen, men det er måske bare mig
Når vi endelig skal møde dem, er jeg enig i at det er bedre at møde dem på hjemmebane i en enkelt kamp, i stedet for en dobbeltkamp i semien. Personligt ville jeg dog foretrække at møde dem i finalen - for det ville jo betyde at vi var med i den
Ken
-
Dahl Nielsen
jacobfrederiksen100 Skrev:
-------------------------------------------------------
> Viborg mod Holbæk, super. Så går Viborg videre og
> skal møde os i semifinalen hvor vi smækker Viborg
> ud af pokalen. Så er vi atter klar til
> pokalfinalen og en forhåbentlig pokaltitel til os.
Der må jeg desværre skuffe dig. Viborg formår ikke at slå Holbæk. De er suverænt stærke på hjemmebane, og skal blot møde et middelmådigt VFF-mandskab. Eller noget...
-------------------------------------------------------
> Viborg mod Holbæk, super. Så går Viborg videre og
> skal møde os i semifinalen hvor vi smækker Viborg
> ud af pokalen. Så er vi atter klar til
> pokalfinalen og en forhåbentlig pokaltitel til os.
Der må jeg desværre skuffe dig. Viborg formår ikke at slå Holbæk. De er suverænt stærke på hjemmebane, og skal blot møde et middelmådigt VFF-mandskab. Eller noget...
-
Peter Ross
Spilledatoen d. 12/4 skal måske tages med forbehold, da pokalkampen nok flyttes, hvis FCK kommer i Royal League-finalen for 3. år i træk.
http://dk.royalleague.com/news/newsShow.aspx?id=995
Peter Ross
http://dk.royalleague.com/news/newsShow.aspx?id=995
Peter Ross
-
Denis Egebæk
Det er der noget der kunne tyde på. I hvert fald blandt et lille udsnit af deres fans:
http://www.sidelinien.dk/forums/showthread.php?t=26521
http://www.sidelinien.dk/forums/showthread.php?t=26521
-
Kasper M
Kan vi slå FCK i kvart finalen så har vi så godt som vundet pokalen. OB plejer vi ikke at have problemer med og de andre hold skal bare køres over .
-
Denis Egebæk
Statistikken siger nu noget andet. I 20 kampe mod OB har vi vundet 8 gange, tabt 8 gange og spillet uafgjort 4 gange. Målscoren hedder 25-24 i OBs favør.