Herfølge-Viborg 1-1..
-
YahooSeeker [Bot]
Herfølge-Viborg 1-1..
1-1 i kampen mellem VFF og Herfølge...
For mig et godt resultat, jeg elsker vær eneste gang de Muggrønne taber point.
Men jeg synes også Viborg har grund til bekymring over kampen..
De taber point, men deres spil var også helt forfærdeligt!
Mota synes jeg også spillede en overraskende dårlig kamp, selvom han scorede en kasse.. Han havde mange boldtab og fik os et gult kort.
Tilgængeld skal Herfølge også have ros for deres fighter instenkt i kampen..
The-Ulv
For mig et godt resultat, jeg elsker vær eneste gang de Muggrønne taber point.
Men jeg synes også Viborg har grund til bekymring over kampen..
De taber point, men deres spil var også helt forfærdeligt!
Mota synes jeg også spillede en overraskende dårlig kamp, selvom han scorede en kasse.. Han havde mange boldtab og fik os et gult kort.
Tilgængeld skal Herfølge også have ros for deres fighter instenkt i kampen..
The-Ulv
Senest rettet af YahooSeeker [Bot] 20. mar 2005, 17:11, rettet i alt 1 gang.
-
Peter Ross
Re: Herfølge-Viborg 1-1..
http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,3875,3906#msg-3906
Men det passer mig ganske fint..
Så de ligger de grønne negermusikanter under os endnu 2 uger...
Peter Ross - 100 % forkælet asshole...
Men det passer mig ganske fint..
Så de ligger de grønne negermusikanter under os endnu 2 uger...
Peter Ross - 100 % forkælet asshole...
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Herfølge-Viborg 1-1.. - Øv!
Ok Ross, går ud fra at dit virkeligt gennemtænkte flotte ord "negermusikanter" var for sjov! men æv hvor det dog alligevel lyder dumt og meget primitivt....
Thomas KBH - Overvej lige ordvalget en anden gang ik ;o)
Thomas KBH - Overvej lige ordvalget en anden gang ik ;o)
-
Klauzito
Ja vi skal nemlig være åh så politiske korrekte og ikke sige et lille grim fyord. Lad os se noget mere hunbold og ta ved lære af dem, de er jo så glade og siger altid det rigtige, måske Lotte Kiærskou endda kan lære Frank og Poku en lille sejrsdans!!!
Sgu ikke så mærkeligt at dansk fodbold klarer sig så dårligt som vi gør med alt den politisk korrekthhed, der er for få rigtige mandfolk i dansk fodbold der går forrest og kæmper deres røv ud af bukserne for deres klub med alt hvad de har i sig og mere endnu!!!
Prøv at tænke hvad spillere som BSN, Tøffe, Mprten Wieghorst osv har nået med deres talent og tænk så hvad søde små drenge som Ronnie Ekelund, Morten Skoubo, Mads Jørgensen osv ikke har nået fordi de ingen nosser har!!!
Sgu ikke så mærkeligt at dansk fodbold klarer sig så dårligt som vi gør med alt den politisk korrekthhed, der er for få rigtige mandfolk i dansk fodbold der går forrest og kæmper deres røv ud af bukserne for deres klub med alt hvad de har i sig og mere endnu!!!
Prøv at tænke hvad spillere som BSN, Tøffe, Mprten Wieghorst osv har nået med deres talent og tænk så hvad søde små drenge som Ronnie Ekelund, Morten Skoubo, Mads Jørgensen osv ikke har nået fordi de ingen nosser har!!!
-
YahooSeeker [Bot]
Klauzito Skrev:
>Ja vi skal nemlig være åh så politiske korrekte og ikke sige et lille grim >fyord. Lad os se noget mere hunbold og ta ved lære af dem, de er jo så glade og >siger altid det rigtige, måske Lotte Kiærskou endda kan lære Frank og Poku en >lille sejrsdans!!!
Sikkert nok, men hvad har det dog med sagen at gøre?!??
Jeg er da ligeglad, tal dog pænt i stedet for de der kedelige opkast.. ;o)
Thomas KBH..
>Ja vi skal nemlig være åh så politiske korrekte og ikke sige et lille grim >fyord. Lad os se noget mere hunbold og ta ved lære af dem, de er jo så glade og >siger altid det rigtige, måske Lotte Kiærskou endda kan lære Frank og Poku en >lille sejrsdans!!!
Sikkert nok, men hvad har det dog med sagen at gøre?!??
Jeg er da ligeglad, tal dog pænt i stedet for de der kedelige opkast.. ;o)
Thomas KBH..
-
YahooSeeker [Bot]
-THOMAS-: Du skal nok ikke være efter Ross, det er et ord der er kommet ud på DR både fredag og lørdag. Han er ligesom jeg bare skadet af vores landsdækkende licensbetalte TV-station der i statens navn spreder så forkastelige ord som negermusikanter.
Psst. Ved du hvad? De sagde også Botswana Høvdinger... Uuhhh...
Psst. Ved du hvad? De sagde også Botswana Høvdinger... Uuhhh...
-
YahooSeeker [Bot]
Jeg vil heller ikke være efter nogen, men har bare en holdning til hvilke ord man bruger og ikke bruger, det er vel ingen skam!? - om det så er kommet ud på Dr er da irelevant syntes jeg..
Til Ross: Intet angreb på dig, syntes bare at det lyd dumt ;o)
FCM river 3 point i dag!! Og sådan er det sku bare...
::Thomas KBH::
Til Ross: Intet angreb på dig, syntes bare at det lyd dumt ;o)
FCM river 3 point i dag!! Og sådan er det sku bare...
-
YahooSeeker [Bot]
Thomas, der er et rigtig cool program på DR, der har sådanne ord med, og det der er præcis derfor at Ross skriver så noget. Hvis du skal kommentere på alle indlæg her på graven hvor noget lyder dumy får du nok travlt. 
-
YahooSeeker [Bot]
Jeg har en holdning!! Du har en anden - det respekterer jeg dig for ;o)
-
Kim Sorensen
Du må undskylde, men dit indlæg lød markant dummere.
Get a life og find noget andet end negermusikanter fra Viborg at gå op i.
Kim
Get a life og find noget andet end negermusikanter fra Viborg at gå op i.
Kim
-
Klauzito
-THOMAS- skrev:
-------------------------------------------------------
> Jeg er da ligeglad, tal dog pænt i stedet for de
> der kedelige opkast.. ;o)
>
> Thomas KBH..
Du fattede slet ikke at det var en provokation for at få en debat i gang om den evindelige politiske korrekthed der i dag er i fodbold hvor en stor del af spillerne i Superligaen i dag ville fungere bedre i en dansk Hunboldklub end i professionel fodbold?!?!?
Der mangler mandfolk der går forrest i dansk fodbold!!!
Dansk fodbold der er ca nummer 47 eller sådan noget i Europa!
-------------------------------------------------------
> Jeg er da ligeglad, tal dog pænt i stedet for de
> der kedelige opkast.. ;o)
>
> Thomas KBH..
Du fattede slet ikke at det var en provokation for at få en debat i gang om den evindelige politiske korrekthed der i dag er i fodbold hvor en stor del af spillerne i Superligaen i dag ville fungere bedre i en dansk Hunboldklub end i professionel fodbold?!?!?
Der mangler mandfolk der går forrest i dansk fodbold!!!
Dansk fodbold der er ca nummer 47 eller sådan noget i Europa!
-
YahooSeeker [Bot]
Jo det fattede jeg godt, men pointerede at jeg syntes at det ikke lød særligt smart!
Men det her forstår jeg nu ikke helt:
Klauzito:
>en stor del af spillerne i Superligaen i dag ville fungere bedre i en dansk >Hunboldklub end i >professionel fodbold?!?!? -- Hunboldklub?? hvad er det? ;o)
Men det her forstår jeg nu ikke helt:
Klauzito:
>en stor del af spillerne i Superligaen i dag ville fungere bedre i en dansk >Hunboldklub end i >professionel fodbold?!?!? -- Hunboldklub?? hvad er det? ;o)
-
Klauzito
Hunbold er sådan en popsport med en masse lesbiske kællinger. Noget der er blevet pumpet op til en succes i Danmark af TV, men i så godt som alle andre lande ikke tages seriøst!
Det ligner lidt mændenes håndbold, men går aller helvedes meget langsommere hvilket får det til at se ud som om de faktisk kan noget med en bold!
Det ligner lidt mændenes håndbold, men går aller helvedes meget langsommere hvilket får det til at se ud som om de faktisk kan noget med en bold!