der har været talt noget om Football Manager... men så fik jeg lyst til at taler mere om CM.
fordi jeg har altid synes at CM er bedre end FM....
men stor set har FM lavet mega mange fejl som du kan se på http://www.fmdanmark.dk/index.php?pageId=51
men alligevel synes jeg at det er mere spænnende ved at udveskle oplysninger om spillere hvilket de rekommerende mest. der har jeg en del at rekommerende spillere som du kan købe de spillere som har høje kvalitet, ikke noget med superstjerner-spillere.
de flest spillere holder høje niveau i fcm som jeg har prøvet en del af de spillere som jeg har fundet, ellers har jeg ikke prøvet en del af dem endnu.
men jeg kan godt lige sige at det er min rekord at skaffe spillere på 9 år gammel ind på min hold til u18 FCM.
når jeg skal begynder at spille FCM plejer jeg at tage Argentina, Brazil, Polen, Tjekkiet og Chilie også Danmark selvf.
fandt jeg en masser guldværd at satser på de flest af de spillere på FCM
det er:
Trans free: krzysztof ziemniak, patricio david arce, carlos jana, gino reyes, cristian ibarra, carlos villanueva, fernando fica, luis jara, jerri, souza, sergio fernandez, jorge guzman, facundo adrian erpen, roberto, oscar gabriel gimenez, pedrinho, mauricio arias, sahin kayali, jacek kowalczyk, michael silva, christain villalobos,
de kvaliteter spillere som kan købes for rimelig pris, men nogle af dem er lidt dyrere men er værdet at satser på.
det er:
evangelos ikonomou, damian augustyniak, michael jakobsen, fabien laurenti, danilo belic, giourkas, juan avendano, marcos arguello, edu dracena, jonatas, emanuel gimenez, alexis norambuena, fredrik holster, dirk mathyssen, piriz alvez, rivaldo fra santos, cristian ararena, matias fernandez, nikica kosutic, pavel rebenok, aleksander stojmirovic, marcin burkhardt, jovan stojanovic, fernando gago, marco stark, marko muslin, vaclav drobny, eugeni cheberyachko, sanli, serkat akin, eduardo ratinho, ilias kakaras, jonathan baillie, andriy berezovchuk, a. glowacki, o. kalabane, glumov, n. beljic, bukharov, neri cardozo, fredy guarin, claudio acosta og kerlon.
men der er mange flere... og jeg ved også at du kan udemærket finder ude af at finde de spillere du ønsker dig til på din holdet.
desuden synes jeg at CM er super gode spil da jeg har den siden 95/96 og har pillet spillet hver år frem til idag, og på dens graftisk metode er gode og let at finder ud og ind til alt generelt andet. men det kunne jeg ikke lide ved FM´s måde at spille på.
men FM har egen fordeller ved at kun bruge danske sprog det er jeg misunder på.
men jeg vil ikke anbefaler jer at spille CM eller FM men istedet efter deres SMAGE... tak for deres tålmodighed..
HENKER
Championship Manager
-
Aaes
Re: Championship Manager
Kan da til dem der spiller FM 07 tilføje nogle af de talenter som i mit spil med United i 2012 er blevet stjerner:
Micah Richards (Manchester City)
Anton Ferdinand (West Ham)
Marcelo (Fluiminense)
Sergio Aguero (Atletico Madrid)
Gerard Pique (Manchester United)
Guiseppe Rossi (Manchester United)
Nicolas Millán (Colo Colo)
Aguero er self. en del dyrere end de andre, men nevertheless så er han Wonderkid !
Micah Richards (Manchester City)
Anton Ferdinand (West Ham)
Marcelo (Fluiminense)
Sergio Aguero (Atletico Madrid)
Gerard Pique (Manchester United)
Guiseppe Rossi (Manchester United)
Nicolas Millán (Colo Colo)
Aguero er self. en del dyrere end de andre, men nevertheless så er han Wonderkid !
-
seerup
okej men spørgesmålet er hvordan kan du når så langt på kort tid.. som du har nået i år 2012!! noget som har nået i år 2027. utrolig ...
måske er jeg bare mere nøje med at spiller spil...
HENKER
måske er jeg bare mere nøje med at spiller spil...
HENKER
-
Aaes
Mmh, når man har spillet alle de gamle manager spil ved man hvilke spillere der er gode osv. derfor skal man ikke søge så meget efter spillere.
-
seerup
hmmm måske ja. men jeg søger jo hver sæson nogle bedre kvaliteter...
når tre og fire sæson er kommet godt i gange fortsætter jeg fremad hele vej indtil de spillere bliver gammel... som jeg plejer at sælger spiller inden de fylder 30-31 pga pris værd falder. for jeg skal jo også tjener ind og finder nogle nye ung talenter...
desuden jeg skal jo også ved og følger med de talenter som kommer ny i hver sæson, og følger med udvide, og er altid førende hold i hele DK og EU... måske i helæe verden afhænige af finans.
HENKER
når tre og fire sæson er kommet godt i gange fortsætter jeg fremad hele vej indtil de spillere bliver gammel... som jeg plejer at sælger spiller inden de fylder 30-31 pga pris værd falder. for jeg skal jo også tjener ind og finder nogle nye ung talenter...
desuden jeg skal jo også ved og følger med de talenter som kommer ny i hver sæson, og følger med udvide, og er altid førende hold i hele DK og EU... måske i helæe verden afhænige af finans.
HENKER
-
seerup
hmmm måske ja. men jeg søger jo hver sæson nogle bedre kvaliteter...
HENKER
HENKER