Forventninger til OB kampen

Om FC Midtjylland og Black Wolves
faurby (Fcm)

Re: Forventninger til OB kampen

Indlæg af faurby (Fcm) »

Jeg kan kun sige at jeg forventer en Sejer og kun en sejer.....!! Vi skal ha gang i målmaskinen og det gode spil og Ob skal ikke være den som sætter en kæp i hjulet!!

Mit gæt bliver 2 - 0 Til Fcm

Mvh.Michael

BW - 665

Indlæg af BW - 665 »

Havde vi spillet et hvilket som helst andet sted på denne jord var jeg enig med dig Mose, men fortet er uindtageligt!

Vores drenge skal nok give den alt hvad remmer og tøj kan holde hvis vi bare bakker dem godt op.

Det bliver svært, det er jeg enig i. Er dog langt fra pessimist!

Ravnen

Re: Viborg fik "kun" 1-1.... Nu har vi chancen!

Indlæg af Ravnen »

"Kun" 1-1. Tja de fik da point på udebane så helt slemt er det jo ikke. Jeg synes dog Herfølge havde fortjent sejren efter en flot anden halvleg. Men selvom Mota er noget doven på banen så har han en fabelagtig afslutningsevne, men fortjent var det ikke.

VFFs fans fik også lige markeret niveauet...

Jean / BW# 1238

Privatfest? :-)

Indlæg af Jean / BW# 1238 »

Ravnen skrev:
-------------------------------------------------------
> VFFs fans fik også lige markeret niveauet...

Ja, det var jo nærmest en privatfest... ;-)

http://www.netsuperligaen.dk/VisNyhed.php?ID=1591

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Jeg har desværre ikke for gode forventninger til kampen imorgen, hvis vi er heldige, kan vi måske få et uafgjort resultat. OB havde vist nok heller ikke en alt for god forårsdebut, men man kan da altid håbe ( :

Rovsing

Indlæg af Rovsing »

Har også lige set at Ørgård håber på en Nielsen scoring. Og så er vi jo enige i dette :

Vi byder velkommen til vore gæster fra Odense og glæder os til dagens kamp. Få nu hænderne op af lommerne – så er det nemmere at holde varmen. Go’ kamp.

Rovsing

René

Indlæg af René »

du skal jo heller ikke neglicere, at OB manger Hemmingsen, Sønksen, Miti og Tembo....

Pacman

Indlæg af Pacman »

At Hemmingsen & Sønksen er ude er nok ikke den store svækkelse efter at Ophaug & Aas er kommet til. Miti & Tembo fravær bliver nok et større problem for OB. At flytte Berg i angrebet svækker OB's midtbane meget -hvor Hansen/Borre(afløser for Tembo/Berg) ikke helt er på højde med Tembo endnu. Tror at OB ville være stærkere med Conteh på toppen og Berg på fløjen. Men det er bare min vudering.

Besvar