Hej Alle,
Ved emnet har været oppe før, men nu sad vi lige et par gutter og kom på et par stykker:
(1)
Melodi: When the saints go marching in
Vi er på vej, Vi er på vej, Vi er på vej mod Chl. league / DM guld
Og vi er ikke til at stoppe! -
Vi er på vej mod Chl. league / DM guld!
(gentages og startes igen ved at "Vi er på vej", råbes gentagne gange hurtigt efter hinanden inden man gentager teksten)
(2)
(Synges når en af modstanderens spillere ligger ned)
Melodi: Mit aller farligste sted
Av, hvor gik det altså ondt, i min lille fod
dengang at du trådte der, hvor jeg lige stod.
Av, det gør ondt, det var lige der,
ikke røre ka' du så la' vær!
Det er mit aller farligste sted!
Det er altså super god humor, og efter min mening en del sjovere end blot at bruge den klassiske "tudefjæs", som benyttes af samtlige klubber i Danmark.
Regards
Flere sange
-
YahooSeeker [Bot]
Flere sange
Senest rettet af YahooSeeker [Bot] 5. nov 2006, 18:34, rettet i alt 1 gang.
-
Dahl Nielsen
Re: Flere sange
Nu skal du nok forvente dels at blive rost til skyerne af nogle, og dels at blive bombarderet med nedværdigende og konservative kommentarer af andre.
Jeg selv vil dog faktisk rose ideen. Måske skulle man ikke synge Champions League i den første, men du giver jo også selv muligheden "DM guld", som jeg synes passer meget godt.
Den anden sang sad jeg faktisk og grinte lidt af. Vi kender vel alle sammen Bamse & Kylling, og den sang dér kunne altså være genial at prøve af. Begge sange bør allerede prøves af i Silkeborg - den første dog kun hvis det går godt i søndagens lokalopgør
Alt i alt et par gode ideer, og som du selv skriver, så er det også lidt anderledes fra hvad de andre klubber bruger.
Selv synes jeg også det virker ret tamt at råbe "tudefjæs" efter nogen, selv om "grav ham ned" altid er lidt sjovt
Som sagt synes jeg det er et par gode ideer. Jo hurtigere, vi får dem prøvet af, jo bedre.
Dahl Nielsen
Jeg selv vil dog faktisk rose ideen. Måske skulle man ikke synge Champions League i den første, men du giver jo også selv muligheden "DM guld", som jeg synes passer meget godt.
Den anden sang sad jeg faktisk og grinte lidt af. Vi kender vel alle sammen Bamse & Kylling, og den sang dér kunne altså være genial at prøve af. Begge sange bør allerede prøves af i Silkeborg - den første dog kun hvis det går godt i søndagens lokalopgør
Alt i alt et par gode ideer, og som du selv skriver, så er det også lidt anderledes fra hvad de andre klubber bruger.
Selv synes jeg også det virker ret tamt at råbe "tudefjæs" efter nogen, selv om "grav ham ned" altid er lidt sjovt
Som sagt synes jeg det er et par gode ideer. Jo hurtigere, vi får dem prøvet af, jo bedre.
Dahl Nielsen
-
YahooSeeker [Bot]
BroWnie Skrev:
-------------------------------------------------------
> De er da geniale dem der !
>
> Hekler og co. SE AT FÅ DEM INDFØRT ;D
Tag dig sammen og gør det selv!
-------------------------------------------------------
> De er da geniale dem der !
>
> Hekler og co. SE AT FÅ DEM INDFØRT ;D
Tag dig sammen og gør det selv!
-
BroWnie
Hekler det var altså ikke såadan ment !..
altså bar for at pointere at nu er der endelig en go sang til vores hold, så skal jeg hellere sige : ER og TT ?
Synes du virker lidt overgearet ;D
altså bar for at pointere at nu er der endelig en go sang til vores hold, så skal jeg hellere sige : ER og TT ?
Synes du virker lidt overgearet ;D
-
bobthebuilder_dk
Jeg ved godt at det er en "efteraber chant" men check lige den her...
http://www.youtube.com/watch?v=IC-ANLWHf6Q
En chant som F*ck fans har snuppet fra ascolifans.. som så har snuppet den fra... TJA?
Personligt synes jeg den er super fed!
http://www.youtube.com/watch?v=IC-ANLWHf6Q
En chant som F*ck fans har snuppet fra ascolifans.. som så har snuppet den fra... TJA?
Personligt synes jeg den er super fed!
-
YahooSeeker [Bot]
det var satans.. sangene kom sku ikke!
Men ok, kampen var heller ikke ligefrem skræddersyet til de to sange:)
Men ok, kampen var heller ikke ligefrem skræddersyet til de to sange:)