Trænersæderne i Århus og på Vestegnen må efterhånden brænde i røven på Ove P og Rene M.
Hvem ryger først???
Personligt tror jeg Rene Umulius ryger så snart han vender tilbage fra Holland.
Trænerfyringer AGF eller Brøndby
-
acnm
Trænerfyringer AGF eller Brøndby
Senest rettet af acnm 30. okt 2006, 22:03, rettet i alt 1 gang.
-
Dahl Nielsen
Re: Trænerfyringer AGF eller Brøndby
acnm Skrev:
-------------------------------------------------------
> Trænersæderne i Århus og på Vestegnen må
> efterhånden brænde i røven på Ove P og Rene M.
>
> Hvem ryger først???
>
> Personligt tror jeg Rene Umulius ryger så snart
> han vender tilbage fra Holland.
Og så til dit indlæg... Personligt tror jeg, at begge trænere stadig har enormt lang snor. Mange kender ikke så meget til Meulensteen, men de virker til at have en stor tiltro til ham ovre på Vestegnen.
Ove behøver man vel næsten ikke kommentere på. Han er en fantastisk træner. Jeg tror bare det er hele situationen i klubben der gør, at han har så stort besvær med at skabe de forventede resultater.
Dahl Nielsen
>
> Hvem ryger først???
>
Og så til dit indlæg... Personligt tror jeg, at begge trænere stadig har enormt lang snor. Mange kender ikke så meget til Meulensteen, men de virker til at have en stor tiltro til ham ovre på Vestegnen.
Ove behøver man vel næsten ikke kommentere på. Han er en fantastisk træner. Jeg tror bare det er hele situationen i klubben der gør, at han har så stort besvær med at skabe de forventede resultater.
Dahl Nielsen
-
Ravnen
Tja hvis det endelig skal være, så tror jeg det bliver Møllestenen. Der er ikke tradition for pludselige fyringer i Brøndby, men Åge Hareide prøvede det dog efter en ligende nedtur.
Troede virkelig BIF gjorde et kup med Møllestenen, men sjældent har jeg set så ringe indkøb, og ikke mindst så ringe et spil.
Det er en ekstra streg i regningen at han er i Holland for det meste i øjeblikket (af forståelige personlige årsager), det må være svært at vende noget når træneren kun kommer til kampene.
Mon ikke Lars Olsen er klar til sommer...?
Troede virkelig BIF gjorde et kup med Møllestenen, men sjældent har jeg set så ringe indkøb, og ikke mindst så ringe et spil.
Det er en ekstra streg i regningen at han er i Holland for det meste i øjeblikket (af forståelige personlige årsager), det må være svært at vende noget når træneren kun kommer til kampene.
Mon ikke Lars Olsen er klar til sommer...?
-
Aaes
Tror det bliver Ove P. der ryger først. Han har alligevel haft et stykke tid i klubben efterhånden.
Nægter simpelthen at tro på at der går håndbold i BIF hvor de begynder at fyre trænere fra dag til anden !
Nægter simpelthen at tro på at der går håndbold i BIF hvor de begynder at fyre trænere fra dag til anden !
-
bw152/michael
acnm Skrev:
>
> Hvem ryger først???
>
Jeg tror ikke på at nogen af dem ryger før hele sæsonen er færdigspillet hvis nogen af dem skulle ryge, tror jeg først det bliver der!
>
> Hvem ryger først???
>
Jeg tror ikke på at nogen af dem ryger før hele sæsonen er færdigspillet hvis nogen af dem skulle ryge, tror jeg først det bliver der!