Ørgaard i Onside
-
mancitydk
Ørgaard i Onside
"det eneste jeg kan garantere dig er, at hvis der forsvinder en i vinterpausen kommer der en ny"... citat Ulvefar...
det lyder da meget lovende i mine ører...
det lyder da meget lovende i mine ører...
Senest rettet af mancitydk 30. okt 2006, 17:23, rettet i alt 1 gang.
-
Martin
Re: Ørgaard i Onside
mancitydk Skrev:
-------------------------------------------------------
> "det eneste jeg kan garantere dig er, at hvis der
> forsvinder en i vinterpausen kommer der en ny"...
> citat Ulvefar...
>
> det lyder da meget lovende i mine ører...
Tja - hvorfor bruge penge, hvis vi allerede har en i forvejen ??
Forøvrigt mange opkøbere idag, gad vide om de henter nogle snart...
Og hvorfor skulle Dennis & Thyge tage til Bundby ?
> citat Ulvefar...
>
Tja - hvorfor bruge penge, hvis vi allerede har en i forvejen ??
Forøvrigt mange opkøbere idag, gad vide om de henter nogle snart...
Og hvorfor skulle Dennis & Thyge tage til Bundby ?
-
Altoriso
mancitydk Skrev:
> citat Ulvefar...
>
Det kan jo også bare betyde som Bak også siger at der er masser af unge spillere der kan tage over...
Tænkte nok at nogen ville "overreagere" på den udtalelse
Men udover det så tyder det jo i Vision 2011 til at man forvente at tegne kontrakter med betydende spillere for at nå dette mål, så lad os bare få en Bergvold til FCM
> citat Ulvefar...
>
Det kan jo også bare betyde som Bak også siger at der er masser af unge spillere der kan tage over...
Tænkte nok at nogen ville "overreagere" på den udtalelse
Men udover det så tyder det jo i Vision 2011 til at man forvente at tegne kontrakter med betydende spillere for at nå dette mål, så lad os bare få en Bergvold til FCM
-
Mose
Jeg synes det lyder dumt.
Hvorfor sælge en spiller for at få penge i kassen, for så efterfølgende at spendere de selv samme penge?
Hente en profil til små penge er der vel ingen der for alvor tror på. Skal vi sælge en spiller skal der fyldes op fra akademiet.
Hvorfor sælge en spiller for at få penge i kassen, for så efterfølgende at spendere de selv samme penge?
Hente en profil til små penge er der vel ingen der for alvor tror på. Skal vi sælge en spiller skal der fyldes op fra akademiet.
-
jakob88
Bergvold er i følge 2kO på vej til EFB.
Hvis Dennis Sørensen er den spiller vi sælger, henter vi Danny Olsen!
Hvis Dennis Sørensen er den spiller vi sælger, henter vi Danny Olsen!
-
jacobfrederiksen100
Nemlig. Ørgaard, vi har et godt råd til hvem vi skal have fat i, hvis Dennis eller Thyge forsvinder. Danny Olsen er den helt rette mand, han vil endda selv gerne. Skal han skifte til en anden sas-liga klub skal det være FCM - han har selv udtalt sig om det i Det Bare Fodbold. Så mister vi Dennis eller Thyge til vinterpausen, så er det ud efter Danny Olsen som erstatning.
-
Altoriso
jakob88 Skrev:
> Bergvold er i følge 2kO på vej til EFB.
>
> Hvis Dennis Sørensen er den spiller vi sælger,
> henter vi Danny Olsen!
Anders Due får vist heller ikke så meget spilletid i Holland for tiden, så hvem ved om der var en mulighed der...
Men ellers synes jeg nu vi skal holde os lidt til dem vi har og har på vej op ad
Baba Collins er jo også på vej tilbage og snart klar til at kunne spille med
>
> henter vi Danny Olsen!
Anders Due får vist heller ikke så meget spilletid i Holland for tiden, så hvem ved om der var en mulighed der...
Men ellers synes jeg nu vi skal holde os lidt til dem vi har og har på vej op ad
Baba Collins er jo også på vej tilbage og snart klar til at kunne spille med
-
Martin
jakob88 Skrev:
>
> henter vi Danny Olsen!
Tja - det er bestemt en mulighed... Men Bergvold holder da alle døre åbne, både os; efb og FCN spiller godt fodbold ifølge ham... Men pt. er det nok Thyge & Dennis der ryger...
>
> henter vi Danny Olsen!
Tja - det er bestemt en mulighed... Men Bergvold holder da alle døre åbne, både os; efb og FCN spiller godt fodbold ifølge ham... Men pt. er det nok Thyge & Dennis der ryger...
-
mick
For det første. Thygesen SKAL ikke sælges i vinterpausen. Han er så vigtig for klubben at vi bliver nød til at holde på ham indtil sommer i hvert fald. Dennis derimod skal vi have solgt hvis vi skal sælge. Han bliver nok aldrig mere værd,og han kan undværes på holdet, det kan thyge ikke.
Og med hensyn til dem som mente at Bergvold ikke ville være en forstærkning. Er i stadig af den mening efter dagens kamp i København?
Jeg må bare give mig selv et klap på skulderen fordi jeg så rigtigt i hans potentiale, da alle andre mente han ikke ville være en forstærkning til vores klub;)
Og med hensyn til dem som mente at Bergvold ikke ville være en forstærkning. Er i stadig af den mening efter dagens kamp i København?
Jeg må bare give mig selv et klap på skulderen fordi jeg så rigtigt i hans potentiale, da alle andre mente han ikke ville være en forstærkning til vores klub;)
-
Altoriso
mick Skrev:
> Og med hensyn til dem som mente at Bergvold ikke
> ville være en forstærkning. Er i stadig af den
> mening efter dagens kamp i København?
> Jeg må bare give mig selv et klap på skulderen
> fordi jeg så rigtigt i hans potentiale, da alle
> andre mente han ikke ville være en forstærkning
> til vores klub;)
Hmm tja det er da lidt sødt....
Han spillede godt idag, ja ; men det gør ham jo ikke til en stjerne over en dag..
> Og med hensyn til dem som mente at Bergvold ikke
> ville være en forstærkning. Er i stadig af den
> mening efter dagens kamp i København?
> Jeg må bare give mig selv et klap på skulderen
> fordi jeg så rigtigt i hans potentiale, da alle
> andre mente han ikke ville være en forstærkning
> til vores klub;)
Hmm tja det er da lidt sødt....
Han spillede godt idag, ja ; men det gør ham jo ikke til en stjerne over en dag..
-
jacobfrederiksen100
Det bliver nok sandsynligvis Esbjerg der nærmere snupper Bergvold end FCM gør. Men er enig i at Thyge skal blive til min. sommer, ham kan vi ikke undvære foreløbig. Men i stedet Dennis Sørensen. Hvis ikke Bergvold er mulig, så ligger Danny Olsen klar til en favorit position på både højrekanten og som offensiv spiller ligesom Dennis. Så jeg mener at vi skal have fat i Danny Olsen. Vi sælger selvfølge Dennis til udlandet for mange mio. og får Danny får knapt så mange mio. Og dermed laver vi et godt regnskab, det hjælper på det. Samtidig udvikler vi Danny Olsen så han bliver mange mio. værd osv.
-
jakob88
Jeg synes også Martin Bergvold er en god spiller, men at udnævne ham til en dygtig spiller set ud fra hans to scoringer i dag, er måske lidt tyndt.
Men han er da også velkommen i FCM, hvis Dennis Sørensen sælges
Men han er da også velkommen i FCM, hvis Dennis Sørensen sælges
-
Kent
jakob88 Skrev:
>
Der her lyder dog meget som et åbent stillingsopslag til både FCM, EfB og FCN:
Esbjerg interesseret
Bergvold udtrykte søndag aften over for TV 2 Sporten begejstring for den offensive spillestil i FC Nordsjælland, FC Midtjylland og Esbjerg, og Esbjergs træner, Troels Bech, bekræfter overfor TV 2 Sporten at Esbjerg vil give Bergvold et konkret tilbud.
http://ekstrabladet.dk/sport/dansk_fodb ... 237897.ece
Det at EfB vil give ham et tilbud, er jo ikke ensbetydende med, at han er på vej dertil. Jeg tror da FCM er mindst lige så interessant for ham, spørgsmålet er så, om vi vil have ham. Men sælg Dennis for 8-10 mio og helt Bergvold for 1, så er det fint med mig.
Kent
>
Der her lyder dog meget som et åbent stillingsopslag til både FCM, EfB og FCN:
Esbjerg interesseret
Bergvold udtrykte søndag aften over for TV 2 Sporten begejstring for den offensive spillestil i FC Nordsjælland, FC Midtjylland og Esbjerg, og Esbjergs træner, Troels Bech, bekræfter overfor TV 2 Sporten at Esbjerg vil give Bergvold et konkret tilbud.
http://ekstrabladet.dk/sport/dansk_fodb ... 237897.ece
Det at EfB vil give ham et tilbud, er jo ikke ensbetydende med, at han er på vej dertil. Jeg tror da FCM er mindst lige så interessant for ham, spørgsmålet er så, om vi vil have ham. Men sælg Dennis for 8-10 mio og helt Bergvold for 1, så er det fint med mig.
Kent
-
Kent
Mose Skrev:
> Hvorfor sælge en spiller for at få penge i kassen,
> for så efterfølgende at spendere de selv samme
> penge?
Planen er nok heller ikke at bruge dem alle igen, men kun en smule af dem - der skal jo være nogen, at putte i hullet i budgettet
> Hente en profil til små penge er der vel ingen der
> for alvor tror på. Skal vi sælge en spiller skal
> der fyldes op fra akademiet.
Tja...
Dennis købt for 500.000
Thyge købt for 375.000
Det er vel forholdsvis små penge for profiler
Det handler vel om, hvorvidt man kan skaffe åbenlyse talenter, der er lidt længere fremme end akademispillerne, så det hele ikke skal hænge på skulderne af 18-årige. Hvis vi kan gøre det samme som med Dennis, Thyge og Simon, hvor vi hentede dem lige før de slår igennem, og så sælge dem videre i løbet af 2-3 år, så er det vel ok. Der er stadig masser af plader i truppen til akademispillere, men jeg synes ikke man skal sige nej til den nye Dennis, Thyge eller Simon blot fordi vi har en 17-årig rendende rundt på akademiet, der klar om 2-3 år.
Så umiddelbart synes jeg det ville være fint at hente en Bergvold eller Danny Olsen, sålænge vi får dem til en billig penge. Og det må være begrænset hvad Bergvold koster, da han har ½ tilbage på kontrakten, er bænkevarmer og har udtalt, at han gerne vil væk. Hvis der så er flere om buddet bliver prisen naturligvis presset op.
Kent
> Hvorfor sælge en spiller for at få penge i kassen,
> for så efterfølgende at spendere de selv samme
> penge?
Planen er nok heller ikke at bruge dem alle igen, men kun en smule af dem - der skal jo være nogen, at putte i hullet i budgettet
> Hente en profil til små penge er der vel ingen der
> for alvor tror på. Skal vi sælge en spiller skal
> der fyldes op fra akademiet.
Tja...
Dennis købt for 500.000
Thyge købt for 375.000
Det er vel forholdsvis små penge for profiler
Det handler vel om, hvorvidt man kan skaffe åbenlyse talenter, der er lidt længere fremme end akademispillerne, så det hele ikke skal hænge på skulderne af 18-årige. Hvis vi kan gøre det samme som med Dennis, Thyge og Simon, hvor vi hentede dem lige før de slår igennem, og så sælge dem videre i løbet af 2-3 år, så er det vel ok. Der er stadig masser af plader i truppen til akademispillere, men jeg synes ikke man skal sige nej til den nye Dennis, Thyge eller Simon blot fordi vi har en 17-årig rendende rundt på akademiet, der klar om 2-3 år.
Så umiddelbart synes jeg det ville være fint at hente en Bergvold eller Danny Olsen, sålænge vi får dem til en billig penge. Og det må være begrænset hvad Bergvold koster, da han har ½ tilbage på kontrakten, er bænkevarmer og har udtalt, at han gerne vil væk. Hvis der så er flere om buddet bliver prisen naturligvis presset op.
Kent
-
mancitydk
Ja jeg mener stadig jeg har ret.... Han er ikke god nok for Midtjylland.... Pimpong spillede også hele anden halvleg ikke sandt;) de sparede spillerne... Så jeg mener stadig ike at bergvold er interessant for FCM. Men derimod ville jeg da gerne se danny olsen i klubben...