Ex-FCM´er suspenderet for trusler
-
aalborg
Ex-FCM´er suspenderet for trusler
http://ekstrabladet.dk/sport/dansk_fodb ... 237138.ece
Godt I kom af med ham.
En hilsen fra et andet tophold:-)
Godt I kom af med ham.
En hilsen fra et andet tophold:-)
Senest rettet af aalborg 27. okt 2006, 12:51, rettet i alt 1 gang.
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Ex-FCM´er suspenderet for trusler
aalborg Skrev:
-------------------------------------------------------
> http://ekstrabladet.dk/sport/dansk_fodbold/article
> 237138.ece
>
> Godt I kom af med ham.
>
> En hilsen fra et andet tophold:-)
Tja, vi ved jo ikke, hvad der for trusler der er tale om. Næ, jeg tænker da mere på, at Vejle indtil videre har vist sig, at behandle deres spiller på en særlig ringe måde fx ham der blev fyret for at spille i en turnering samme med alle andre liga kolegaer. Så jeg ved ikke rigtig med Vejle, for de bruger somtider nogle mærkelige metoder til at komme af med nogle spiller.
> http://ekstrabladet.dk/sport/dansk_fodbold/article
> 237138.ece
>
> Godt I kom af med ham.
>
> En hilsen fra et andet tophold:-)
Tja, vi ved jo ikke, hvad der for trusler der er tale om. Næ, jeg tænker da mere på, at Vejle indtil videre har vist sig, at behandle deres spiller på en særlig ringe måde fx ham der blev fyret for at spille i en turnering samme med alle andre liga kolegaer. Så jeg ved ikke rigtig med Vejle, for de bruger somtider nogle mærkelige metoder til at komme af med nogle spiller.
-
JesperK
Lyder lidt mystisk.. må da være ret alvorligt, siden han suspenderes af Vejle oveni hatten.
-
Takito
>
>
> Tja, vi ved jo ikke, hvad der for trusler der er
> tale om. Næ, jeg tænker da mere på, at Vejle
> indtil videre har vist sig, at behandle deres
> spiller på en særlig ringe måde fx ham der blev
> fyret for at spille i en turnering samme med alle
> andre liga kolegaer. Så jeg ved ikke rigtig med
> Vejle, for de bruger somtider nogle mærkelige
> metoder til at komme af med nogle spiller.
Nu er den sag så af en helt anden slags. Tror stort set alle klubber ville have reageret på samme som Vejle gjorde i den. Hvad ville du sige til at Mikkel Thygesen var skadet. Men at du så ser ham stille op i et arrangement hvor han løber rundt og spiller. og endda uden at have informeret klubben? så havde du nok også reageret anderledes
>
> Tja, vi ved jo ikke, hvad der for trusler der er
> tale om. Næ, jeg tænker da mere på, at Vejle
> indtil videre har vist sig, at behandle deres
> spiller på en særlig ringe måde fx ham der blev
> fyret for at spille i en turnering samme med alle
> andre liga kolegaer. Så jeg ved ikke rigtig med
> Vejle, for de bruger somtider nogle mærkelige
> metoder til at komme af med nogle spiller.
Nu er den sag så af en helt anden slags. Tror stort set alle klubber ville have reageret på samme som Vejle gjorde i den. Hvad ville du sige til at Mikkel Thygesen var skadet. Men at du så ser ham stille op i et arrangement hvor han løber rundt og spiller. og endda uden at have informeret klubben? så havde du nok også reageret anderledes
-
YahooSeeker [Bot]
Takito Skrev:
> >
> >
> > Tja, vi ved jo ikke, hvad der for trusler der
> er
> > tale om. Næ, jeg tænker da mere på, at Vejle
> > indtil videre har vist sig, at behandle deres
> > spiller på en særlig ringe måde fx ham der blev
> > fyret for at spille i en turnering samme med
> alle
> > andre liga kolegaer. Så jeg ved ikke rigtig med
> > Vejle, for de bruger somtider nogle mærkelige
> > metoder til at komme af med nogle spiller.
>
>
> Nu er den sag så af en helt anden slags. Tror
> stort set alle klubber ville have reageret på
> samme som Vejle gjorde i den. Hvad ville du sige
> til at Mikkel Thygesen var skadet. Men at du så
> ser ham stille op i et arrangement hvor han løber
> rundt og spiller. og endda uden at have informeret
> klubben? så havde du nok også reageret anderledes
Jeg hørt i det er ren fodbold snak, at det var helt normalt, at spillerne deltog uden at informere klubben - det var simpelthen kutyme bl.a. i følge ex-cheftræner Poul Hansen etc.
> >
> >
> > Tja, vi ved jo ikke, hvad der for trusler der
> er
> > tale om. Næ, jeg tænker da mere på, at Vejle
> > indtil videre har vist sig, at behandle deres
> > spiller på en særlig ringe måde fx ham der blev
> > fyret for at spille i en turnering samme med
> alle
> > andre liga kolegaer. Så jeg ved ikke rigtig med
> > Vejle, for de bruger somtider nogle mærkelige
> > metoder til at komme af med nogle spiller.
>
>
> Nu er den sag så af en helt anden slags. Tror
> stort set alle klubber ville have reageret på
> samme som Vejle gjorde i den. Hvad ville du sige
> til at Mikkel Thygesen var skadet. Men at du så
> ser ham stille op i et arrangement hvor han løber
> rundt og spiller. og endda uden at have informeret
> klubben? så havde du nok også reageret anderledes
Jeg hørt i det er ren fodbold snak, at det var helt normalt, at spillerne deltog uden at informere klubben - det var simpelthen kutyme bl.a. i følge ex-cheftræner Poul Hansen etc.
-
Takito
>
>
> Jeg hørt i det er ren fodbold snak, at det var
> helt normalt, at spillerne deltog uden at
> informere klubben - det var simpelthen kutyme
> bl.a. i følge ex-cheftræner Poul Hansen etc.
Du mener også det er kutyme at deltage i et sådan arrangement mens man er skadet? Prøv du at arbejde et sted, hvor du er sygemeldt og så render du på chefen nede på det lokale disko samme nat.. Tror du at du har arbejdet dagen efter?
>
> Jeg hørt i det er ren fodbold snak, at det var
> helt normalt, at spillerne deltog uden at
> informere klubben - det var simpelthen kutyme
> bl.a. i følge ex-cheftræner Poul Hansen etc.
Du mener også det er kutyme at deltage i et sådan arrangement mens man er skadet? Prøv du at arbejde et sted, hvor du er sygemeldt og så render du på chefen nede på det lokale disko samme nat.. Tror du at du har arbejdet dagen efter?
-
Persian_Wolf
helt uden at blande mig for meget, så har jeg hørt at det skulle være en strid mellem ham og hans kæreste.
I et skænderi kan alt vel komme ud, uden at mene det
-Synd at det skal gå ud over hans fodbold.
I et skænderi kan alt vel komme ud, uden at mene det
-
fadlaa
Ja man må sige at VB er lidt hårdere i deres håndtering end vi var overfor zidan da han var impliceret i diverse retssager
-
YahooSeeker [Bot]
Takito Skrev:
> >
> >
> > Jeg hørt i det er ren fodbold snak, at det var
> > helt normalt, at spillerne deltog uden at
> > informere klubben - det var simpelthen kutyme
> > bl.a. i følge ex-cheftræner Poul Hansen etc.
>
> Du mener også det er kutyme at deltage i et sådan
> arrangement mens man er skadet? Prøv du at arbejde
> et sted, hvor du er sygemeldt og så render du på
> chefen nede på det lokale disko samme nat.. Tror
> du at du har arbejdet dagen efter?
Altså, hvis personen er udsmider eller bartender vil chefen jo nok være glad for at se personen tilbage på diskoteket…konteksten er jo altid afgørende.
> >
> >
> > Jeg hørt i det er ren fodbold snak, at det var
> > helt normalt, at spillerne deltog uden at
> > informere klubben - det var simpelthen kutyme
> > bl.a. i følge ex-cheftræner Poul Hansen etc.
>
> Du mener også det er kutyme at deltage i et sådan
> arrangement mens man er skadet? Prøv du at arbejde
> et sted, hvor du er sygemeldt og så render du på
> chefen nede på det lokale disko samme nat.. Tror
> du at du har arbejdet dagen efter?
Altså, hvis personen er udsmider eller bartender vil chefen jo nok være glad for at se personen tilbage på diskoteket…konteksten er jo altid afgørende.
-
Takito
Er du ikke kommet bare ud på lidt af et sidespor lige nu? Så længe du ikke har mere fornuftigt input at byde med. Så ser jeg ligesom debatten afsluttet. Så kan du ligge dig ind og læse bogen "Dumme kommentarer" og så svare på flere indlæg
-
YahooSeeker [Bot]
Takito Skrev:
> Er du ikke kommet bare ud på lidt af et sidespor
> lige nu? Så længe du ikke har mere fornuftigt
> input at byde med. Så ser jeg ligesom debatten
> afsluttet. Så kan du ligge dig ind og læse bogen
> "Dumme kommentarer" og så svare på flere indlæg
Nej, jeg er ikke ude på et sidespor. Pointen er, at du ikke kan tage en kontekst og overfører direkte på en anden kontekst. Du vil sjældent møde fx en murearbejdsmand, som ikke er på arbejde pga. en forstrækning i et ben, men det samme er ikke tilfældet med en fodboldspiller osv. Så hvis du kan finde en fodboldspiller fra et af ligaholdene, som enten har skulle spørge om lov til deltagelse, eller er blevet smidt ud ( dvs. direkte rødt) for at deltage i et arrangement, så er det mere interessant, fordi så har Poul Hansen ikke en pointe med at det er kutyme i alle liga klubberne, dvs. når det er en kutyme, så er det en foreliggende overenskomst, som skal opsiges ( for at sige det lige ud).
Kan vi ikke bare konkludere, at vi er uenige i, hvordan man behandler sit personale. Du mener, hvis en spiller er skadet og deltager aktiv i et eller andet, så skal de fyres.
Derimod mener jeg, at for det første er det kutyme, så der er i orden ikke at spørger lov hos klubben – også selvom personen er ud af truppen pga. en skade. Samtidig hvis endelig klubben syntes, at en spiller er gået over stregen, så mener jeg, at dialog er vejen til at få drøftet, hvor stregen går. ” Direkte rødt kort” for manglende enighed mellem spiller og ledelse om kutymen, mener jeg vil vise en hvilken som helst klubs manglende evne til dialog, samarbejde og respekt for personale. Hvis det var mig, som fik tilbudt en kontrakt med sådan en arbejdspladsplads, så vil det sidde på nethinden, hvordan de tackler konflikter, og jeg vil sige nej – da det psykiske arbejdsmiljø er vigtige end en masse penge for en hel del fodboldspiller.
Det er samtidig heller lige måden VB laver den bedste reklame for sig selv.
Så vi er bare uenige i behandlingen af fodboldspiller i en virksomhed, og der er ingen grund til at lave flere 100 tråde, men jeg respektere at du ser på dette på en anden måde.
> Er du ikke kommet bare ud på lidt af et sidespor
> lige nu? Så længe du ikke har mere fornuftigt
> input at byde med. Så ser jeg ligesom debatten
> afsluttet. Så kan du ligge dig ind og læse bogen
> "Dumme kommentarer" og så svare på flere indlæg
Nej, jeg er ikke ude på et sidespor. Pointen er, at du ikke kan tage en kontekst og overfører direkte på en anden kontekst. Du vil sjældent møde fx en murearbejdsmand, som ikke er på arbejde pga. en forstrækning i et ben, men det samme er ikke tilfældet med en fodboldspiller osv. Så hvis du kan finde en fodboldspiller fra et af ligaholdene, som enten har skulle spørge om lov til deltagelse, eller er blevet smidt ud ( dvs. direkte rødt) for at deltage i et arrangement, så er det mere interessant, fordi så har Poul Hansen ikke en pointe med at det er kutyme i alle liga klubberne, dvs. når det er en kutyme, så er det en foreliggende overenskomst, som skal opsiges ( for at sige det lige ud).
Kan vi ikke bare konkludere, at vi er uenige i, hvordan man behandler sit personale. Du mener, hvis en spiller er skadet og deltager aktiv i et eller andet, så skal de fyres.
Derimod mener jeg, at for det første er det kutyme, så der er i orden ikke at spørger lov hos klubben – også selvom personen er ud af truppen pga. en skade. Samtidig hvis endelig klubben syntes, at en spiller er gået over stregen, så mener jeg, at dialog er vejen til at få drøftet, hvor stregen går. ” Direkte rødt kort” for manglende enighed mellem spiller og ledelse om kutymen, mener jeg vil vise en hvilken som helst klubs manglende evne til dialog, samarbejde og respekt for personale. Hvis det var mig, som fik tilbudt en kontrakt med sådan en arbejdspladsplads, så vil det sidde på nethinden, hvordan de tackler konflikter, og jeg vil sige nej – da det psykiske arbejdsmiljø er vigtige end en masse penge for en hel del fodboldspiller.
Det er samtidig heller lige måden VB laver den bedste reklame for sig selv.
Så vi er bare uenige i behandlingen af fodboldspiller i en virksomhed, og der er ingen grund til at lave flere 100 tråde, men jeg respektere at du ser på dette på en anden måde.