Idag da denne, sang blev sunget op. Følte jeg, at der ikke var en sjæl der sang med!. Min mening er at det er for svagt at man ikke kunne høre en "disse", og endnu mere underligt. At vi havde en 3 - 0 sejr i ryggen,
Sangen:
Vi er her for vor’ elskede FC
Vore hjerter de banker for jer
Vores støtte vil vare for evigt
Vi ka’ slet ikke lev’ uden jer
La la la la la la la la la la
la la la la la la la la la
la la la la la la la la la la
la la la la la la la la la
er jeg den eneste der har den holdning?
Komplet stilhed
-
Aaes
Re: Komplet stilhed
Går ud fra at det er en af de helt nye sange, og mig bekendt er der ikke blevet gjort andet end at poste teksten her på Graven, derfor vil der være mange som ikke læser Graven som ikke har fanget teksten og derfor ikke var i stand til at synge med.
-
Kasper_Nielsen
Grunden er netop, at sangen er helt ny. Vi har kun sunget den 3 gange ca, og det er ikke meget når man tager lyrikkens sværhedsgrad i betragtning. Det er ikke en sang som bider sig fast, efter at have sunget den 3 gange.
-
Dahl Nielsen
Desuden er det heller ikke en sang, der får folk særlig godt med. Budskabet i sangen er godt, og i det hele taget er sangen såmænd meget god, men for at være helt ærlig, så er den næsten mere stemningsdræbende end den er stemningsskabende.
Dahl Nielsen - Med ærlighed kommer man længst. Tænk på det før I sviner mig
Dahl Nielsen - Med ærlighed kommer man længst. Tænk på det før I sviner mig
-
YahooSeeker [Bot]
Det er en dårlig sang der aldrig kommer op at køre!
-
YahooSeeker [Bot]
Sorry men er jeg nød til at give Hekler lidt ret i. Teksten og iden er somen god nok, den har bare en flad stemning. Tror heller aldrig den kommer til at køre. Men det er da bare med at fortsætte. Nogle af os trænger jo også til at hvile stemmen en smule en gang imellem 
-
Takito
Bliver nødt til at også at sige den sang er for tam.. Den minder mere om suppe, steg og is musik. Lige så sanrt den kommer frem så dræber den bare enhver form for stemning der er skabt. Lidt for meget morfar over den