2 division. Ikast - Varde
-
bw2443
2 division. Ikast - Varde
Mig bekendt endte denne kamp 3-1 til FCM.
Selvom de kom bagud vandt de på mål af Rasmus Hansen, Akeem Agbetu og Poku.
Nogen der har set kampen? Hvem spillede bedst??
Selvom de kom bagud vandt de på mål af Rasmus Hansen, Akeem Agbetu og Poku.
Nogen der har set kampen? Hvem spillede bedst??
Senest rettet af bw2443 21. okt 2006, 22:01, rettet i alt 1 gang.
-
Claus (BW#1145)
Re: 2 division. Ikast - Varde
Lasse var i mine øjne vores bedste mand. Ved stillingen 2-1 laver vores venstre back en hjerneblødning og vifter (måske ubevidst) et indlæg væk med hånden i en ellers ufarlig situation, men Lasse laver en god redning på det efterfølgende straffespark. Ellers mener jeg at Morten Nielsen (tror at det var ham) spillede en god kamp. Kampen viste ellers at der er et stykke vej til en plads på 1 holdet for vores reserverangribere. Mange aktioner bar præg at det ikke rigtig kørte for dem, men det var nok til at slå et svagt Varde hold.
Kampens helt store detalje var da en Varde spiller blev skiftet ud, på vej ud blev han så sur at han sparkede reservebolden ud på tribunen så den ramte en stol og ind på banen igen. Linievogteren vendte sig hurtigt, kiggede vredt på ham og sagde: "hey, firer. Den bold løber du lige ned og henter igen." Spilleren luskede slukøret ned efter bolden og satte sig stille ned i boksen. Total griner.
Kampens helt store detalje var da en Varde spiller blev skiftet ud, på vej ud blev han så sur at han sparkede reservebolden ud på tribunen så den ramte en stol og ind på banen igen. Linievogteren vendte sig hurtigt, kiggede vredt på ham og sagde: "hey, firer. Den bold løber du lige ned og henter igen." Spilleren luskede slukøret ned efter bolden og satte sig stille ned i boksen. Total griner.
-
Kent
Men det var i det mindste rart, at 2 af vores angribere fik scoret (Akeem + Poku).
Kent
Kent
-
YahooSeeker [Bot]
Og dejligt med endnu et mål af Rasmus Hansen. det er nummer 5 nu og han er topscorer på andenholdet. Mon ikke vi snart for ham at se på førsteholdet igen?
Hvordan scorede han???
Hvordan scorede han???
-
Kent
Han er i hvert fald med i truppen til i morgen, så der er da en chance for at se ham 
Dog er det nok ikke hans kvaliteter frem af banen, som han skal gøre sig gældende på.
Kent
Dog er det nok ikke hans kvaliteter frem af banen, som han skal gøre sig gældende på.
Kent
-
Mose
Hvor meget har du set Rasmus Hansen?
Det er klart, at han ikke er targetman foran mål, men han har da kvaliteter i det fremadrettede spil.
På ynglingeholdet spillede han fast på den centrale midtbane, hvor han var anfører, og her gjorde han det godt.
I mine overvejelser til OB kampen tænkte jeg da på, om Erik ville lade ham starte ved siden af Femi på midtbanen, men efter kampen idag, må han vel starte udenfor.
Det er klart, at han ikke er targetman foran mål, men han har da kvaliteter i det fremadrettede spil.
På ynglingeholdet spillede han fast på den centrale midtbane, hvor han var anfører, og her gjorde han det godt.
I mine overvejelser til OB kampen tænkte jeg da på, om Erik ville lade ham starte ved siden af Femi på midtbanen, men efter kampen idag, må han vel starte udenfor.
-
YahooSeeker [Bot]
Nej men han har alligevel nogle kvalitet ud over de fremadrettede. Syntes godt vi havde kunne bruge ham til at tage hjørne og frispark i de kampe vi ikke har mikkelsen med. Tror stadig at han bliver en lige så vigtig for første holdet som han allerede er for andenholdet. Og er der nogen der kan huske hvornår han sidst har brændt et straffe??? Hvis han da bare havde været næsten lige så stærk i hovedspillet som Trost så havde han længe haft en plads inden omkring første holdet.
-
YahooSeeker [Bot]
Ja og sådan som jeg kan forstå det er det også den midtbane han helst vil spille. Men mon ikke der er en overordnet strategi med at spille ham ind i centerforsvaret. Vi holder jo nok ikke på KB i alt evighed 
-
Claus (BW#1145)
Bolden faldt ned i hovedet af ham, så røg den i retning af stolpen og gik ind. I øvrigt lige efter han havde haft et godt hovedstødsforsøg der blev reddet.
-
Mose
I forsvaret ser jeg blot Ried og Kjær som de naturlige aftagere efter Bak. Forhåbetlig først om et par år.
-
YahooSeeker [Bot]
Tror du ikke det bliver meget begrænset hvor meget glæde vi for af kjær, hvis han virkeligt er så stort et talent så ryger han vel rimeligt hurtigt.Og når Ried er ikke EU spiller har han vel heller ikke den store fremtid som en der skal blive ved os i mange år. Men ser abselut også plads på vores hold til Rasmus Hansen. Men mon ikke også snart han kigger efter andre klubber hvis han ikke snart for et gennembrud på første holdet. Efter min mening er han liga potentiale.
-
Mose
Ried bliver snart dansker og hvad Kjær angår, mener jeg ikke han nødvendigvis er et større talent end Ried og Troest.
-
YahooSeeker [Bot]
Ok. Og hvad ved jeg, har aldrig set Kjær spille. Lyder bare som om Steinlein har rimeligt stor forventninger til ham. Og som 17 årig så stor vel næppe lige på spring det næste års tid. Og hvad Trost angår, mener jeg helt bestemt ikke hans talent er større end Rasmus hansens. Syntes Trost har et rigtigt god hovedspil og så kan han skyde rigtigt lang
. Og ikke et ondt ord om de talenter, mens syntes helt sikkert Rasmus hansen er en bedre boldspiller.