Bergvold stopper i FCK
-
B
Bergvold stopper i FCK
Kunne være oplagt afløser for Thyge, hvis der skulle være hold i rygterne om at Charlton har kig på ham.
Smutter Dennis, kan Thyge vel også tage den kant. Bergvold melder selv ud at han helst vil spille centralt.
Tror man på at Røll kommer op i omdrejninger er det dog nok ikke aktuelt - medmindre både Thyge og Dennis sælges.
Men mon ikke EfB også forsøger sig, ville være en udemærket erstatning for Lucena, som også smutter til sommer.
Smutter Dennis, kan Thyge vel også tage den kant. Bergvold melder selv ud at han helst vil spille centralt.
Tror man på at Røll kommer op i omdrejninger er det dog nok ikke aktuelt - medmindre både Thyge og Dennis sælges.
Men mon ikke EfB også forsøger sig, ville være en udemærket erstatning for Lucena, som også smutter til sommer.
Senest rettet af B 20. okt 2006, 07:49, rettet i alt 1 gang.
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Bergvold stopper i FCK
Har du noget Statestik på Bergvold?
-
YahooSeeker [Bot]
http://www.fck.dk/saesonen/statistik/sp ... erid_fk=86
Spillernavn: Martin Bergvold
Nummer: 28
Fødselsdato: 20/2-1984
Nationalitet: Danmark
Højde: 184 cm.
Vægt: 70 kg.
Position: Midtbane
Spillernavn: Martin Bergvold
Nummer: 28
Fødselsdato: 20/2-1984
Nationalitet: Danmark
Højde: 184 cm.
Vægt: 70 kg.
Position: Midtbane
-
johnnynielsen
Lige et link til artiklen:
http://ekstrabladet.dk/sport/dansk_fodbold/
Lidt statistik:
http://www.netsuperligaen.dk/VisSpiller ... erID=10345
Mener også at han kan blive en "guld fugl", han har i hvert fald potentiale mener jeg.
http://ekstrabladet.dk/sport/dansk_fodbold/
Lidt statistik:
http://www.netsuperligaen.dk/VisSpiller ... erID=10345
Mener også at han kan blive en "guld fugl", han har i hvert fald potentiale mener jeg.
-
B
Statistik.......?, på hvor meget han har spillet i år eller hva?
Ved godt han ikke har spillet særlig meget, men at man ikke er god nok til start-11'eren i FCK, udelukker ikke at man er en god spiller IMO.
Det er trods alt en spiller der har holdt Thyge væk fra U-landsholdets centrale midt.
Ved godt han ikke har spillet særlig meget, men at man ikke er god nok til start-11'eren i FCK, udelukker ikke at man er en god spiller IMO.
Det er trods alt en spiller der har holdt Thyge væk fra U-landsholdets centrale midt.
-
YahooSeeker [Bot]
Ifølge linket så har han i sin kariere i FCK spillet 22 kampe fra start til slut. Det er med Liga, pokal, RL, Uefa og CL. Jeg synes ikke det ligefrem lugter af forstærkning.
Hvis vi så samtidig ser på hvilken række af unge spillere vi har til at sidde i kulissen som er midtbanespillere, så synes jeg der skal nogle fandens gode argumenter på bordet.
Hvis vi så samtidig ser på hvilken række af unge spillere vi har til at sidde i kulissen som er midtbanespillere, så synes jeg der skal nogle fandens gode argumenter på bordet.
-
YahooSeeker [Bot]
B Skrev:
-------------------------------------------------------
> Ved godt han ikke har spillet særlig meget, men at
> man ikke er god nok til start-11'eren i FCK,
> udelukker ikke at man er en god spiller IMO.
Jeg leder ikke efter en grund til at diskvalificere ham, men en begrundelse der kvalificere ham til vores hold. Jeg ser ikke helt mildt på tidligere FCK spillere, det er ikke der vi har haft det største held.
> Det er trods alt en spiller der har holdt Thyge
> væk fra U-landsholdets centrale midt.
Er det det? Har du noget på det?
> Ved godt han ikke har spillet særlig meget, men at
> man ikke er god nok til start-11'eren i FCK,
> udelukker ikke at man er en god spiller IMO.
Jeg leder ikke efter en grund til at diskvalificere ham, men en begrundelse der kvalificere ham til vores hold. Jeg ser ikke helt mildt på tidligere FCK spillere, det er ikke der vi har haft det største held.
> Det er trods alt en spiller der har holdt Thyge
> væk fra U-landsholdets centrale midt.
Er det det? Har du noget på det?
-
B
ja det er da bare at tjekke holdopstillingen!!, han har ikke spillet fløj på u-landsholdet.
-
B
ham og Rasmus W har vist styret den centrale midt rimelig fast - både i EM-kvalen og til EM.
-
B
at Traore ikke har slået igennem i FCM fortæller i min verden ikke noget om Bergvold.
Bech i EfB gør det da ok, tror da godt vi kunne bruge ham - og han slog hverken igennem i FCK eller Malmø.
Jeg mener dog også kun det er aktuelt, hvis Thyge eller Dennis bliver solgt.
Bech i EfB gør det da ok, tror da godt vi kunne bruge ham - og han slog hverken igennem i FCK eller Malmø.
Jeg mener dog også kun det er aktuelt, hvis Thyge eller Dennis bliver solgt.
-
YahooSeeker [Bot]
B Skrev:
> ham og Rasmus W har vist styret den centrale midt
> rimelig fast - både i EM-kvalen og til EM.
Ja det ved jeg, men ejg er interesseret i din påstand om at han har holdt Thyge væk fra Den centrale midtbane.
Det jeg umidlbart synes at kunne huske er at Thyge er blevet brugt på kanten fordi han var foretrukket der.
> ham og Rasmus W har vist styret den centrale midt
> rimelig fast - både i EM-kvalen og til EM.
Ja det ved jeg, men ejg er interesseret i din påstand om at han har holdt Thyge væk fra Den centrale midtbane.
Det jeg umidlbart synes at kunne huske er at Thyge er blevet brugt på kanten fordi han var foretrukket der.
-
YahooSeeker [Bot]
B Skrev:
> at Traore ikke har slået igennem i FCM fortæller i
> min verden ikke noget om Bergvold.
Helt enig, det var også mere for at sige det ikke er en kvalitet i sig selv at komme fra FCK.
> Jeg mener dog også kun det er aktuelt, hvis Thyge
> eller Dennis bliver solgt.
Hvorfor?
Jeg vil gerne høre hvorfor du synes han er interessant og hvorfor han kun er interessant hvis de to bliver solgt?
> at Traore ikke har slået igennem i FCM fortæller i
> min verden ikke noget om Bergvold.
Helt enig, det var også mere for at sige det ikke er en kvalitet i sig selv at komme fra FCK.
> Jeg mener dog også kun det er aktuelt, hvis Thyge
> eller Dennis bliver solgt.
Hvorfor?
Jeg vil gerne høre hvorfor du synes han er interessant og hvorfor han kun er interessant hvis de to bliver solgt?
-
B
ok hvor mange kampe i kvalen og til EM startede Thyge på kanten?, jeg kan ikke lige huske det, men mener at Taz, Lorentzen og Krohn Dehli stod foran ham... Er dog langt fra sikker, så muligt at du har ret.
-
YahooSeeker [Bot]
B Skrev:
> ok hvor mange kampe i kvalen og til EM startede
> Thyge på kanten?, jeg kan ikke lige huske det, men
> mener at Taz, Lorentzen og Krohn Dehli stod foran
> ham... Er dog langt fra sikker, så muligt at du
> har ret.
Jeg mente at Træneren foretrak at bruge ham på den plads. Altså at det ikke er den samme type, men har forskellige kvaliteter.
> ok hvor mange kampe i kvalen og til EM startede
> Thyge på kanten?, jeg kan ikke lige huske det, men
> mener at Taz, Lorentzen og Krohn Dehli stod foran
> ham... Er dog langt fra sikker, så muligt at du
> har ret.
Jeg mente at Træneren foretrak at bruge ham på den plads. Altså at det ikke er den samme type, men har forskellige kvaliteter.
-
B
ja kun interessant da han så er en oplagt gardering!, ingen grund til at hente ham, hvis han skal stå bag dem i køen.....udfra det jeg skrev, synes jeg det var rimeligt indlysende.
læg dertil at der skal penge i kassen inden der hentes spillere udefra.
læg dertil at der skal penge i kassen inden der hentes spillere udefra.