dennis kan havne hos en af de 2 store
-
Peter Ross
Re: Dennis kan havne hos en af de 2 store
Han havde en klausul i kontrakten, men det var før forlængelsen.
Hvorvidt den stadigt er der, ved vist kun Dennis og Jens Ørgaard, men hvis den stadig er til stede, så er summen nok hævet betragteligt.
Peter Ross
Hvorvidt den stadigt er der, ved vist kun Dennis og Jens Ørgaard, men hvis den stadig er til stede, så er summen nok hævet betragteligt.
Peter Ross
-
Martin
Peter Ross Skrev:
-------------------------------------------------------
> Han havde en klausul i kontrakten, men det var før
> forlængelsen.
>
> Hvorvidt den stadigt er der, ved vist kun Dennis
> og Jens Ørgaard, men hvis den stadig er til stede,
> så er summen nok hævet betragteligt.
>
> Peter Ross
Oki, mente bare det var fremme i pressen... Kristian Bak har ihvertifald ingen, hvorvidt Thygesen har er jeg også lidt i tvivl om...
Mit bud er, at Dennis bliver skudt af første gang nogen byder fem millioner for ham...
> Han havde en klausul i kontrakten, men det var før
> forlængelsen.
>
> Hvorvidt den stadigt er der, ved vist kun Dennis
> og Jens Ørgaard, men hvis den stadig er til stede,
> så er summen nok hævet betragteligt.
>
> Peter Ross
Oki, mente bare det var fremme i pressen... Kristian Bak har ihvertifald ingen, hvorvidt Thygesen har er jeg også lidt i tvivl om...
Mit bud er, at Dennis bliver skudt af første gang nogen byder fem millioner for ham...
-
jakob88
Jeg vil mene 5 mio er fornærmende lidt for en spiller som Dennis Sørensen.
Jeg vil faktisk gå så langt som at sige, at vi bør få 15 mio eller derover for ham.
Men det er jo så bare min mening!
Jeg vil faktisk gå så langt som at sige, at vi bør få 15 mio eller derover for ham.
Men det er jo så bare min mening!
-
YahooSeeker [Bot]
jakob88 Skrev:
> Jeg vil mene 5 mio er fornærmende lidt for en
> spiller som Dennis Sørensen.
>
> Jeg vil faktisk gå så langt som at sige, at vi bør
> få 15 mio eller derover for ham.
>
> Men det er jo så bare min mening!
Var det ikke omkring 20 mio. vi fik for Morten Skoubo, så skal vi også mindst have 15 mio. kr. for Dennis - og der er vel ikke nogen grund til ikke at tro på mere. For 5 mio. kr. så tror jeg, at jeg køber ham selv til at spille fodbold med knægten i baghaven, så kan jeg altid sælge ham videre efter sådan en sæson for 15 mio. kr. og stoppe 10 mio. kr. i drengens sparegris ( hvis det hedder sådan, når den er udformet som en fodbold).
> Jeg vil mene 5 mio er fornærmende lidt for en
> spiller som Dennis Sørensen.
>
> Jeg vil faktisk gå så langt som at sige, at vi bør
> få 15 mio eller derover for ham.
>
> Men det er jo så bare min mening!
Var det ikke omkring 20 mio. vi fik for Morten Skoubo, så skal vi også mindst have 15 mio. kr. for Dennis - og der er vel ikke nogen grund til ikke at tro på mere. For 5 mio. kr. så tror jeg, at jeg køber ham selv til at spille fodbold med knægten i baghaven, så kan jeg altid sælge ham videre efter sådan en sæson for 15 mio. kr. og stoppe 10 mio. kr. i drengens sparegris ( hvis det hedder sådan, når den er udformet som en fodbold).
-
casper89
Arh..vær nu lige realistisk 15 mio eller derover for Dennis Sørensen?? I mit hoved lyder det hvert fald meget usandsynligt. Nok nærmere 8-10 mio som en del andre også har været inde omkring. Men 15 mio for Dennis Sørensen, det er simpelthen for urealistisk. 15 mio det er vel det man giver for spillere på et niveau der ligger rimelig langt fra Dennis' niveau. Selvfølgelig er han en rigtig god spiller og osv, men den pris får vi ikke for ham.
-
Mose
At FCM har potentiale til at overhale FCK må være din spøg.
Markedsværdien, som dog ikke nødvendigvis giver et reelt billede af styrkeforholdet, siger at FCM er ca 13 mio værd, mens FCKs er ca. 1,5 mia.
Altså mere end 100 gange så stor. Vi overhaler ikke FCK de første 10-15 år, med mindre de FCK havner i en mindrer erhvervsskandale.
Markedsværdien, som dog ikke nødvendigvis giver et reelt billede af styrkeforholdet, siger at FCM er ca 13 mio værd, mens FCKs er ca. 1,5 mia.
Altså mere end 100 gange så stor. Vi overhaler ikke FCK de første 10-15 år, med mindre de FCK havner i en mindrer erhvervsskandale.
-
YahooSeeker [Bot]
Tror ikke vi skal vente 10-15 år på et mesterskab. Men du er måske frisk på et lille væddemål???. Pengemæssigt overhaler vi dem ikke før FCK engang laver en kæmpe brøler og går konkurs.
Syntes også 10 mil lyder billigt, det er jo en dansk A landsholdsspiller vi snakker om her
Ej hvad ved jeg, ved knap nok hvad en liter mælk koster nede i netto. 5 10 eller 15 mil kan det ikke være det samme. Jeg vil beholde ham.
Syntes også 10 mil lyder billigt, det er jo en dansk A landsholdsspiller vi snakker om her
-
Sir Lago
Hvad kostede Kahlenberg da han røg til Auxerre?
Det er vel en udemærket sammenligning.
Det er vel en udemærket sammenligning.
-
Kim Sorensen
Kahlenberg kostede 25 mill. så vidt jeg husker, det var meget mere end markedet troede han vill koste. (det indkluderer Brøndbys fans. Dennis er A-landsholdspiller har leveret for os i 2 sæsoner og må koste mellem 9-15 mill.
En ting er at sælge Dennis til 15 mill. en anden ting er hvem skal spille hans plads når han er væk, skal thyge ud på kanten igen, eller er det bedre at fastholde ham på midten?
Kim
En ting er at sælge Dennis til 15 mill. en anden ting er hvem skal spille hans plads når han er væk, skal thyge ud på kanten igen, eller er det bedre at fastholde ham på midten?
Kim
-
Mose
Jeg tror også på at vi kan vinde et mesterskab, men vi vil ikke have overhalet FCK ved blot at vinde et mesterskab.
Første mål må være, at vi rykker os fri af de andre klubber, som kæmper om resterne efter BIF og FCk.
Første mål må være, at vi rykker os fri af de andre klubber, som kæmper om resterne efter BIF og FCk.
-
Mose
Kahlenberg var altså også af en anden kaliber.
Personligt tror jeg Dennis vil få det meget svært, hvis han kommer til fransk fodbold. Jeg tror at, en tysk bundklub eller en skandinavisk topklub, vil være det bedste for Dennis.
Personligt tror jeg Dennis vil få det meget svært, hvis han kommer til fransk fodbold. Jeg tror at, en tysk bundklub eller en skandinavisk topklub, vil være det bedste for Dennis.
-
YahooSeeker [Bot]
Nej men med muligheden for at være en seriøs kandidat til mesterskabet, vil de sportslige udfordringer for spillerne være lige så store i FCM som i BIF eller FCK.
-
YahooSeeker [Bot]
Mose Skrev:
> Kahlenberg var altså også af en anden kaliber.
>
> Personligt tror jeg Dennis vil få det meget svært,
> hvis han kommer til fransk fodbold. Jeg tror at,
> en tysk bundklub eller en skandinavisk topklub,
> vil være det bedste for Dennis.
Mose Skrev:
>
Jeg er sikker på Dennis har både kvalifikationerne og den mentale indstilling til, at han ville kunne klare sig i udlandet – herunder Frankrig. Som side bemærkning, så lad os håbe på 2 – 3 mål mere fra Dennis, så han bliver topscore i SAS-ligaen.
Jeg syntes ikke, at kunne se at der er sammenhæng i et ” kaliber-argument”, og så den endelige salgspris. For mig minder det mere om udbud og efterspørgsel. Hvis vi skal diskuterer kaliber, så vil jeg gerne have medinddraget, hvorfor Mohammed Zidan ikke gik for den højeste pris nogen sinde set i den danske superliga – da han ud fra mit synspunkt var den mest fremragende fodboldspiller, som der nogensinde er set i den danske liga.
Heldigvis er der to om at bestemme et salg en køber og en sælger, hvis køberen ikke vil give mere end fx 9 mio. kr., så syntes jeg, at han skal få sin frihed til at finde en anden spiller med de samme kvaliteter – vi behøver ikke farer ud i panik over vores budget og holde udslag over vores bedste spiller. Jeg har erfaringer med, at den tålmodige sælger finder en seriøs køber.
>
Mose Skrev:
>
Jeg er sikker på Dennis har både kvalifikationerne og den mentale indstilling til, at han ville kunne klare sig i udlandet – herunder Frankrig. Som side bemærkning, så lad os håbe på 2 – 3 mål mere fra Dennis, så han bliver topscore i SAS-ligaen.
Jeg syntes ikke, at kunne se at der er sammenhæng i et ” kaliber-argument”, og så den endelige salgspris. For mig minder det mere om udbud og efterspørgsel. Hvis vi skal diskuterer kaliber, så vil jeg gerne have medinddraget, hvorfor Mohammed Zidan ikke gik for den højeste pris nogen sinde set i den danske superliga – da han ud fra mit synspunkt var den mest fremragende fodboldspiller, som der nogensinde er set i den danske liga.
Heldigvis er der to om at bestemme et salg en køber og en sælger, hvis køberen ikke vil give mere end fx 9 mio. kr., så syntes jeg, at han skal få sin frihed til at finde en anden spiller med de samme kvaliteter – vi behøver ikke farer ud i panik over vores budget og holde udslag over vores bedste spiller. Jeg har erfaringer med, at den tålmodige sælger finder en seriøs køber.
-
Cee-Jay
Tror han ryger for omkring 12 mil. og gerne til et hold, hvor han kan få noget spilletid. Udlandet har vel været det eneste, han har snakket om, og et salg til BIF eller FCK, vil vel bare sætte ham længere tilbage i forhold til netop udlandet. Hvis han skal til en anden dansk klub, skal han først ind i en ny rytme, have et gennembrud der osv. før det ka komme på tale, at komme til udlandet. - Ikke det optimale for Dennis, hvis drøm er udlandet.
Afløser? Synes det er synd at fjerne Thygesen fra midten, hvor han kreativitet virkelig kommer til udfoldelse... Brug 2 af de 12 mil. på Danny Olsen, og vi er godt kørende
Afløser? Synes det er synd at fjerne Thygesen fra midten, hvor han kreativitet virkelig kommer til udfoldelse... Brug 2 af de 12 mil. på Danny Olsen, og vi er godt kørende
-
YahooSeeker [Bot]
Danny Olsen
Cee-Jay Skrev:
> Tror han ryger for omkring 12 mil. og gerne til et
> hold, hvor han kan få noget spilletid. Udlandet
> har vel været det eneste, han har snakket om, og
> et salg til BIF eller FCK, vil vel bare sætte ham
> længere tilbage i forhold til netop udlandet. Hvis
> han skal til en anden dansk klub, skal han først
> ind i en ny rytme, have et gennembrud der osv. før
> det ka komme på tale, at komme til udlandet. -
> Ikke det optimale for Dennis, hvis drøm er
> udlandet.
>
> Afløser? Synes det er synd at fjerne Thygesen fra
> midten, hvor han kreativitet virkelig kommer til
> udfoldelse... Brug 2 af de 12 mil. på Danny Olsen,
> og vi er godt kørende
Ny tror jeg næppe man kan få Danny Olsen for 2 mio.
> Tror han ryger for omkring 12 mil. og gerne til et
> hold, hvor han kan få noget spilletid. Udlandet
> har vel været det eneste, han har snakket om, og
> et salg til BIF eller FCK, vil vel bare sætte ham
> længere tilbage i forhold til netop udlandet. Hvis
> han skal til en anden dansk klub, skal han først
> ind i en ny rytme, have et gennembrud der osv. før
> det ka komme på tale, at komme til udlandet. -
> Ikke det optimale for Dennis, hvis drøm er
> udlandet.
>
> Afløser? Synes det er synd at fjerne Thygesen fra
> midten, hvor han kreativitet virkelig kommer til
> udfoldelse... Brug 2 af de 12 mil. på Danny Olsen,
> og vi er godt kørende
Ny tror jeg næppe man kan få Danny Olsen for 2 mio.