Jeg har jo heller ikke sagt andet.
Landskamp på SAS-Arena
-
Denis Egebæk
Re: Landskamp på SAS-Arena
Jeg mener også klart det er på tide at landsholdet kommer til provinsen for at blive vist frem. Hvis man regner lidt på tallene i de 12 venskabskampe der er spillet i København fra og med 2000, ligger tilskuersnittet på sølle 22.397.
Så ja, lad os få landsholdet til provinsen hvor stadions helt sikkert bliver fyldte.
Så ja, lad os få landsholdet til provinsen hvor stadions helt sikkert bliver fyldte.
-
Klauzito
Re: Landskamp på SAS-Arena
Jeg tror ikke du skal regne med at vi overtager Farums plads, det bliver nok snarere Brøndby så. Der er nemlig nogle regler om at U 21 Landskampene ikke må spilles for langt væk fra hvor det rigtige landshold spiller i samme runde og der er Herning for langt væk
I øvrigt sjovt at man på FCM.dk kalder det fpor 2 af Europas bedste landshold, ingen af dem var da med til det sidste EM og det er da bestemt ikke nationer der har det med at overbevise vildt til Ungdomsturneringer!
I øvrigt sjovt at man på FCM.dk kalder det fpor 2 af Europas bedste landshold, ingen af dem var da med til det sidste EM og det er da bestemt ikke nationer der har det med at overbevise vildt til Ungdomsturneringer!