Viggo Jensen får I til Troels Bech.. lider I da begge af tinitus eller kan I ikke høre forskel på en jyde og en fynbo...
(I har boet for længe på Sjælland...)
Anyways.. man er sgu nok en del mere presset når man bliver klasket op i et fake-studie og skal lege "Jeopardy"...
Udover præstationen vil jeg godt klandrer Viasat for at placere den højeste (nørden fra BIF) ved siden af den mindre (Jan fra BWe)... det lignede jo en giraf og en pygmæk), derudover blev (flotte, slanke Denis) placeret op ad to OB'ere, der hellere skulle trække i løbebukserne og få smidt 40 kg. (HVER!!!) i stedet for at deltage i en fanklubquiizzzz...
Du hørte jo selv Svend "Jeg elsker BRøndby og vil gøre alt for dem" GÆÆÆrs sige at det var den eneste han ikke kunne have gættet...
Nå.. anyways.. havde I klaret ViGGo spørgsmålet og så den 4-0'er til Lyngby (3-1 ->>> føj Jan), så havde I taget sejren hjem...
Anyways.. det virkede altså som en VIRKELIG kedelig udsendelse, havde været langt bedre hvis der havde været tale om generelle fodbold spørgsmål, som alle kunne have kæmpet imod alle...
Men tak for kampen, Denis - det var sgu ret hyggeligt, selvom vi begge havde travlt og godt på forhånd vidste, at vi ikke kunne komme til semifinalerne om søndagen alligevel
Det havde vi (Jan) jo også skrevet først, men så lød det alligevel så mærkeligt i vores hoveder at Silkeborg fik medaljer, så jeg fik Jan overtalt til at skrive OB i stedet.