Valgkampagnen

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Thomas Lund

Valgkampagnen

Indlæg af Thomas Lund »

Som nogle sikkert ved, så er min valgkampagne nu gået ind i den afgørende fase.

Igår var der således en helsides artikkel i EB hvor jeg skamroste vores fans og idag var der så et portræt af mig i Herning Bladet (utroligt hvor godt man kan smøre en journalist med tre flasker rødvin). samtidig er der et 6 år gammelt billede, således at jeg appellerer til de yngre medlemmer af Black Wolves. Så mangler jeg bare at lancere mine radiospots: Stem på Lund! Han er sund, ikke rund og lidt af et fund!

Nå må vist hellere komme til den mere seriøse del:

Husk generalforsamlingen søndag. den starter kl 10.00 og forventes afsluttet 12.30. Dvs. at vi ikke lukker flere ind i dette tidsrum, så kom i ordentlig tid.

Hvis du overvejer at stille op til bestyrelsen, så tænk lige over hvad du mener at du kan bidrage med, for det får du lov til at fremføre på søndag. Øh og æh lyder lidt som om at du ikke ved hvad du går ind til (vi vil gerne have folk ind der er parat til at bidrage og ikke kun stiller op for en enkelt mærkesag)

Har du noget til evt. så vil forberedelse her også være på sin plads. Hvis man har tænkt lidt over et emne og kommer med noget konstruktivt, giver det som regel en god og sund debat.

Ovenstående er ikke regler, bare nogle gode råd fra undertegnede.

Vi ses på søndag

Lund
Senest rettet af Thomas Lund 16. mar 2005, 21:24, rettet i alt 1 gang.

Besvar