FCM-FCN live (1-0)

Om FC Midtjylland og Black Wolves
bsj

FCM-FCN live (1-0)

Indlæg af bsj »

23sek for Frankie
Senest rettet af bsj 5. okt 2006, 02:08, rettet i alt 1 gang.

bsj

Re: FCM-FCN live (2-0)

Indlæg af bsj »

2-0 Dennis

Ettrup

Re: FCM-FCN live (1-0)

Indlæg af Ettrup »

Sidder på arbejde i øjeblikket, kunne man få lidt afvide om det var flotte mål og sådan? (: har kun internet, intet tv her (:

MVh:
Martin Ettrup
Bw#2210
Sjælland

JesperK

Indlæg af JesperK »

Same here! Er vi ved at punktere kampen? 2-0 er jo den farligste føring, vi ved det hehe.

Franke kan godt nå min profeti på 3 mål i dag, med lidt held. Klasse!

Kasper M

Re: FCM-FCN live (2-1)

Indlæg af Kasper M »

Uheldigt mål de får i overtiden af 1. halvleg. Men ellers har vi spillet en kanon halvleg. Spiller dem nærmest ud af banen. Flotte mål.

Sir Lago

Indlæg af Sir Lago »

Da Frank scorer til 1-0 efter 22 sek. har FCN ikke rørt bolden endnu... Ikke engang FCN målmanden snittede den... Det var den gode gamle Farlige man så i den aktion.

Indtil videre har alle spillet godt... I forsvaret har KBN virkeligt givet sig fuldt ud.

Midtbanen er totalt styret af Salami og Femi. Dennis, Thyge og Simon spiller også fremragende. Og Frank arbejder som en hest...

Ærgeligt at FCN, og virkeligt ufortjent, får scoret... GOdt nok har de haft et skud på trekanten. Men det er virkeligt også alt.

FCM har vel haft 4 100% chancer, udover målene, samt nogle fremragende gennembrud...

Klart den bedste halvleg i denne sæson.

Ravnen

Re: FCM-FCN live (2-1)

Indlæg af Ravnen »

Lidt ringe af dommeren han ikke fløjter til pause efter første hjørnespark, der er 1 minuts tillægstid og der var gået halvanden...

Pissetræls, vi burde føre 5-0, nu risikerer vi Farum kommer ind i kampen igen...

Tror det er den flotteste halvleg jeg har set, nogensinde, af FCM!!!

Er desværre ikke på stadion, er syg :-(

mrjelle

Indlæg af mrjelle »

Vil give Sir Lago ret, klart den bedste halvleg i denne sæson. Vi spiller FCN fra hinanden og er overlegne på alle pladser. Det er bare så tåbeligt de får det mål som starter med Troest sparker den lige i fødderne af en FCN angriber.

Come on FCM den her SKAL køres suverænt hjem.

bsj

Re: FCM-FCN live (2-2)

Indlæg af bsj »

KB udvist for hånd på bolden i feltet..

Nordstrand på straffe :(

Salami ud - JM ind

FK ud - CO ind

Kasper M

Indlæg af Kasper M »

hvor er det bar nedtur at vi smider en sikker sejr væk igen :(

mrjelle

Indlæg af mrjelle »

Ja det er sku ringe. Hvorfor han Rasmussen ikke holde sådan en simpel bold?
Det er en skandale jeg tror vi taber nu.

B

Indlæg af B »

ikke mindre end en skandale!, Kristian Bak ude mod BIF og OB.

gætter på at debatten i morgen kommer til at dreje sig om vores kære målmand og hans superindgreb!!! - medmindre der var frispark, så koster han fandme dyrt i dag.

Chap

Indlæg af Chap »

Ja det kunne lige ligne dem at tabe 2-3 nu. Så det ender den sikkert.

Kasper M

Indlæg af Kasper M »

jeg ser det godt nok som om at der bliver begået frispark mod AR. men skal jeg ikke kunne sige. men ja , frygter også at vi smider det hele væk nu.

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

S K A N D A L E !!!!

Men synes alligevel ikk vi må glemme de første 40 min. FANTASTISK!! Vi køre jo rundt med dem. Dennis er jo kanon, Salami løber og løber og løber.. Intet mindre end fantasisk..

Bare utrolig træls det ikk holder.

/Damsgaard - Skuffet

Besvar