Poku

Om FC Midtjylland og Black Wolves
YahooSeeker [Bot]

Poku

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Hej.
Jeg vil gerne høre jeres mening om hvad vi skal gøre med Poku?
Han var med i Uefa's afstemning, om at være det største taltent i verden, sammen med bland andre Christiano Ronaldo og Wayne Rooney.
Men han er ikke god nok til at spille på FCM's 1. hold?
Det synes jeg altså ikke helt hænger sammen.
- Hvad er jeres mening?
Senest rettet af YahooSeeker [Bot] 2. okt 2006, 11:45, rettet i alt 1 gang.

Kent

Re: Poku

Indlæg af Kent »

Prøv at søg efter indlæg om på Poku her på graven. Det er jo ikke ligefrem en ny diskussion du forsøger at starte :-)

Kent

YahooSeeker [Bot]

Re: Poku

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Søren H Skrev:
-------------------------------------------------------
> Hej.
> Jeg vil gerne høre jeres mening om hvad vi skal
> gøre med Poku?
> Han var med i Uefa's afstemning, om at være det
> største taltent i verden, sammen med bland andre
> Christiano Ronaldo og Wayne Rooney.
> Men han er ikke god nok til at spille på FCM's 1.
> hold?
> Det synes jeg altså ikke helt hænger sammen.
> - Hvad er jeres mening?

Vi skal fortsætte med at udvikle ham, han er stadig en ung spiller med masser fremtid. Jeg ved ikke om han ikke er god nok til at spille på FCMs 1 hold, men hvis bedømmelsen udelukket går på antal scoret mål, så er han lige så god som alle de andre angriber i FCM ( undtaget Christian Olsen).

Den mening jeg har er, at når Troels Bech og Erik Rasmussen begge har kunne se dette kæmpe talent, som de ikke kan få omsat til at udtrykke sig i ligaen, Per Friman taler om ham som et kæmpe talen, hvor det samme gælder Poul Hansen mv. samt vores egen Ørgaard. Yderligere på den internationale scene får han meget ros af FIFA mv. Nå så Pokus talent ikke kommer til udtryk, så tror jeg, at det er en fejl, at rettet blikket mod Poku som problemet, for måske lægger problemet hos de der udvikler vores talenter i, at de ikke har haft succes med deres projekt – hvilket er hvad jeg har forstået var ER mening til foredraget med BW.

Så det jeg syntes vi skal gøre, det er at finde ud af, hvorfor vi ikke kan få ham til at spille på det niveau, som hans talent rækker til, fx hvorfor udvikler han sig ikke, som vi havde forventet???

Jeg tror godt vi kan komme af med ham, men jeg mener han er 20 år, så vi kan jo havne i den situation, at VFF køber ham, og 2 dage efter så har de fået en klassespiller med et bundniveau som Mohammed Zidan og et topniveau som C. Ronaldo – så er jeg ret sikker på, at stemningen så med 100 km. i timen retter sig mod FCM i negative toner efter sådan en skuffelse.

Nej, vi skal beholde ham, så skal vi vente……….og så har vi jo Christian Olsen i øjeblikket, så det går jo fint.

Besvar