LIVE: FCM-RFC
-
Altoriso
Re: Speedy igen igen
2-0 på mål af super seje speedy Christian Olsen
2-1 af dumme Kenneth Møller
2-1 af dumme Kenneth Møller
-
YahooSeeker [Bot]
indskiftninger??
Ud over Olsen hvem kom så ind???
-
Claus J
Ikke Eu borgere
Er der nogle der ved hvornår man er ikke EU borger??
Jeg tænker på Randers der stillede op med Fall, Ahmed og Da silva som ikke er i nærheden af EU borgere, senere kom så Yanchev ind og han er enten fra Ungarn eller Bulgarien som jeg ikke mener er medlem af EU, så stiller de med 4 ikke EU borgere og der må kun være 3 på banen,er der noget jeg har misforstået med Ungaren/Bulgarien eller hvad??
Jeg tænker på Randers der stillede op med Fall, Ahmed og Da silva som ikke er i nærheden af EU borgere, senere kom så Yanchev ind og han er enten fra Ungarn eller Bulgarien som jeg ikke mener er medlem af EU, så stiller de med 4 ikke EU borgere og der må kun være 3 på banen,er der noget jeg har misforstået med Ungaren/Bulgarien eller hvad??
-
Jesper BW1100
Re: Ikke Eu borgere
Yanchev tæller ikke med som ikke EU-borger.. Hvorfor må du ikke spørge mig om.. Man da jeg bor i Randers ved jeg det, da vores lokale avis havde et stykke omkring det for nogle måneder siden. Men nærlæste det ikke, så hvorfor det er tilfældet ved jeg ikke 
PS: Yanchev er bulgarer
PS: Yanchev er bulgarer
-
Ravnen
Det er fordi Bulgarien har en eller anden aftale med EU. Desuden bliver de EU medlemmer fra 1 januar 
-
Peter Ross
Det er fordi de lande som der evt. skal indlemmes i EU om nogle år, har sikret sig en "samarbejdsaftale", så deres borgere også kan bevæge sig frit i Europa, og ikke tælle som "fremmedarbejdere", eller noget i den dur 
Peter Ross
Peter Ross
-
YahooSeeker [Bot]
Det er en ascosierings aftale. Flere lande fx norge har sådan en. Det betyder at selvom landene ikke er medlem af EU så tæller deres borgere fx i forhold til arbejdsmarked som EU borgere