http://www.dagbladet-holstebro-struer.d ... /holstebro
Ja det kan da godt være det er nødvendigt a få 4-6 point i de næste to hjemmekampe, men er det bare mig der tror det bliver overordentligt svært.
Først skal vi idag møde et Randers hold som er rigtigt gearet til Ligabold, efter de lige var ope og kigge for et par sæsoner siden. Vi har med et hold at gøre der slog en række ligahold for at komme i og vinde pokalfinalen. Et hold som gjorde en god figur mod en tyrkisk modstander med ufatteligt større ressourser, i den forgangne uge.
Jeg tror Randers kan vise sig at være en meget svær modstander, og med Horsens kampen i frisk erindring, så ved vi jo alle hvor svært FCM har det hvis det ikke fungere i første hug. Faktisk har forsøgene på at omstille sig faktisk ofte givet et værre resultat, men det er bare mit totalt uunderbyggede indtryk
Nordsjælland på sin side virker som en farlig modstander. Dem der så deres kamp i Ålborg igår kan ikke være i tvivlom deres offensive kvaliteter. De har i det ´Nordsjællandske, formået at fremtrylle det ene gennembrud efter det andet. Spillere som slet ikke var på radaren andre steder bliver til habile ligaspillere nærmest på stribe. Jeg er meget imponeret over hvad de har formået derovre.
Jeg vil sige at jeg generelt er noget pessimistisk anlagt op til dagens kamp. Men som sædvanlig så kommer den ukuelige optimisme gerne kravlende jo tættere i kommer på kampstart. Mon ikke synet af alle de herlige mennesker i de rigtige farver, får mig omvendt igen?
Btw. Hvorfor er graven altid død morgenen inden en kamp?
4-6 point i denne uge
-
YahooSeeker [Bot]
4-6 point i denne uge
Senest rettet af YahooSeeker [Bot] 1. okt 2006, 13:00, rettet i alt 1 gang.
-
YahooSeeker [Bot]
Re: 4-6 point i denne uge
Hekler Skrev:
-------------------------------------------------------
> http://www.dagbladet-holstebro-struer.dk/apps/pbcs
> .dll/article?AID=/20060930/HOLSTEBRO/109300248/101
> 0/holstebro
>
> Ja det kan da godt være det er nødvendigt a få 4-6
> point i de næste to hjemmekampe, men er det bare
> mig der tror det bliver overordentligt svært.
>
> Først skal vi idag møde et Randers hold som er
> rigtigt gearet til Ligabold, efter de lige var ope
> og kigge for et par sæsoner siden. Vi har med et
> hold at gøre der slog en række ligahold for at
> komme i og vinde pokalfinalen. Et hold som gjorde
> en god figur mod en tyrkisk modstander med
> ufatteligt større ressourser, i den forgangne
> uge.
>
> Jeg tror Randers kan vise sig at være en meget
> svær modstander, og med Horsens kampen i frisk
> erindring, så ved vi jo alle hvor svært FCM har
> det hvis det ikke fungere i første hug. Faktisk
> har forsøgene på at omstille sig faktisk ofte
> givet et værre resultat, men det er bare mit
> totalt uunderbyggede indtryk
>
> Nordsjælland på sin side virker som en farlig
> modstander. Dem der så deres kamp i Ålborg igår
> kan ikke være i tvivlom deres offensive
> kvaliteter. De har i det ´Nordsjællandske, formået
> at fremtrylle det ene gennembrud efter det andet.
> Spillere som slet ikke var på radaren andre steder
> bliver til habile ligaspillere nærmest på stribe.
> Jeg er meget imponeret over hvad de har formået
> derovre.
>
> Jeg vil sige at jeg generelt er noget pessimistisk
> anlagt op til dagens kamp. Men som sædvanlig så
> kommer den ukuelige optimisme gerne kravlende jo
> tættere i kommer på kampstart. Mon ikke synet af
> alle de herlige mennesker i de rigtige farver, får
> mig omvendt igen?
>
> Btw. Hvorfor er graven altid død morgenen inden en
> kamp?
Tror, at det kommet til at vise sig, at du har ret. Randers har de andre hold nok en eller anden mental tendens til at undervurdere, men Randers har efterhånden fået et ganske godt hold. Al det der med, at de har en kæmp i bene ekstra, tror jeg ikke på at vi kan se, når først kampen kommer igang - selvom jeg håber på det. Jeg frygter lidt, at FCM igen får en " down-periode" på ca. 30 min., hvor de " giver sejren til Randers eller den ender uafgjort, hvis vi kommer foran for tidligt, så spillerne bare tror de kan slå " automatpilotten" til. Faktisk er jeg blevet mere nervøs for de her kampe, hvor vi ikke moder decideret tophold. Selvom FCN smadrede AaB i går, så er jeg modsat nok en hele del ikke så nervøs for denne kamp, som den i dag mod Randers - fordi jeg tror, at spillerne er så bevidste om at FCN ca. er på samme niveau som FCM, at de giver den hele armene gennem 90 min + tillægstid.
Hvis FCM ikke falder tilbage på banen, men får skubbet spillet frem, samt lade være med at få en " down-periode", hvor de lukker et par mål ind, så ser jeg ikke nogen grund til at vi får 4 - 6 point - og helst 6 p. hvis vi skal tilbage i den sjoveste ende af tabellen(--:
Jeg tror på en saml sejre over Randers på 1 - 0 og en underholdende kamp mod FCN, hvor vi " trækker det længste strå", og vinder 3 - 2. Lad os nu få Fortet tilbage i det midtjyske!
-------------------------------------------------------
> http://www.dagbladet-holstebro-struer.dk/apps/pbcs
> .dll/article?AID=/20060930/HOLSTEBRO/109300248/101
> 0/holstebro
>
> Ja det kan da godt være det er nødvendigt a få 4-6
> point i de næste to hjemmekampe, men er det bare
> mig der tror det bliver overordentligt svært.
>
> Først skal vi idag møde et Randers hold som er
> rigtigt gearet til Ligabold, efter de lige var ope
> og kigge for et par sæsoner siden. Vi har med et
> hold at gøre der slog en række ligahold for at
> komme i og vinde pokalfinalen. Et hold som gjorde
> en god figur mod en tyrkisk modstander med
> ufatteligt større ressourser, i den forgangne
> uge.
>
> Jeg tror Randers kan vise sig at være en meget
> svær modstander, og med Horsens kampen i frisk
> erindring, så ved vi jo alle hvor svært FCM har
> det hvis det ikke fungere i første hug. Faktisk
> har forsøgene på at omstille sig faktisk ofte
> givet et værre resultat, men det er bare mit
> totalt uunderbyggede indtryk
>
> Nordsjælland på sin side virker som en farlig
> modstander. Dem der så deres kamp i Ålborg igår
> kan ikke være i tvivlom deres offensive
> kvaliteter. De har i det ´Nordsjællandske, formået
> at fremtrylle det ene gennembrud efter det andet.
> Spillere som slet ikke var på radaren andre steder
> bliver til habile ligaspillere nærmest på stribe.
> Jeg er meget imponeret over hvad de har formået
> derovre.
>
> Jeg vil sige at jeg generelt er noget pessimistisk
> anlagt op til dagens kamp. Men som sædvanlig så
> kommer den ukuelige optimisme gerne kravlende jo
> tættere i kommer på kampstart. Mon ikke synet af
> alle de herlige mennesker i de rigtige farver, får
> mig omvendt igen?
>
> Btw. Hvorfor er graven altid død morgenen inden en
> kamp?
Tror, at det kommet til at vise sig, at du har ret. Randers har de andre hold nok en eller anden mental tendens til at undervurdere, men Randers har efterhånden fået et ganske godt hold. Al det der med, at de har en kæmp i bene ekstra, tror jeg ikke på at vi kan se, når først kampen kommer igang - selvom jeg håber på det. Jeg frygter lidt, at FCM igen får en " down-periode" på ca. 30 min., hvor de " giver sejren til Randers eller den ender uafgjort, hvis vi kommer foran for tidligt, så spillerne bare tror de kan slå " automatpilotten" til. Faktisk er jeg blevet mere nervøs for de her kampe, hvor vi ikke moder decideret tophold. Selvom FCN smadrede AaB i går, så er jeg modsat nok en hele del ikke så nervøs for denne kamp, som den i dag mod Randers - fordi jeg tror, at spillerne er så bevidste om at FCN ca. er på samme niveau som FCM, at de giver den hele armene gennem 90 min + tillægstid.
Hvis FCM ikke falder tilbage på banen, men får skubbet spillet frem, samt lade være med at få en " down-periode", hvor de lukker et par mål ind, så ser jeg ikke nogen grund til at vi får 4 - 6 point - og helst 6 p. hvis vi skal tilbage i den sjoveste ende af tabellen(--:
Jeg tror på en saml sejre over Randers på 1 - 0 og en underholdende kamp mod FCN, hvor vi " trækker det længste strå", og vinder 3 - 2. Lad os nu få Fortet tilbage i det midtjyske!
-
Klauzito
Jeg tror ikke du behøver at være så pessimistisk. Randers er ved at være godt gammeldags slidt!
jeg arbejder med flere Randers fans og det man hører er at flere af spillerne virkelig ser slidte ud og eftersom det kun er 3 dage siden de spillede en hård UEFA-cup kamp, så tror jeg at vi får et Randers hold at se der ihvertfald er slidte, men måske endda også har svært ved at få sig sat op til den kamp her.
Derudover ser jeg det sådan at hvis vi kan holde Fall fra at score, så har de ikke så meget andet at byde på deroppe foran.
Jeg tror det her bliver en rimelig nem opgave, 2-0 eller 3-0 vil være mit gæt!
jeg arbejder med flere Randers fans og det man hører er at flere af spillerne virkelig ser slidte ud og eftersom det kun er 3 dage siden de spillede en hård UEFA-cup kamp, så tror jeg at vi får et Randers hold at se der ihvertfald er slidte, men måske endda også har svært ved at få sig sat op til den kamp her.
Derudover ser jeg det sådan at hvis vi kan holde Fall fra at score, så har de ikke så meget andet at byde på deroppe foran.
Jeg tror det her bliver en rimelig nem opgave, 2-0 eller 3-0 vil være mit gæt!
-
Thomas Lund
Jeg har det lidt på samme måde. Skulle det så ske, at vi vinder idag, ja så forventer jeg faktisk at vores spillere går snorkende på banen mod FCN på onsdag, som de gjorde mod AC Horsens. Håber at mine dystre forudsigelser bliver gjort til skamme. 6 point i disse to kampe vil måske ikke bringe os helt til tops, men vi vil da være med i den sjove ende igen.
En anden ting: Jeg har ikke set statistikkerne igennem, men er vores hold ikke ufattelig ringe til at få vendt en kamp hvor vi kommer bagud? Jeg husker flere kampe hvor vi selv er kommet foran og alligevel har smidt sejren væk, men meget få hvor det er gået den anden vej.
Når alt kommer til alt må vi starte på tribunerne med ikke at forvente den nemme sejr og støtte holdet hele vejen igennem kampene. Der ER ingen nemme kampe!
Lund
En anden ting: Jeg har ikke set statistikkerne igennem, men er vores hold ikke ufattelig ringe til at få vendt en kamp hvor vi kommer bagud? Jeg husker flere kampe hvor vi selv er kommet foran og alligevel har smidt sejren væk, men meget få hvor det er gået den anden vej.
Når alt kommer til alt må vi starte på tribunerne med ikke at forvente den nemme sejr og støtte holdet hele vejen igennem kampene. Der ER ingen nemme kampe!
Lund
-
Mose
Jeg regner med at du fisker efter en startopstilling og her er hvad Herning Folkeblad mener:
Rasmussen
ulrik - bak - troest - leon
dennis - salami - femi - madsen
thygesen
frank
simon og olsen på bænken
Rasmussen
ulrik - bak - troest - leon
dennis - salami - femi - madsen
thygesen
frank
simon og olsen på bænken