Skuffende

Om FC Midtjylland og Black Wolves
YahooSeeker [Bot]

Re: Skuffende

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Alle udebanefans får en skandaløs behandling i Parken. At I ikke har oplevet det før nu, må tilskrives enten tilfældigheder eller at I ikke tidligere har været så massivt repræsenteret, hvad ved jeg.

AGF er blevet budt kummerlige forhold de sidste mange gange i Parken, og man begriber ikke, at de vil være det bekendt.

Klag endelig. I får formentlig intet udbytte, men hvis man ikke råber op, sker der i hvert fald slet intet. Don Ø og hans kumpaner er en flok beregnende skiderikker, der vil skide på udebanetilhængere.

/Tizzer (AGF)

Denis Egebæk

Indlæg af Denis Egebæk »

Vil bare lige sige at det bestemt IKKE er første gang vi oplever det. Det er standarden når vi kommer i Parken - og sådan er det åbenbart for alle klubber.

Jay

Indlæg af Jay »

Damsgaard skrev:
-------------------------------------------------------
> Jeg vil give Louise ret, det var lidt træls, men
> igen ikke et ondt ord ment til BW, det var en fed
> tur..
>
> /Damsgaard - Som har en hilsen til Helle og
> Pernille som var med i Søren Ross´bus.. Hvis jeg
> siger Frederik, hvad siger i så? ;-)
>
> Vi er ulve, vi vil ha' kød! :D
> Guldet til FCM!

Ja, hvad kan man næsten sige? Ikke meget andet end positive ting ;-) Men synes det var en kanon tur!
- Så hils endelig igen, vi regner jo med at se ham på SAS arena på søndag!

Tatiana

Busansvarlig

Indlæg af Tatiana »

Jeg vil bare anbefale andre at gribe chancen for, at lege busansvarlig.
Det er en go måde at give noget tilbage til BW, som jo gør så meget for os medlemmer.
Der er selvfølgelig nogle praktiske ting man skal holde styr på, ellers er det jo bare en skøn måde at møde nye søde mennesker.

Tak for en go tur til øen (trods nederlaget)

Tatiana -som kun mistede én passager på Fyn :-)

NME

Send en klage

Indlæg af NME »

Hvis det er problem alle holdene er sure over, kunne samtlige fangrupper - fcks egen, vel sende individuelle mails til PS&E, men specielt også til Onside. Så kan de da se at der et problem, og det ville da være spændende at se om de tør sige noget ondt om Don Ø, på en kanal hvor de også har ham med i "Kontrakten" :)

YahooSeeker [Bot]

Re: Forslag, send en klage

jeg startede denne "debat" "skuffende" og synes det er fedt at der er så mange der har noget at sige tildette. Men bedst af alt synes jeg faktisk der skulle sendes en klage som Ravnen skriver.
Det er surt og glæde sig til at skal i parken for første gang ( fra min side) og så er det så dårlig en oplevelse.

Mener den klage burde skrives

Louise/ Tante to der nu endelig har fået sit eget brugernavn

YahooSeeker [Bot]

Re: Forslag, send en klage

Tante to skrev:
-------------------------------------------------------

> Mener den klage burde skrives

Du går bare i gang, eller vil du have nogen til at lave arbejdet for dig?

Besvar