pokalturneringen
-
fcmig
pokalturneringen
jeg ville høre hvor mange vi regner med at der kommer til udekampen mod Århus Fremad?
Senest rettet af fcmig 8. sep 2006, 22:43, rettet i alt 1 gang.
-
Aaes
Re: pokalturneringen
Tror ikke du skal regne med det helt store mandtal.
Men man kan da håbe på en 50-100 stykker.
^ MEN HAR INGEN ANELSE
Men man kan da håbe på en 50-100 stykker.
^ MEN HAR INGEN ANELSE
-
jakob88
Jeg er bange for, at der ingen gang møder 50 mand op... Men man kan da håbe på mere!
-
caspersm
tror ik der kommer så mange.. tror vi skal bære glade hvis der kommer 50... men overrask mig endelig
-
YahooSeeker [Bot]
Håber da vi kan over de 100. Det skal nok blive rigtigt sjovt. Dejligt med en kamp i århus i år. Nogen der ved om det kommer til at koste noget at komme ind derude??
-
johnnynielsen
Jamen jeg kommer sgu med 8-10 gutter, så er vi da nået en del af vejen.. Vi kører selv derud, for at drage til Oktober fest i München lige efter kampen..
-
caspersm
ok.. ja det kan jo ske at jeg må æde min ord, men det er da kun godt 
-
Kent
Det kommer helt sikkert til at koste noget. Det er jo en normal kamp i pokalturneringen mod et 1. div hold. Vil gætte på at de tager den normale entre, hvad det så end er - sandsynligvis mindre end de 100 kr, det koster på de fleste Superliga-stadions.
Jeg håber da på, at det lykkes at samle en del af de Århusianske ulve, selvom kampen allerede spilles 16.45 grundet mangledende lys på Riisvangen Stadion
Hvis der nu skulle komme nogle århusianere forbi denne tråd, så har Århus-ulvene et eget forum, hvor vi aftaler kørsel til udekampe o.lign. Der vil sandsynligvis også blive vendt noget med optakt til denne kamp (det er vist allerede i gang). Så hvis du er en ensom Århus-ulv, så kig forbi http://www.michael-christensen.dk/fcmaarhus
Kent
Jeg håber da på, at det lykkes at samle en del af de Århusianske ulve, selvom kampen allerede spilles 16.45 grundet mangledende lys på Riisvangen Stadion
Hvis der nu skulle komme nogle århusianere forbi denne tråd, så har Århus-ulvene et eget forum, hvor vi aftaler kørsel til udekampe o.lign. Der vil sandsynligvis også blive vendt noget med optakt til denne kamp (det er vist allerede i gang). Så hvis du er en ensom Århus-ulv, så kig forbi http://www.michael-christensen.dk/fcmaarhus
Kent
-
YahooSeeker [Bot]
nemlig ja Kent, vi har i Århus er klar på kamp i denne store by, og vi bliver da vist nogle stykker der varmer op inden kampen, muligvis på vores lokale pub puben:P
-
# 0 Kjær
Hvem kører fra Herning og hvornår? Det bliver en lang dag, hvis turen skal køres med DSB. Specielt hvis man også skal passe sit arbejde.
Herning 14:50
Århus H 16:20
Taxa til stadion
Århus H 20:40
Herning 22:17
Hvis der ikke bliver lavet noget fælles-transport, hvem er så med på togturen?
Herning 14:50
Århus H 16:20
Taxa til stadion
Århus H 20:40
Herning 22:17
Hvis der ikke bliver lavet noget fælles-transport, hvem er så med på togturen?
-
fcmig
jeg ville syntes det er en rigtigt god idé af stable en lille evt. togtur på benene! jeg og 3-4 venner stiger på toget i Ry..
-
YahooSeeker [Bot]
Der køre by busser hele tiden til stadion kan tjekkes på www.aarhussporveje.dk
-
smørtyven
fcmig skrev:
-------------------------------------------------------
> jeg ville syntes det er en rigtigt god idé af
> stable en lille evt. togtur på benene! jeg og 3-4
> venner stiger på toget i Ry..
Hovhov... jeg mente så bestemt jeg var eneherskende FCM-supporter i Ry..!!!
Keep the faith
Smørtyven - Vi vil være flere FCM-fans i Ry.
-------------------------------------------------------
> jeg ville syntes det er en rigtigt god idé af
> stable en lille evt. togtur på benene! jeg og 3-4
> venner stiger på toget i Ry..
Hovhov... jeg mente så bestemt jeg var eneherskende FCM-supporter i Ry..!!!
Keep the faith
Smørtyven - Vi vil være flere FCM-fans i Ry.
-
# 0 Kjær
Ideen med at tage den sidste afgang til Århus er, at vi så kan få flest folk med pga. arbejdstider. Jeg arbejder selv i Videbæk, så der er også en god tur til Herning, inden toget kører.
Hvis det passer med en bus, ville det være perfekt, men med den køreplan jeg foretrækker, kommer vi til Århus 25 min. før kampstart. Vi skal heller ikke være så mange, før det er samme pris med taxa eller bus.
Hvis det passer med en bus, ville det være perfekt, men med den køreplan jeg foretrækker, kommer vi til Århus 25 min. før kampstart. Vi skal heller ikke være så mange, før det er samme pris med taxa eller bus.
-
fcmig
> Hovhov... jeg mente så bestemt jeg var
> eneherskende FCM-supporter i Ry..!!!
hehe... nej da... vi er skal flere fra ry. Men jeg ville da også mene at det ville være billigere at tage en bybus. Som micheal også skriver...
> eneherskende FCM-supporter i Ry..!!!
hehe... nej da... vi er skal flere fra ry. Men jeg ville da også mene at det ville være billigere at tage en bybus. Som micheal også skriver...