VFF kopiere FCM
-
Kasper_Nielsen
VFF kopiere FCM
www.vff.dk << Ligner da lidt en amatørudgave af FCMs introside?
Senest rettet af Kasper_Nielsen 4. sep 2006, 21:54, rettet i alt 1 gang.
-
Altoriso
Re: VFF kopiere FCM
Kasper_Nielsen skrev:
-------------------------------------------------------
> www.vff.dk amatørudgave af FCMs introside?
Det ved jeg nu ikke...
Det er vist en meget brugt måde at have hjemmesider på, da den første side oftest er den allervigtigste
> www.vff.dk amatørudgave af FCMs introside?
Det ved jeg nu ikke...
Det er vist en meget brugt måde at have hjemmesider på, da den første side oftest er den allervigtigste
-
Aaes
Tror man skal passe på med at kritisere folk for at kopiere da FCM nok heller ikke er de først som har fået ideen med en introside.
Men synes nu faktisk vores er meget pænere, den grønne og hvide farve får det til at ligne en tegneserie !
Men synes nu faktisk vores er meget pænere, den grønne og hvide farve får det til at ligne en tegneserie !
-
E!
Og????
Hvorfor er det så interressant hvad de laver oppe i nordjylland???
Hvorfor er det så interressant hvad de laver oppe i nordjylland???
-
YahooSeeker [Bot]
E! skrev:
> Og????
>
> Hvorfor er det så interressant hvad de laver oppe
> i nordjylland???
De har altid været grønne af misundelse - derfor kaldes de bare de grønne.
Det er nu alligevel underholdningsmæssigt ærgeligt, at de ikke rigtig surmuler over FCM, som de plejer derinde. Nu truer de istedet folk omkring klubben (igen, igen), og vil boykotte dem de siger de støtter.
Jeg håber derfor, at de bliver ved med at følge ligeså intens med i, hvad FCM foretager sig, når de kommer ned i 1. division.
> Og????
>
> Hvorfor er det så interressant hvad de laver oppe
> i nordjylland???
De har altid været grønne af misundelse - derfor kaldes de bare de grønne.
Det er nu alligevel underholdningsmæssigt ærgeligt, at de ikke rigtig surmuler over FCM, som de plejer derinde. Nu truer de istedet folk omkring klubben (igen, igen), og vil boykotte dem de siger de støtter.
Jeg håber derfor, at de bliver ved med at følge ligeså intens med i, hvad FCM foretager sig, når de kommer ned i 1. division.