Kommentatoreren havde lagt op til, at disse frispark skulle undgåes da det var ligesom et straffespark for Mikkelsen. Og så mens radioen er direkte på. 2-0
Jacobbay skrev:
-------------------------------------------------------
> Christian Olsen er kommet ind for FCM... istedet
> for ??
>
> Han roser de Afrikanske spiller: Femi, Poku og
> Salami for at være kreative og gode teknisk..
Noch ein mal !
Salami er dog noget af det mest imponerende på 18 år, jeg har set på de danske fodboldbaner i lang tid.
For første gang starter han inde, i noget der kan betegnes som et SAS Liga-opgør, og gør det fremragende.
Godt presspil, fornuftig boldomgang, stort løbepensum og fuldstændig udradering af Michael Hansen (som dog også har haft sin tid).
Femi gjorde det som sædvanligt ganske godt.
Poku overraskede mig lidt i aften. Han virkede mere sikker med bolden, dog mangler hans afslutninger stadig en del, så han kan passende tage Kærgaard i hånden i morgen, og øve afslutninger, indtil 95 % af alle skud er inden for rammen.
dagen mand i skysovs var efter min menig helt klar claus madsen, han satte ikke et ben forkert i hele kampen. Desuden gjorde Femi det rigtig godt på midtbanen, den mand udstråler meget selvtilid lige fortiden. Selve kampen manglede noget intensitet, men hvad gør det når man vinder 3-0