Rygte: Dennis Sørensen til OB

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
Aaes

Re: Rygte: Dennis Sørensen til OB

Indlæg af Aaes »

Ja, her kan vi jo bare se hvor meget tumult et harmløst rygte kan skabe :)
Og så har de muggrønne en hel "rygtebørs-hjemmeside" - latterligt ! :)

Kent

Indlæg af Kent »

Med fare for at genoplive en tråd, som jeg egentlig helst ser aflivet, så er det sjovt at læse de nyeste påstande om Dennis på OBs forum:

http://webshop.ob.dk/preview/phorum/rea ... 6113162984

Nu skal han efter sigende have været inviteret til at deltage i kampen i går - LOL. Når der så er en, der påpeger, at det nok ikke er realistisk, at Dennis skal til prøvetræning, så mener de andre at han er et fjols. LOL.

Gad vide om de også havde Kim C og Absalonsen til prøvetræning inden de signede dem? Og der er jo absolut ikke noget galt i at OB inviterer en spiller, der er på kontrakt i Midtjylland til prøvetræning. nej, nej, det er jo ganske normal praksis.

Tror vitterligt at det er 14-årige drenge, der sidder og finder på historier....

Samtidig virker det stadig ikke til, at de er klar over, at Dennis er en langt bedre fløjspiller end angriber.

Nå - mor jer, hvis I har lyst til at læse tråden.

Kent

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Tja mindes dengang Frank Kristensen med 100% sikkerhed var på vej til OB, de var helt overbeviste. Men rart nok de kan se vi har bedre spillere end dem ;-)

Kent

Indlæg af Kent »

Ja, eller vi kan bare gå 3 måneder tilbage, så var de igang med at byde Daugaard velkommen: http://webshop.ob.dk/preview/phorum/rea ... 7&t=267908

I den tråd kan man så også vurdere hvor pålidelige alle de her "super pålidelige kilder tæt på klubben" folk påstår de har er. LOL. Troværdigheden er lig nul. Den eneste kilde de fleste af dem har, er kaffegrums, krystalkugler og våde drømme.

Kent

Jakob Jensen

Indlæg af Jakob Jensen »

Lige at trække Daugaard frem er ikke optimalt, da Brink et eller andet sted har udtalt at man havde en aftale med ham, men lige inden det hele skulle falde på plads, kom den norske klub med et bud OB ikke kunne og ville matche.

Men derudover så er der normalt folk, i og omkring klubberne som har en viden, som ofte kommer til at virke helt hen i vejret, bare fordi en aftale ikke bliver til noget - personen kan rent faktisk meget vel have haft ret, det kommer bare sjældent ud - men her ved man efter kort tid, hvem der skriver på forums som har denne viden og hvem som har hørt det fra deres døde oldemor.

Venlig hilsen
Jakob Jensen

YahooSeeker [Bot]

Rygter om spillerhandler

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

At forhandle kontrakt med en spiller er altså overhovedet ikke i nærheden af at betyde andet end at man forhandler. Det er der rygterne går galt. Når drengen i kopirummet slæber rygter til tovs, så bygger det jo ikke på andet end at en spiller er set, eller hans nav er hørt på kontoret. (det er bare et eksempel, der er jo forskel på hvor rygterne kommer fra) Og jeg har sku også hørt centralt placerede personer i klubben komme med udtalelser, som kunne tolkes som om Zidan var solgt i sin tid. Der var jo mage rygter, men fælles for dem alle var at de byggede på at der blev forhandlet.

Jeg ved Daugaard havde følere ude fra halvdelen af Superligaen, samtidig med af FCM gerne ville beholde ham. Jeg er sikker på at han har forhandlet med den del af klubberne mere eller mindre seriøst. Men den eneste måde en spiller finder ud af hvad han er værd er jo at forhandle med flere klubber.

Kent

Indlæg af Kent »

Jakob Jensen skrev:
-------------------------------------------------------
> Lige at trække Daugaard frem er ikke optimalt, da
> Brink et eller andet sted har udtalt at man havde
> en aftale med ham, men lige inden det hele skulle
> falde på plads, kom den norske klub med et bud OB
> ikke kunne og ville matche.

Pointen er, at folk siger det er 100% på plads. Og det er det ikke. Så er jeg sådan set ligeglad med om de har forhandlet eller ej. Folk præsenterer rygter og halve sandheder som fakta, hvilket gør dem utroværdige.

Ved Dennis-sagen er det endnu mere groteskt at en, der gerne vil fremstå som troværdig, påstår at Dennis var inviteret til prøvetræning. Det ville nok være første gang i Danmarksturneringens historie at en stamspiller, der lige har forlænget sin kontrakt og på ingen måde er uønsket i sin nuværende klub men tværtimod er en af de bærende kræfter, tager på prøvetræning midt i en sæson hos en konkurrent.

Kent

jj

Indlæg af jj »

Hvis det korrekt, så er det sku utroligt.

Dennis Sørensen til prøvetræning . nej, det må være dagens joke.

Dennis bliver og det vi mange som er glade for.

Danny

Indlæg af Danny »

Det er jo det der er spændende.. At høre rygter.. Jeg gad da godt at der var flere rygter om spillere der skulle til FCM, for det er underholdende..

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Gravesen har kun skrevet med Celtic fordi FCM først kan hente ham til næste år når Femi og Thyge er solgt... det er kun et rygte, men den skulle være god nok

Kent

OB's angriber-situation

Indlæg af Kent »

Som forventet viste dette rygte sig at være en and.

Når jeg nu alligevel har startet et OB-relateret emne, vil jeg gerne lige knytte en kommentar til deres sommerindkøb på angrebspladserne.

OB har over det sidste år sagt farvel til 4 klasseangribere i Højer, Miti, Junior og Berg. De 3 første er alle spillere, der var garant for 15-20 må om året, mens Berg vel er god for ca. 10. Dvs at de har fjernet 55-70 mål fra kontoen, hvilket må siges at være en del, og som vi vel alle ved, så er mål=point.

Deres jagt på erstatninger især efter salget af Berg og Junior har så været en af sommerens mest interessante transfer-føljetoner. Der gik meget lang tid før de overhovedet fik fingeren ud, hvilket affødte den velkendte salve fra Rioch efter kampen mod os. Brink forsvarede sig med, at man havde "hævet overliggeren", så de spillere man ledte efter, skulle være et niveau bedre end normalt. Derfor var det svært at finde dem.

Når man så ser på situationen her efter transfervinduet er lukket, så klinger Brinks ord noget hult. De har hentet 2 overskudsspillere i Brøndby (der dog nok ville have fået spilletid nu, grundet BIFs ekstreme mangel på angribere) og en tidligere 1. divisions topscorer. Hvis det er at hæve overliggeren ift de 4 tidligere nævnte klasseangribere, så forstå de noget andet ved det udtryk på Fyn, end jeg gør i Jylland.

Kim Christensen har vel i BIF bevist at han normalt har flere skader på et år end mål, og har vel ikke vist noget siden sin tid i Lyngby for snart mange år siden.

Absalonsen er helt sikkert et stort talent, men jeg har meget svært ved at se, at han bomer 15 mål ind på en sæson.

Lekic har reelt set intet vist på topplan. Den eneste klub, hvor han har haft succes er i Silkeborg, hvor han var topscorer i 1. Div. Efterfølgende scorede han 4 mål i 4 superligakampe, hvorefter han blev solgt til den spanske anden division, hvor han siden skiftevis har været skadet og siddet på bænken. På trods af at det objektivt ikke er videre imponerende - og slet ikke i nærheden af de meritter som de 4 nævnte solgte OB-spillere kan udvise - bliver han udpeget som svaret på OBs angrebsproblem. For mig er det et eksempel på hvordan medierne kan gøre en spiller til et "navn", uden at der egentlig er nogen basis for det. Det svarer sådan set til, at OB havde købt Morten Nordstrand (topscorer i 1. div sidste sæson), Jacob Olesen (delt topscorer forrige sæson) eller Niels Lodberg (delt topscorer forrige sæson) - og vel og mærke så samtidig sørgede for at de ikke havde kamptræning og var ude af form. Personlig tror jeg Lekic bliver en skuffelse, hvilket vil sige at han scorer under 10 mål denne sæson (hvilket ikke er godt nok, når man tager i betragtning hvilke spillere, han skal erstatte).

Kent

Besvar