FCM-FCN
-
Takito
Re: Aflysning truer
Det tør siges.. åbenabrt ikke den værste dag alligevel at være syg på!
-
Ravnen
Nej, jeg er også lidt glad for at jeg ikke kom afsted. Tror ikke den bliver spillet..
-
Ravnen
Hvis de skal spille, så håber jeg Erik sadler om og sender alt på banen der er hovedstødsstærk, tekniske færdigheder får intet at sige.
Synes han skal aflyse.
Synes han skal aflyse.
-
Takito
Det bliver en underlig kamp, hvis de virkelig mener at den skal spilles. Det er jo ikke fodbold man vil blive vidne til. Ørgaard havde fat i det rigtige. Ligemeget hvem der vil spille mod FCM så ville de have samme odds for at vinde.
-
Ravnen
Så er det pokkers vi ikke har FCK på besøg 
Vandpolo for begyndere.. yihaa
Vandpolo for begyndere.. yihaa
-
Aaes
Re: Kampen er Aflyst!
Er lige kommet hjem fra stadion 
Banen var fuldstændig sølet til omkring midten !
Claus Bo Larsen sagde at han godt kunne ha' sat kampen igang kl. 18, men den stadion ansvarlige ville ikke have at der blev spillet da dette ville ødelægge banen resten af året !
Banen var fuldstændig sølet til omkring midten !
Claus Bo Larsen sagde at han godt kunne ha' sat kampen igang kl. 18, men den stadion ansvarlige ville ikke have at der blev spillet da dette ville ødelægge banen resten af året !
-
Aaes
Christian Olsen havde dykkerbriller og snorkel på under opvarmningen så galt var det 
-
Aaes
Jeg sagde omkring midten af banen, ikke centrum ! Midten er også ude ved sidelinierne 
-
Ravnen
http://ekstrabladet.dk/sport/dansk_fodb ... 220459.ece
Citat: SAS Arena blev i dag til SJASK Arena. Banen på SAS Arena i Herning, FC Midtjyllands hjemmebane, kan ikke tåle regn.
Eeeøøøh ... Ekstra Bladet skal medbringe regnmåler i fremtiden
Citat: SAS Arena blev i dag til SJASK Arena. Banen på SAS Arena i Herning, FC Midtjyllands hjemmebane, kan ikke tåle regn.
Eeeøøøh ... Ekstra Bladet skal medbringe regnmåler i fremtiden
-
Thomas Lund
Jeg sidder nu i Kibæk, 11 km. fra SAS Arena og indtil videre er her ikke faldet en eneste dråbe. Fan'me bittert!
Lund
Lund
-
Ravnen
Se evt. her, DMIs nedbørsradar: http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark/radar.htm
Der kan man se hvordan det lige placerede sig over midtjylland. Her i Struer er der faldet en lille smule, men ikke alverden, til gengæld var himlen sort sydpå.
Der kan man se hvordan det lige placerede sig over midtjylland. Her i Struer er der faldet en lille smule, men ikke alverden, til gengæld var himlen sort sydpå.
-
Aaes
Haha, EB havde sikkert forventet vi havde sådan et usynligt laserskjold over banen som holdte regnen væk