FCK fører 2-0 i Amsterdam, der er 10 minutter igen
-
Kim Sorensen
FCK fører 2-0 i Amsterdam, der er 10 minutter igen
håber virkelig de vinder, en sejr er guld værd for dansk fodbold.
Kim
Kim
Senest rettet af Kim Sorensen 24. aug 2006, 19:26, rettet i alt 1 gang.
-
Xort
Re: FCK fører 2-0 i Amsterdam, der er 10 minutter igen
hmm Har hele tiden haft det sdåpan at det er godt for fck.. men da ikke resten af fodbold danmark.. måske jeg bare ser forkert på sagerne, men vil FCK ikke bare blive endnu stærkere end de er nu, set i forhold til at resten af fodbold danmark bliver på det gamle plan?
-
Ravnen
STÆRKT!!!! YIHHAAAAAAA!!!!!!!
Sejt, og ENDELIG et dansk hold i CL igen..
Sejt, og ENDELIG et dansk hold i CL igen..
-
Peter Ross
100 % sikkert, at jeg ikke skal se Onside på søndag, og højest sandsynligt CL i det hele taget på 3+ i efteråret - det vil blive ulideligt, for os som gerne vil se en god fodboldkamp, der ikke absolut skal indeholde et dansk hold.
Peter Ross
Peter Ross
-
YahooSeeker [Bot]
Fantastisk sejr ! til FCK
Endelig champ liga for et dansk hold
-
Ravnen
Så hold dig da til norsk fodbold. Det er sgu en sejr for dansk fodbold som helhed at få et hold med i CL igen, så gider jeg ikke have ondt i røven over at det er FCK 
-
Kent
Alle hold i ligaen er blevet markant bedre!
.. over de sidste 14 dage.
Da FCK tabte til Ajax, var det fordi de ikke blev matchet godt nok i den danske liga - det må vel betyde at den danske liga er blevet markant bedre de sidste 14 dage, da de nu er i stand til at vinde over Ajax.
Kent
Da FCK tabte til Ajax, var det fordi de ikke blev matchet godt nok i den danske liga - det må vel betyde at den danske liga er blevet markant bedre de sidste 14 dage, da de nu er i stand til at vinde over Ajax.
Kent
-
Peter Ross
Re: Alle hold i ligaen er blevet markant bedre!
Det er fordi de fik den bedste sparingspartner overhovedet: Vejle !
Fint at de var gået i forsvarsposition allerede inden kampen, og var de ikke gået videre, havde de nok skudt skylden på græsplænen eller lignende
Peter Ross
Fint at de var gået i forsvarsposition allerede inden kampen, og var de ikke gået videre, havde de nok skudt skylden på græsplænen eller lignende
Peter Ross
-
M. Lissau
Jamen, lad os da håbe Brøndby, OB og randers får gummiben i morgen... hvis de kommer i Uefa cuppen, hva skal vi dog så gøre...
Internationalt ser jeg ikke på hvilke hold det er, men at det er et dansk hold... Der er point til DK i UEFA-koeficienten... og det er sgu da bare godt for alle danske hold.....
Internationalt ser jeg ikke på hvilke hold det er, men at det er et dansk hold... Der er point til DK i UEFA-koeficienten... og det er sgu da bare godt for alle danske hold.....
-
Peter Ross
Jeg har ikke ondt i røven over, at det er FCK.
Jeg holder med FC Midtjylland, ikke FCK eller dansk fodbold.
Det at FCK kommer i CL et enkelt år, retter ikke op på FCK og BIFs katastrofale indsatser i Europa i de sidste 2-4 år, hvor de andre klubber derefter har måttet høre på deres lave niveau, selvom det trods alt altid har været de mindre klubber (EfB, AaB, os selv bl.a.) som nåede længst af de danske hold.
Hvorfor er det, at folk mener det er en sejr for dansk fodbold ? At de kan få 6 kampe mod modstandere, som på papiret er bedre (da FCK nok bliver seedet i 4. lag), gør ikke dansk fodbold bedre overnight.
Den umiddelbart eneste konsekvens er:
FCK får flere penge -> Større forskel på holdenes købekraft, og derved et større skridt mod "skotske tilstande", som faktisk allerede er indtrådt i dansk fodbold.
Peter Ross
Jeg holder med FC Midtjylland, ikke FCK eller dansk fodbold.
Det at FCK kommer i CL et enkelt år, retter ikke op på FCK og BIFs katastrofale indsatser i Europa i de sidste 2-4 år, hvor de andre klubber derefter har måttet høre på deres lave niveau, selvom det trods alt altid har været de mindre klubber (EfB, AaB, os selv bl.a.) som nåede længst af de danske hold.
Hvorfor er det, at folk mener det er en sejr for dansk fodbold ? At de kan få 6 kampe mod modstandere, som på papiret er bedre (da FCK nok bliver seedet i 4. lag), gør ikke dansk fodbold bedre overnight.
Den umiddelbart eneste konsekvens er:
FCK får flere penge -> Større forskel på holdenes købekraft, og derved et større skridt mod "skotske tilstande", som faktisk allerede er indtrådt i dansk fodbold.
Peter Ross
-
YahooSeeker [Bot]
Peter Ross skrev:
-------------------------------------------------------
> Jeg har ikke ondt i røven over, at det er FCK.
>
> Jeg holder med FC Midtjylland, ikke FCK eller
> dansk fodbold.
> Det at FCK kommer i CL et enkelt år, retter ikke
> op på FCK og BIFs katastrofale indsatser i Europa
> i de sidste 2-4 år, hvor de andre klubber derefter
> har måttet høre på deres lave niveau, selvom det
> trods alt altid har været de mindre klubber (EfB,
> AaB, os selv bl.a.) som nåede længst af de danske
> hold.
>
> Hvorfor er det, at folk mener det er en sejr for
> dansk fodbold ? At de kan få 6 kampe mod
> modstandere, som på papiret er bedre (da FCK nok
> bliver seedet i 4. lag), gør ikke dansk fodbold
> bedre overnight.
> Den umiddelbart eneste konsekvens er:
> FCK får flere penge -> Større forskel på
> holdenes købekraft, og derved et større skridt mod
> "skotske tilstande", som faktisk allerede er
> indtrådt i dansk fodbold.
>
> Peter Ross
>
> --------------------------------------------------
> -----------
> "- Man kan ikke sige, at det er
> had-kærligheds-forhold. Hos fansene er det vel
> rent had"
> Citat: Erik Rasmussen, som beskriver opgørene
> mellem FCM og VFF
> - Lille Per !!
Peter Ross. Det der det er så latterligt at lukke ud. Håber virkelig ikke du mener det seriøst. Kan du ikk lægge FCM´s ambitioner fra dig bare for en aften, og istedet glæde dig på dansk fodbolds vejne. Vi er i CL (JA VI, dansk fodbold!!!!!!!) og hvis du ikke vil andet end at dæmpe vores glæde, kan du så ikke vente med at skrive sådanne indlæg her til om et par dage.
Det lader i øvrigt ikk til at du har sat dig ind i fodbold. Hvis du havde det ville du også vide at alle danske sejre i europa er godt for dansk fodbold. OG OGSÅ FCM, DET ER JO ÅBENBART DET VIGTIGSTE. OGSÅ EN TIME EFTER AT DANSK FODBOLD HAR KLARET KVALEN TIL CL. latterligt.
> Jeg har ikke ondt i røven over, at det er FCK.
>
> Jeg holder med FC Midtjylland, ikke FCK eller
> dansk fodbold.
> Det at FCK kommer i CL et enkelt år, retter ikke
> op på FCK og BIFs katastrofale indsatser i Europa
> i de sidste 2-4 år, hvor de andre klubber derefter
> har måttet høre på deres lave niveau, selvom det
> trods alt altid har været de mindre klubber (EfB,
> AaB, os selv bl.a.) som nåede længst af de danske
> hold.
>
> Hvorfor er det, at folk mener det er en sejr for
> dansk fodbold ? At de kan få 6 kampe mod
> modstandere, som på papiret er bedre (da FCK nok
> bliver seedet i 4. lag), gør ikke dansk fodbold
> bedre overnight.
> Den umiddelbart eneste konsekvens er:
> FCK får flere penge -> Større forskel på
> holdenes købekraft, og derved et større skridt mod
> "skotske tilstande", som faktisk allerede er
> indtrådt i dansk fodbold.
>
> Peter Ross
>
> --------------------------------------------------
> -----------
> "- Man kan ikke sige, at det er
> had-kærligheds-forhold. Hos fansene er det vel
> rent had"
> Citat: Erik Rasmussen, som beskriver opgørene
> mellem FCM og VFF
> - Lille Per !!
Peter Ross. Det der det er så latterligt at lukke ud. Håber virkelig ikke du mener det seriøst. Kan du ikk lægge FCM´s ambitioner fra dig bare for en aften, og istedet glæde dig på dansk fodbolds vejne. Vi er i CL (JA VI, dansk fodbold!!!!!!!) og hvis du ikke vil andet end at dæmpe vores glæde, kan du så ikke vente med at skrive sådanne indlæg her til om et par dage.
Det lader i øvrigt ikk til at du har sat dig ind i fodbold. Hvis du havde det ville du også vide at alle danske sejre i europa er godt for dansk fodbold. OG OGSÅ FCM, DET ER JO ÅBENBART DET VIGTIGSTE. OGSÅ EN TIME EFTER AT DANSK FODBOLD HAR KLARET KVALEN TIL CL. latterligt.
-
Søren Ross
Ja total latterligt at være en passioneret og loyal fan.
Kom nu ned på jorden, FCK vinder ik noget som helst i den latterlige pengeturnering alligevel.
De eneste de vinder er flere hjerter hos dumme jyder der higer efter succes i deres egen triste tilværelse...
Kom nu mere Plastik
Kom nu ned på jorden, FCK vinder ik noget som helst i den latterlige pengeturnering alligevel.
De eneste de vinder er flere hjerter hos dumme jyder der higer efter succes i deres egen triste tilværelse...
Kom nu mere Plastik
-
Peter Ross
For at holde det på samme niveau, som du gerne lægger for dagen: OK !
Jeg er da ligeglad med, at dansk fodbold er i CL, for der skal mere end en enkelt god international dansk sæson til, før der er rettet op på flere års svækkelse af dansk fodbolds internationale position.
Men for at FCKs deltagelse i CL skal gavne dansk fodbold i en helhed, så kræver det forøvrigt også lige, at de henter nogle point, og det ser jeg helt ærligt ikke som værende ret realistisk, når jeg kaster et hurtigt blik på de hold de kan møde. Men jeg vil gerne være den første til at æde mine ord, hvis FCK henter mere end 3 point.
Hvordan kan jeg forøvrigt dæmpe jeres glæde ? Hvis jeg ene mand kan det, hvor reel er jeres glæde så ?
Peter Ross
Jeg er da ligeglad med, at dansk fodbold er i CL, for der skal mere end en enkelt god international dansk sæson til, før der er rettet op på flere års svækkelse af dansk fodbolds internationale position.
Men for at FCKs deltagelse i CL skal gavne dansk fodbold i en helhed, så kræver det forøvrigt også lige, at de henter nogle point, og det ser jeg helt ærligt ikke som værende ret realistisk, når jeg kaster et hurtigt blik på de hold de kan møde. Men jeg vil gerne være den første til at æde mine ord, hvis FCK henter mere end 3 point.
Hvordan kan jeg forøvrigt dæmpe jeres glæde ? Hvis jeg ene mand kan det, hvor reel er jeres glæde så ?
Peter Ross
-
Søren Ross
nuller skrev:
>
> Det lader i øvrigt ikk til at du har sat dig ind i
> fodbold. Hvis du havde det ville du også vide at
> alle danske sejre i europa er godt for dansk
> fodbold. OG OGSÅ FCM, DET ER JO ÅBENBART DET
> VIGTIGSTE. OGSÅ EN TIME EFTER AT DANSK FODBOLD HAR
> KLARET KVALEN TIL CL. latterligt.
>
------------------------------------------------------
Hey Der lille Mand...
Nu kan det vel ikk komme bag på dig at det vigtigste for de fleste (nå nej, Nogle stykker herinde) er FCM ?
Jeg skammer mig på dine vegne over mage til dumhed..
Men som sagt, Ingen sejre til FCK i CL, måske et par selvmål fra modstanderne kan hjælpe igen..
>
> Det lader i øvrigt ikk til at du har sat dig ind i
> fodbold. Hvis du havde det ville du også vide at
> alle danske sejre i europa er godt for dansk
> fodbold. OG OGSÅ FCM, DET ER JO ÅBENBART DET
> VIGTIGSTE. OGSÅ EN TIME EFTER AT DANSK FODBOLD HAR
> KLARET KVALEN TIL CL. latterligt.
>
------------------------------------------------------
Hey Der lille Mand...
Nu kan det vel ikk komme bag på dig at det vigtigste for de fleste (nå nej, Nogle stykker herinde) er FCM ?
Jeg skammer mig på dine vegne over mage til dumhed..
Men som sagt, Ingen sejre til FCK i CL, måske et par selvmål fra modstanderne kan hjælpe igen..
-
YahooSeeker [Bot]
Drop det "skabs-FCK" fis. Hvis det nu var Herfølge Boldklub, var folk alligevel blevet euforiske over deltagelsen til CL. Dette har ikke noget at gøre med, at det er FCK, men at det er et DANSK hold.