Søndagens kamp
-
jørgen juul
Søndagens kamp
Nu har vi skældt spillerne ud for deres indsats. ER må også have noget ansvar med de sene udskiftninger, hvor kampen reelt var afgjort. Ledelsen skal også have på puklen, man går ikke ustraffet ved at lade 3 gode spillere gå ( Skov, Zidan & Smedegård )Smedegård som vi sagtens kunne have brugt igår, enten som back eller angriber, som han jo reelt er.
Hvis vi vil vise vores utilfredshed med hele forsamlingen, skal vi lade være med at have en TIFO på søndag, holde kæft ( også under opvarmningen ) og vende ryggen til banen når spillerne løber ind på banen.
På den måde kan vi straffe hele organisationen.
Hvis vi vil vise vores utilfredshed med hele forsamlingen, skal vi lade være med at have en TIFO på søndag, holde kæft ( også under opvarmningen ) og vende ryggen til banen når spillerne løber ind på banen.
På den måde kan vi straffe hele organisationen.
Senest rettet af jørgen juul 15. mar 2005, 19:33, rettet i alt 1 gang.
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Søndagens kamp
Fuck jeg synes det lyder af H til det du siger om det tifo vi skal lave på søndag ! Black Wolves skal støtte FCM, ikke nedgør dem !
-
Peter Ross
Ja, lad os endelig blive væk...
Så kan vi lave et banner der fylder hele Faxe Kondi tribunen med påskriften:
"Vi brugte alle vores penge på turen i søndags, så vi kan ikke være her i dag, håber I nyder det lige så meget som vi gjorde i søndags"
Eller:
"Kæmp for satan, polske abekatte, eller I kan blive sømmet fast ligesom den polske lastbil på Fyn"
Nej, kom du glad på stadion og støt op om drengene. Så kan du udgyde din utilfredshed mod holdet efter kampen, præcis som vi var en del der gjorde i går !
Peter Ross
Så kan vi lave et banner der fylder hele Faxe Kondi tribunen med påskriften:
"Vi brugte alle vores penge på turen i søndags, så vi kan ikke være her i dag, håber I nyder det lige så meget som vi gjorde i søndags"
Eller:
"Kæmp for satan, polske abekatte, eller I kan blive sømmet fast ligesom den polske lastbil på Fyn"
Nej, kom du glad på stadion og støt op om drengene. Så kan du udgyde din utilfredshed mod holdet efter kampen, præcis som vi var en del der gjorde i går !
Peter Ross
-
Klauzito
Ledelsen??
Hvad ville du ha de skulle ha gjort med de tre da???
Skov havde en klausul og kunne bare smutte!
Zidan var ved at have så mange sager om ørerne at sponsorene sikkert pressede på for at få ham solgt, derudover er det da med at få ham afsat mens der er stadig er mulighed for det og mens man kan få 20-25 millioner. Pludselig er hans kontrakt ved at udløbe og så smutter han måske på en fri transfer og det var så de 25 millioner.
MHT Smedegaard så synes jeg da også det var en vi kunne bygge på, men han har sikkert fået at vide at der var to foran ham og så valgte han at skrive med VB. Iøvrigt har vi 5-6 angribere i forvejen, så at beholde en gut der kun har spillet back i superligaen, som angebs-reserve er da lidt dumt.
Hvad ville du ha de skulle ha gjort med de tre da???
Skov havde en klausul og kunne bare smutte!
Zidan var ved at have så mange sager om ørerne at sponsorene sikkert pressede på for at få ham solgt, derudover er det da med at få ham afsat mens der er stadig er mulighed for det og mens man kan få 20-25 millioner. Pludselig er hans kontrakt ved at udløbe og så smutter han måske på en fri transfer og det var så de 25 millioner.
MHT Smedegaard så synes jeg da også det var en vi kunne bygge på, men han har sikkert fået at vide at der var to foran ham og så valgte han at skrive med VB. Iøvrigt har vi 5-6 angribere i forvejen, så at beholde en gut der kun har spillet back i superligaen, som angebs-reserve er da lidt dumt.
-
YahooSeeker [Bot]
Jeg synes det lyder som en glimrende ide Jørgen... Men problemet er bare at black wolves er bygget sådan op at de aldrig kan tage sig sammen til at lave noget kritisk... Selvom det tit ville være det mest fornuftige...
-
jørgen juul
Nåja vi er jo bonderøve. Det er jo lettes at brokke sig over spillerne i debatforum, hvor de ikke kan se os. Tror i selv at det gør indtryk ? Jeg tror sgu ikke at de læser det.
-
Simon
Track skrev:
-------------------------------------------------------
> Jeg synes det lyder som en glimrende ide Jørgen...
> Men problemet er bare at black wolves er bygget
> sådan op at de aldrig kan tage sig sammen til at
> lave noget kritisk... Selvom det tit ville være
> det mest fornuftige...
Kan du ikke lige forklare os hvorfor det ville være det mest fornuftige?
> Jeg synes det lyder som en glimrende ide Jørgen...
> Men problemet er bare at black wolves er bygget
> sådan op at de aldrig kan tage sig sammen til at
> lave noget kritisk... Selvom det tit ville være
> det mest fornuftige...
Kan du ikke lige forklare os hvorfor det ville være det mest fornuftige?
-
Klauzito
Tror du selv det hjælper at man laver en optakt til kampen på den måde??
Det vil da give spillerne en over nakken og måske fjerne fokus fra kampen. Støt dem for helvede da og så kan man evt efter kampen pifte eller hvad nu, selv om jeg heller ikke er tilhænger af dette!
Iøvrigt kommer flere af spillerne regelmæssigt herind, så de ved nok når folk er utilfredse!
Det vil da give spillerne en over nakken og måske fjerne fokus fra kampen. Støt dem for helvede da og så kan man evt efter kampen pifte eller hvad nu, selv om jeg heller ikke er tilhænger af dette!
Iøvrigt kommer flere af spillerne regelmæssigt herind, så de ved nok når folk er utilfredse!
-
Kent
Jeg synes det er patetisk at høre på sådan noget ævl.
Det kan godt være vi spillede skidt i går, MEN:
Vi har tabt 1 (EN!) kamp på udebane, mod de forsvarende dobbelte-dansker mestre, der bedømt ud fra Royal League er det bedste hold i DK lige nu. Vi mangler 4-5 spillere - de er i stærkeste opstilling. - Hvad havde du regnet med? - at vi kørte dem baglæns ud af Parken?
Det overlever vi sgu nok - kom igen med kritikken hvis vi i en periode på 3-4 kampe spiller skidt.
Kent
Det kan godt være vi spillede skidt i går, MEN:
Vi har tabt 1 (EN!) kamp på udebane, mod de forsvarende dobbelte-dansker mestre, der bedømt ud fra Royal League er det bedste hold i DK lige nu. Vi mangler 4-5 spillere - de er i stærkeste opstilling. - Hvad havde du regnet med? - at vi kørte dem baglæns ud af Parken?
Det overlever vi sgu nok - kom igen med kritikken hvis vi i en periode på 3-4 kampe spiller skidt.
Kent
-
YahooSeeker [Bot]
Det var vel nok det dårligste indlæg til dato på Ulvegraven!
For først at spørge om du var med i KBH søndag?
Det regner jeg med at du var siden du skriver dette indlæg...
Så spørger jeg igen hvorfor du var med?
Det var vel for at se fodbold og støtte drengene (FCM)
Hvorfor?
Det er vel fordi der er noget i FCM der interesserer dig?
Jeg kunne aldrig finde på at boykotte vores hold, jeg er FC Midtjylland fan fordi jeg vil være der.. Enten er jeg der og støtter dem alt det jeg kan, hver gang dette overhovedet er muligt, ellers blev jeg væk hver gang..
Men jeg er inmponeret af hvad vi har opbygget,
- et helt nyt stadion. - et tilskuergennemsnit på over 9000. - En ganske god økonomi set på Dansk fodbold - en bred trup - en god træner - en god ledelse og sidst men ikke mindst en fremragende fanklub.
Det er imponerende, og det vil jeg være en del af..
Og har været en del af det siden FC Midtjylland startede i første division i 1999
Derfor kommer jeg på søndag og støtter drengene alt det jeg kan.. og vil være at finde der i medgang og modgang.
Go FC Midtjylland!
For først at spørge om du var med i KBH søndag?
Det regner jeg med at du var siden du skriver dette indlæg...
Så spørger jeg igen hvorfor du var med?
Det var vel for at se fodbold og støtte drengene (FCM)
Hvorfor?
Det er vel fordi der er noget i FCM der interesserer dig?
Jeg kunne aldrig finde på at boykotte vores hold, jeg er FC Midtjylland fan fordi jeg vil være der.. Enten er jeg der og støtter dem alt det jeg kan, hver gang dette overhovedet er muligt, ellers blev jeg væk hver gang..
Men jeg er inmponeret af hvad vi har opbygget,
- et helt nyt stadion. - et tilskuergennemsnit på over 9000. - En ganske god økonomi set på Dansk fodbold - en bred trup - en god træner - en god ledelse og sidst men ikke mindst en fremragende fanklub.
Det er imponerende, og det vil jeg være en del af..
Og har været en del af det siden FC Midtjylland startede i første division i 1999
Derfor kommer jeg på søndag og støtter drengene alt det jeg kan.. og vil være at finde der i medgang og modgang.
Go FC Midtjylland!
-
Crasher
Det tror jeg ikke du skal satse på, han kan !!!
Forklaring kræver hjerne-aktivitet...........
/Kasper Madsen
Forklaring kræver hjerne-aktivitet...........
/Kasper Madsen
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Go Kasper
Madsen,, nu skal du vist lige være flink der... : - )
hehe, Nahh vel,,,
Vi er her for klubben og vil altid være det...
Nemli ja!
hehe, Nahh vel,,,
Vi er her for klubben og vil altid være det...
Nemli ja!
-
jørgen juul
1. Ja jeg var med i KBH
2. For at støtte FCM
3. FCM intereser mig meget derfor kan man godt være kritisk
4. Det har jo intet at gøre med ar boykotte kamp, det er en stille protest inden kampen går igang.
5. Det er da imponerende hvad klubben har gjort, men det er også imponerende så meget man har brokket sig over den enkelte spiller på debatforum. De kritiske meninger må da være et eller andet sted ?
2. For at støtte FCM
3. FCM intereser mig meget derfor kan man godt være kritisk
4. Det har jo intet at gøre med ar boykotte kamp, det er en stille protest inden kampen går igang.
5. Det er da imponerende hvad klubben har gjort, men det er også imponerende så meget man har brokket sig over den enkelte spiller på debatforum. De kritiske meninger må da være et eller andet sted ?
-
Kim
jørgen juul skrev:
> Nu har vi skældt spillerne ud for deres indsats.
De der var med gjorde det ikke godt nok, de der var udenfor havde ingen chance for at hjælpe til!
> ER må også have noget ansvar med de sene
> udskiftninger, hvor kampen reelt var afgjort.
Med de udskiftningsspillere vi havde igår havde tidlige udskiftninger hverken gjort til eller fra - fck var overlegen over hele linien!
> Ledelsen skal også have på puklen, man går ikke
> ustraffet ved at lade 3 gode spillere gå ( Skov,
> Zidan & Smedegård )Smedegård som vi sagtens
> kunne have brugt igår, enten som back eller
> angriber, som han jo reelt er.
Klap nu i JJ - spiller kommer og går, klubben tjener penge for at overleve, for at vokse sig støre, there's noting you can do about it. Igår stiller vi med et b-hold, ingen grund til panik eller klyngen!
> Hvis vi vil vise vores utilfredshed med hele
> forsamlingen, skal vi lade være med at have en
> TIFO på søndag, holde kæft ( også under
> opvarmningen ) og vende ryggen til banen når
> spillerne løber ind på banen.
Ja, det synes jeg du skulle gøre, jeg er sikker på at spillerne virkelig vil forstå DIN utilfredshed hvis du står med ryggen til en hel kamp...
> På den måde kan vi straffe hele organisationen.
Ja.. du virker lidt som en fyr der er til sm - du skulle tage et kig forbi eb's kontaktannoncer, der er vist også et par piger i Herning der er til "hård leg" - måske de vil "straffe dig" så du kan blive god igen (være flink)...
Jørgen - vi var nogle der havde forudset den MEGET svære fck kamp - personligt havde jeg tippet 2-0 til fck via gravencup.. jeg havde forventet et nederlag i størelsesordenen 3/2-0 .. at vi tabte 4-0, mja.. men det hold vi stillede med og de spillere vi manglede kan jeg sagtens leve med.
MEN hvis vi på søndag mod OB laver en 0-3 og det med franke og david på top, samt måske thyge og skriver tilbage.. ja, så bliver jeg en lille smule forundret, og MÅSKE begynder at tale om "dårlige tider"...
At vi igår taber til de dobbelte danmarks mestre med et amputeret hold - ja, det går sgu nok
BW #456
PS: Vær venlig at tænke dig om!
> Nu har vi skældt spillerne ud for deres indsats.
De der var med gjorde det ikke godt nok, de der var udenfor havde ingen chance for at hjælpe til!
> ER må også have noget ansvar med de sene
> udskiftninger, hvor kampen reelt var afgjort.
Med de udskiftningsspillere vi havde igår havde tidlige udskiftninger hverken gjort til eller fra - fck var overlegen over hele linien!
> Ledelsen skal også have på puklen, man går ikke
> ustraffet ved at lade 3 gode spillere gå ( Skov,
> Zidan & Smedegård )Smedegård som vi sagtens
> kunne have brugt igår, enten som back eller
> angriber, som han jo reelt er.
Klap nu i JJ - spiller kommer og går, klubben tjener penge for at overleve, for at vokse sig støre, there's noting you can do about it. Igår stiller vi med et b-hold, ingen grund til panik eller klyngen!
> Hvis vi vil vise vores utilfredshed med hele
> forsamlingen, skal vi lade være med at have en
> TIFO på søndag, holde kæft ( også under
> opvarmningen ) og vende ryggen til banen når
> spillerne løber ind på banen.
Ja, det synes jeg du skulle gøre, jeg er sikker på at spillerne virkelig vil forstå DIN utilfredshed hvis du står med ryggen til en hel kamp...
> På den måde kan vi straffe hele organisationen.
Ja.. du virker lidt som en fyr der er til sm - du skulle tage et kig forbi eb's kontaktannoncer, der er vist også et par piger i Herning der er til "hård leg" - måske de vil "straffe dig" så du kan blive god igen (være flink)...
Jørgen - vi var nogle der havde forudset den MEGET svære fck kamp - personligt havde jeg tippet 2-0 til fck via gravencup.. jeg havde forventet et nederlag i størelsesordenen 3/2-0 .. at vi tabte 4-0, mja.. men det hold vi stillede med og de spillere vi manglede kan jeg sagtens leve med.
MEN hvis vi på søndag mod OB laver en 0-3 og det med franke og david på top, samt måske thyge og skriver tilbage.. ja, så bliver jeg en lille smule forundret, og MÅSKE begynder at tale om "dårlige tider"...
At vi igår taber til de dobbelte danmarks mestre med et amputeret hold - ja, det går sgu nok
BW #456
PS: Vær venlig at tænke dig om!