Plastikfans?
-
Xort
Re: Plastikfans?
Det er nemlig det det kommer an på.. hvor meget man brænder for klubben og hvor store følelser man har for klubben..
jeg prioritere heller ikke altid min søndag til at skulle til fodbold..
og jeg har ikke viasat kanaler.. men derfor brænder mine følelser stadig for klubben.. bliver også ærgelig når vi taber...
og håber virkelig klubben ender højt...
hvis i skal bestemme hvem der er "ægte" fans af holdet.. så er det er jo ikke andre end jer selv..!
jeg prioritere heller ikke altid min søndag til at skulle til fodbold..
og jeg har ikke viasat kanaler.. men derfor brænder mine følelser stadig for klubben.. bliver også ærgelig når vi taber...
og håber virkelig klubben ender højt...
hvis i skal bestemme hvem der er "ægte" fans af holdet.. så er det er jo ikke andre end jer selv..!
-
Xort
Citat fra fredefyn:
Der må ikke gå 4 mål ind hvis man skal være tophold.
Er FCK så ikke et tophold efter deres 0-5 nederlag til brøndby..?
Der må ikke gå 4 mål ind hvis man skal være tophold.
Er FCK så ikke et tophold efter deres 0-5 nederlag til brøndby..?
-
Jannick
Du ved jo godt, hvad jeg mener Jan. Færre tilskuere medfører en mindre indtægt og derfor også færre penge i klubkassen. Færre penge i klubkassen gør at der er færre penge til rådighed til lønninger. Jeg ved da godt at entreindtægter ikke betaler spillerlønningerne alene, men de er da med til det.
Jannick
Jannick
-
Jannick
Re: OT: Re: Plastikfans?
Aaes skrev:
-------------------------------------------------------
> Jannick - nu har jeg snart fået nok og jeg bliver
> desværre lige nødt til at lukke op for min
> irritation !
Du skal da være velkommen til at lukke din irritation ud.
> HVORFOR skal du hele tiden stille spørgsmål til
> alt ?
Jeg stiller heller ikke spørgsmål til alt, men til det, som jeg er uenig i og derfor gerne vil have en uddybning af eller begrundelse for. Hvilket i sig selv er svært at få fra en del folk.
> Hvorfor er du altid på tværs ?
Det handler ikke om at jeg vil være på tværs. Hvorfor skulle jeg da ikke stille spørgsmålstegn ved idéer, udtalelser... som jeg ikke er enig i? Tror du ikke bare det handler om, at jeg tilfældigvis har været uenig med dig og, at du derfor føler, at jeg er på tværs?
>Hvorfor er du
> altid uenig i alt hvad der bliver skrevet her ?
Det er jeg heller ikke. Men jeg kommenterer oftere, når jeg er uenig, da det ikke skabe meget debat, hvis man kun klapper hinanden på ryggen. Igen, tror du så ikke bare det er fordi jeg har været uenig med DIG, at det føles somom jeg altid er uenig.
> De sidste mange tråde du har skrevet i har du
> været uenig i det der bliver skrevet...
en, to, mange...
>...ved godt at
> der ikke ville være meget debat hvis alle var
> enige, men tror muligvis at du stiller dig på
> tværs måske for at få opmærksomhed ?
Åååh nej... du har afsløret mig... eller noget!
> Jeg ved det ikke, men er bare blevet træt af at
> høre på det !
Synd for dig, men du slipper nok ikke, bare fordi du tuder.
Jannick
> Jannick - nu har jeg snart fået nok og jeg bliver
> desværre lige nødt til at lukke op for min
> irritation !
Du skal da være velkommen til at lukke din irritation ud.
> HVORFOR skal du hele tiden stille spørgsmål til
> alt ?
Jeg stiller heller ikke spørgsmål til alt, men til det, som jeg er uenig i og derfor gerne vil have en uddybning af eller begrundelse for. Hvilket i sig selv er svært at få fra en del folk.
> Hvorfor er du altid på tværs ?
Det handler ikke om at jeg vil være på tværs. Hvorfor skulle jeg da ikke stille spørgsmålstegn ved idéer, udtalelser... som jeg ikke er enig i? Tror du ikke bare det handler om, at jeg tilfældigvis har været uenig med dig og, at du derfor føler, at jeg er på tværs?
>Hvorfor er du
> altid uenig i alt hvad der bliver skrevet her ?
Det er jeg heller ikke. Men jeg kommenterer oftere, når jeg er uenig, da det ikke skabe meget debat, hvis man kun klapper hinanden på ryggen. Igen, tror du så ikke bare det er fordi jeg har været uenig med DIG, at det føles somom jeg altid er uenig.
> De sidste mange tråde du har skrevet i har du
> været uenig i det der bliver skrevet...
en, to, mange...
>...ved godt at
> der ikke ville være meget debat hvis alle var
> enige, men tror muligvis at du stiller dig på
> tværs måske for at få opmærksomhed ?
Åååh nej... du har afsløret mig... eller noget!
> Jeg ved det ikke, men er bare blevet træt af at
> høre på det !
Synd for dig, men du slipper nok ikke, bare fordi du tuder.
Jannick
-
Kasper_Nielsen
Den med at man som TV-fan er ligeså stor fan som dem som møder op til alle kampene giver jeg ikke en klap for.
De, som konstant sidder foran Viasat Xtra 3 og ser Midtjylland, har ikke de samme følelser for klubben som os andre, som møder op til deres kampe og klapper dem i hånden efter en kamp.
Det er os der opbakker dem til hver kamp, og giver dem de sidste 5-10% i en kamp.
De som sidder foran TV og holder med midtjylland, giver i realiteten ikke en skid mere støtte end en Viborg fan på viborg stadion. Og sådan er det bare.
I udenlandsk sammenhæng er jeg stor Manchester United fan. Og trods jeg har været det, så længe jeg husker tilbage, og altid følger deres kampe på teksttv mm, er jeg jo ikke en brøkdel så loyal, som de fans som møder op på stadion.
De, som konstant sidder foran Viasat Xtra 3 og ser Midtjylland, har ikke de samme følelser for klubben som os andre, som møder op til deres kampe og klapper dem i hånden efter en kamp.
Det er os der opbakker dem til hver kamp, og giver dem de sidste 5-10% i en kamp.
De som sidder foran TV og holder med midtjylland, giver i realiteten ikke en skid mere støtte end en Viborg fan på viborg stadion. Og sådan er det bare.
I udenlandsk sammenhæng er jeg stor Manchester United fan. Og trods jeg har været det, så længe jeg husker tilbage, og altid følger deres kampe på teksttv mm, er jeg jo ikke en brøkdel så loyal, som de fans som møder op på stadion.
-
Xort
Så fordi man ikke har økonomien til at møde op.. ja det er surt at være fattig..!
så kan man ikke have følelser for klubben??
så kan man ikke have følelser for klubben??
-
YahooSeeker [Bot]
Hvorfor nævner du TV-fan? At man ser enkelte kampe i TV på en sæson, gør da ikke en til en "TV-fan" (?).
At være ægte fan handler da heller ikke kun om, at man støtter sit hold, men også at man har følelser for klubben, hvilken personer som ikke absolut ser alle kampe sagtens kan have.
Desuden må man nok erkende, at en Viborg fan generalt gør et godt arbejde med opbakningen.
At være ægte fan handler da heller ikke kun om, at man støtter sit hold, men også at man har følelser for klubben, hvilken personer som ikke absolut ser alle kampe sagtens kan have.
Desuden må man nok erkende, at en Viborg fan generalt gør et godt arbejde med opbakningen.
-
smørtyven
Xort skrev:
> Så fordi man ikke har økonomien til at møde op..
> ja det er surt at være fattig..!
> så kan man ikke have følelser for klubben??
>
- Præcis. Få dig en avisrute.
Keep the faith
Smørtyven - Plastikfan.
> Så fordi man ikke har økonomien til at møde op..
> ja det er surt at være fattig..!
> så kan man ikke have følelser for klubben??
>
- Præcis. Få dig en avisrute.
Keep the faith
Smørtyven - Plastikfan.
-
Xort
altså med mit lange arbejde.. til en skide løn af 69 kr i time.. ja det er hvad en lærling kan få... og lejlighed og bil.. så er der hverken penge til fodbold eller byture.. men kommer igen når jeg er udlært og begynder at have penge på kontoen til andet end mad..!
grow up!
grow up!
-
caspersm
og bif er da stadig et tophold selvom de tabte 6-1 til Esbjerg for nogle år siden! men det må selvfølig ikke ske for tit, men INGEN kan helt undgå en svipser engang imellem.