Ecstatic FCK skrev:
<Så tror jeg ærlig talt ikke du har været på Særlig mange danske stadions?
<Silkeborg, Randers, og Esbjerg er da noget at det mest lortede man kan opleve <herhjemme.
jeg har været på dem alle og jeg kan godt fortælle dig at herfølge´s lille nedslidte stadion har en bedre service end den vi fik hos jer igår..
1.vi stod i kø i en halv time for og komme ind og alle havde billetter så det var jo ikke fordi at folk stod og roede med deres penge. Nej i havde sat 2 vagter til at undersøge 1000 mand og det er sq for dårlig når de i parken ved hvormange vi kommer..
2.efter en halv times spil løb i så tør for pølser... dejlig når når man nu har sat i en bus i 4 timer.
3. kanon toilet forhold. hvis vi næste gang i kommer over til os stiller et festivals lokum op som kan dele ville det svare lidt ti det der var hos os igår..
4. kære Estatic FCK har du nogen sinde været på jeres udebane udsnit det er det dårligste i danmark..
at vores landshold skal spille der er simpelhen utrolig. brøndby stadion er nok en 4-5 bedre end hul som vi alle kalder vores national stadion.
5.men ligeså dårlig jeres stadion er ligeså godt spillede i igår og jeg er kun glad for at vi fik sendt 16 busser til en kamp og at nederlaget ikke blev større.
thomas
Det ringeste jeg har set i lang, lang tid........
-
Nikolaj(AGF)
Re: Det ringeste jeg har set i lang, lang tid........
Her må jeg erklære mig 100% enig i, at det gang på gang er en skandaløs behandling, man bliver udsat for i Parken som udefans. Det gælder såvel toiletforhold, salgsboder, tribuneplacering som sikkerhed. Intet er i orden, og selv på en absolut skala er det til grin. Set relativt i forhold til, at det er Danmarks højtprofilerede nationalstadion er det lattervækkende åndsvagt. Det er måske kun Silkeborg Stadion, der er tæt på at tilbyde sine gæster så elendige forhold i forhold til resten af stadions standard.
-
BW#3340
Ja, vi kan med rette kalde Parken for et "lorte-stadion", som der vist nok var nogen, der (med rette) kaldte ulvenes hjemmebane i Ikast.
Det tenderer chikane, og det er ikke et mesterhold værdigt. Kunne ligne klamme Don Ø's måde at begå sig på - langt under bæltestedet.
Hilsen BW#3340
Det tenderer chikane, og det er ikke et mesterhold værdigt. Kunne ligne klamme Don Ø's måde at begå sig på - langt under bæltestedet.
Hilsen BW#3340
-
Jens Mikkelsen
Som jeg husker det sidst jeg var der, så ligner Coca Cola mest en gammel ruin der hænger gevaldigt i hængslerne, indgang, tribune osv. ser totalt nedslidt ud. Jeg kan nævne en håndfuld danske stadions som kan levere en bedre vare end Parken og det eneste der gør parken til National stadion er størrelsen og traditionerne der er forbundet med stedet.
Brøndby stadion ville efter min mening være mere tidssvarende og i mine øjne kan Don Ø stikke hans 4 stjerne derop hvor solen ikke skinder
Brøndby stadion ville efter min mening være mere tidssvarende og i mine øjne kan Don Ø stikke hans 4 stjerne derop hvor solen ikke skinder
-
jakob88
Vi skal ha gejst på igen
Vi er nødt til at se på lyspunkterne, men der var jo faktisk ikke nogen igår....
Istedet kan vi kigge frem mod opgøret mod OB, hvor måske nogen af vores skadet spillere kan være kampdygtige. Plus David er klar til sin debut, og Collins har måske har fået sin spiltilladelse....
Så lad os se fremad og håbe at have stærkeste opstilling mod OB som vi sammen skal nedkæmpe.....
Kom så drenge, jeg tror på jer......
Forza FCM
Istedet kan vi kigge frem mod opgøret mod OB, hvor måske nogen af vores skadet spillere kan være kampdygtige. Plus David er klar til sin debut, og Collins har måske har fået sin spiltilladelse....
Så lad os se fremad og håbe at have stærkeste opstilling mod OB som vi sammen skal nedkæmpe.....
Kom så drenge, jeg tror på jer......
Forza FCM
-
Fisker K
Jeg har ikke været på Silkeborg stadion, men har været på Ølstykke, Sundby, Køge, Herfølge, Brønshøj, næstved, lyngby og mange andre småstadions. Ingen af disse steder havde ligeså dårlige forhold for udebanefans som parken....
Har været i parken til landskamp mange gange og det er en noget anden oplevelse. Andre lande i europa må da synes vi er et uland efter de har været på besøg her.
Kenneth