Sennels?
-
Kent
Sennels?
Efter Brøndbys leje af en venstre back hos United er der meget langt til spilletid for Sennels - hvilket han vist godt selv er klar over.
http://www.onsidedk.com/main/index.phtm ... &id=188743
Sennels er 27, så han er umiddelbart i hans bedste fodboldalder. Det er efter hånden længe siden han har spillet fast førsteholdsfodbold. Tidligere har han dog vist gode takter.
Umiddelbart burde han være et emne i samtlige SAS-liga klubber minus FCK (og BIF).
Vi har selv Jessen og Mikkelsen som venstre backs, så spørgsmålet er, om han kunne være et emne for os? Umiddelbart tror jeg det ikke, både grundet økonomi, men også det at vi allerede har 2 spillere på pladsen.
Hvis man ser lidt på andre interessante klubber, så er EfB og OB godt besat på venstre back, mens AaB bruger Michael Jacobsen på pladsen. Jeg er dog ikke sikker på at MJ har den nødvendige speed til backen, men det kan jeg jo selv kikke lidt på i dag. Men umiddelbart er det Aab, der virker som den mest oplagte nye arbejdsgiver, hvis ikke han vil tilbage til VFF.
Kent
http://www.onsidedk.com/main/index.phtm ... &id=188743
Sennels er 27, så han er umiddelbart i hans bedste fodboldalder. Det er efter hånden længe siden han har spillet fast førsteholdsfodbold. Tidligere har han dog vist gode takter.
Umiddelbart burde han være et emne i samtlige SAS-liga klubber minus FCK (og BIF).
Vi har selv Jessen og Mikkelsen som venstre backs, så spørgsmålet er, om han kunne være et emne for os? Umiddelbart tror jeg det ikke, både grundet økonomi, men også det at vi allerede har 2 spillere på pladsen.
Hvis man ser lidt på andre interessante klubber, så er EfB og OB godt besat på venstre back, mens AaB bruger Michael Jacobsen på pladsen. Jeg er dog ikke sikker på at MJ har den nødvendige speed til backen, men det kan jeg jo selv kikke lidt på i dag. Men umiddelbart er det Aab, der virker som den mest oplagte nye arbejdsgiver, hvis ikke han vil tilbage til VFF.
Kent
Senest rettet af Kent 14. aug 2006, 08:25, rettet i alt 1 gang.
-
A.MiCCelSen
Re: Sennels?
Sennels siger samtidig selv til Forza, at han gerne vil væk til vinter, da han ikke er tilfreds med situationen i brøndby.
Jeg syntes klart det ville være en forstærkning til truppen med sennels.
http://www.forza.dk/index.php/news/show/id=10490
-
Jesper BW1100
Det er jeg på sin vis enig i. Men i mine øjne vil det være en for dyr forstærkning da han nok kræver en pæn hyre. Så tommelfinger nedad fra min side
-
Aaes
Tror ikke man vil overveje en ny back spiller, man har trods alt lige forlænget med Leon og desuden har vi ingen mangler på den plads !
-
Kasper_Nielsen
Jeg må da indrømme, at jeg gerne så en decideret venstreback med erfaring til Midtjylland. Men så længe klubkassen ser ud som den gør, er det nok ikke så smart. Desuden synes jeg, at Leon er begyndt at gøre det ganske fint, imodsætning til sidste sæson. Han gør virkelig fremskridt, men stadig ikke tilstrækkelig erfaring.
Ellers har vi ikke rigtig andre på pladsen.
Jesper Mikkelsen er jo central, og vil nok ikke være tilfreds med at blive ude på venstreback pladsen.
Lindkvist er højreback, men kan dog godt spille venstreback, som vi også tidligere har set.
Men som jeg ser det skal vi ikke røre Sennels med en ildtang.
Ellers har vi ikke rigtig andre på pladsen.
Jesper Mikkelsen er jo central, og vil nok ikke være tilfreds med at blive ude på venstreback pladsen.
Lindkvist er højreback, men kan dog godt spille venstreback, som vi også tidligere har set.
Men som jeg ser det skal vi ikke røre Sennels med en ildtang.
-
M. Lissau
hvorfor begynde at snakke om sennels, efter vi har hentet Kolja?
mener nu nok vi har nok personer som kan tage de to backs og Leon bør vel være første valg til venstre pladsen...
mener nu nok vi har nok personer som kan tage de to backs og Leon bør vel være første valg til venstre pladsen...
-
Altoriso
M. Lissau skrev:
-------------------------------------------------------
> hvorfor begynde at snakke om sennels, efter vi har
> hentet Kolja?
>
> mener nu nok vi har nok personer som kan tage de
> to backs og Leon bør vel være første valg til
> venstre pladsen...
Hænger måske sammen med at der i lang tid har været "klaget" over vores backs herinde, og da Kolja dækker højre er det jo naturligt nok at nævne Sennels som den venstreback med klasse som han trods alt er!
Tror dog heller ikke at det bliver nødvendigt, men jeg vil ikke udelukke at FCM godt kunne finde på at hente ham, da de godt ved at det har haltet/halter lidt på den plads
-------------------------------------------------------
> hvorfor begynde at snakke om sennels, efter vi har
> hentet Kolja?
>
> mener nu nok vi har nok personer som kan tage de
> to backs og Leon bør vel være første valg til
> venstre pladsen...
Hænger måske sammen med at der i lang tid har været "klaget" over vores backs herinde, og da Kolja dækker højre er det jo naturligt nok at nævne Sennels som den venstreback med klasse som han trods alt er!
Tror dog heller ikke at det bliver nødvendigt, men jeg vil ikke udelukke at FCM godt kunne finde på at hente ham, da de godt ved at det har haltet/halter lidt på den plads
-
Aaes
Jeg håber ikke de henter ham ! Så vil jeg LANGT hellere spare de penge og så få en spændende ynglinge spiller op !
-
Ravnen
Kan heller ikke se hvad vi skulle med Asbjørn Sennels. Han "var" en af de mest overvurderede spillere overhovedet, jeg forforstår godt at Møllestenen ikke kan bruge ham.
Bevares han var ok i Viborg, men i BIF har han ikke vist noget som helst.
Nej lad os satse på Leon Jessen og Jesper Mikkelsen. Og mon ikke der er en fyr klar fra Akademiet inden længe til den plads også?
Bevares han var ok i Viborg, men i BIF har han ikke vist noget som helst.
Nej lad os satse på Leon Jessen og Jesper Mikkelsen. Og mon ikke der er en fyr klar fra Akademiet inden længe til den plads også?
-
jakob88
Jeg er ret overbevist om, at Jesper Juelsgaard vil erobre venstrebacken inden for 1 - 1½ åes tid. Han virker som en meget dygtig spiller i de kampe jeg har har overværet ham!
-
Aaes
Det var også ham jeg tænkte på, han har spillet ganske udemærket de gange hvor jeg også har set dem spille.