N. Jørgensen

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Mose

N. Jørgensen

Indlæg af Mose »

Hvor var han ringe idag.
Nu håber jeg ikke at det bliver et problem at ER har spået ham til forårets profil. Han var det svageste led på en usædvanlig dårlig dag.

Det var svært at tro på point idag allerede tidligt i kampen så man at vi var underlegne.

Vi var vel nærmest heldige med kun at tabe 4-0.

Poku, Rasmussen, Rathe, Jørgensen har ganske simpelt ikke klassen til SAS ligaen. De andre havde blot en ufattelig dårlig dag.
Senest rettet af Mose 14. mar 2005, 21:46, rettet i alt 1 gang.

Fc-Arne

Re: N. Jørgensen

Indlæg af Fc-Arne »

Så stopper du!....ved ikke med Rasmussen og Jørgensen, men Poku arme dreng, han er 19 år og ligger alene i angrebet. Hvordan skulle han kunne rage bolde til sig? han er vel ca. 1,65. Rathe var ikke den der havde den værste dag efter min mening, han plejer ellers altid at være god for en god fighterindstilling.
Det var et kollektivt kollaps i dag, imod et hold som på dagen var klasser bedre..

micco

Indlæg af micco »

Bt er vist enig...

http://129.142.53.16/Sport2003/Publ/BT/ ... kampid=334

Er der nogensinde nogen der har fået det før??!

micco

Mose

Indlæg af Mose »

Rathe har efter min mening altid været overvurderet, men jeg ved mange på graven er uenige i dette.

Poku den arme dreng har bare intet vist i de utalige kampe han har haft. Jeg håber han snart får nogle kampe på andetholdet, hvor han kan få vist, hvorfor han blev kåret til Afrikas bedste unge spiller.

Ellers synes jeg normalt det er dejligt, at de unge for chancen, men jeg synes snoren til Poku er ved at være lidt slap.

Fc-Arne

Indlæg af Fc-Arne »

Tjaa...jeg tror aldrig at der er blevet ventet det helt store af Rathe. Jeg mener heller ikke at han burde have en stamplads eller noget, men synes at plejer at gøre en god figur.
Du kan vel se at en lille spiller som Poku kan have det svært, overfor hovedstødsstærke spillere Thomassen og Svensson. Han har jo normalt en del gode aktioner hvor man kan se hans store potentiale. Han havde måske ikke sin bedste kamp, men det var der vist ingen af spilleren der kunne prale af...

Mose

Indlæg af Mose »

Jeg synes vi mangler at se hans potentiale i kamp.

Jeg ser ham ikke til træning, men kun i kampe, og jeg er ikke sikker på at Poku er klar. ER har jo sådan set også selv sagt at han nok ikke er klar endnu.

Fc-Arne

Indlæg af Fc-Arne »

Der er vist ugler i mosen..

Sir Lago

Indlæg af Sir Lago »

Poku var ikke noget særligt idag.... Men hvem ville i så have der startede i stedet?
Vi stiller med Poku alene i front idag. Mod et hold der har spillet godt i vigtige kampe i vinterpausen. Hvorimod vi har spillet nogle dårlige ligegyldige træningskampe.... FCK var bare bedre og skarpere idag...

Og med det angreb vi bruger idag har vi intet at gøre...

Frank- Hvornår bliver han klar?
David- Klar næste uge.... Men bliver han så alene i front? Ikke godt nok efter min mening...
Baba Collins- ??? Jeg tror ikke en 16 årig er løsningen... (Please prove me wrong)
Madsen- Egentligt ikke frontløber...

Vi har nogle skader på angrebsfronten, men..... Det er ikke en undskyldning. Et hold der vil være med i toppen, skal have gode afløsere klar ved skader...
Min konklusion er
Vi mangler 1 eller 2 klasseangribere i truppen...

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Fc-Arne skrev:
-------------------------------------------------------
> Du kan vel se at en lille spiller som Poku kan
> have det svært, overfor hovedstødsstærke spillere
> Thomassen og Svensson. Han har jo normalt en del
> gode aktioner hvor man kan se hans store
> potentiale. Han havde måske ikke sin bedste kamp,
> men det var der vist ingen af spilleren der kunne
> prale af...

Det gør ihverfald ingen gavn overhovedet at have en lille fyr som Poku oppe foran når medspillerne sender høje bolde frem hele tiden. Efter FCK fik scoret kneb det gevaldigt med at spille langs jorden.

Nicolai Kammersgaard

Indlæg af Nicolai Kammersgaard »

Sir Lago skrev:
> Vi mangler 1 eller 2 klasseangribere i
> truppen...
>

Hvorfor det når vi har Frank, poku, Dennis, madsen, David nielsen og Collins?
FCM har ofte solgt deres angribere såsom Allan bak og Skoubo og der er altid kommet en som skal score kasserne og det kommer der også nu.

Nicolai Kammersgaard
Det er for lavt at pifte af sit hold ligemeget hvad. De skal støttes

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Nicolai Kammersgaard skrev:
> Sir Lago skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Vi mangler 1 eller 2 klasseangribere i
> > truppen...
> >
>
> Hvorfor det når vi har Frank, poku, Dennis,
> madsen, David nielsen og Collins?
> FCM har ofte solgt deres angribere såsom Allan bak
> og Skoubo og der er altid kommet en som skal score
> kasserne og det kommer der også nu.

Frank: Han er god nok, men han er ofte skadet, derfor er det altid en god ide at have en god erstatning.

Poku: Lottokupon.. Har været heroppe i 7 måneder uden reelt at vise noget, så det er "Farligt" at satse for kraftigt på ham..

Dennis: Spillede faktisk godt i går, det kan være han går mod bedre tider (Det kunne kun også blive bedre)

Madsen: Han har kanten når han er klar..

David: Kan blive en succes, men kan også falde totalt igennem, men håber på det første. Dog er han ikke kendt som en bomber, mere som oplægger.

Collins: At satse på en 16-årig er vist halvt tosset ;-)

> Nicolai Kammersgaard
> Det er for lavt at pifte af sit hold ligemeget
> hvad. De skal støttes

Gu fanden skal holdet have at vide vi ikke er tilfredse !

I mine øjne blev vi pisset på i går. Da FCK scorede til 2-0 opgav langt de fleste (Pim, Dennis, Bak og Mikkelsen undtaget), det klær heller ikke ligefrem en anfører at udtale til P3 efter kampen, at han tror vi havde tabt uanset hvad. Det er sgu en fallit-erklæring !
Hvis man ikke tror på det, så vinder man sgu heller ikke, og det var langt fra MH der gik forrest i går, det skulle da være i "opgiver-konkurrencen" !

Men det kan være vi skal lade vær med at sende udebane-busser ?
Viborg: 800 - nederlag
AaB: 300 - nederlag
FCK: 1000 - nederlag
EfB: 350 - nederlag
AGF - 250 - nederlag

Er der en rød tråd ?

Peter Ross - I believe I can fly !

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Peter Ross skrev:
> Men det kan være vi skal lade vær med at sende
> udebane-busser ?
> Viborg: 800 - nederlag
> AaB: 300 - nederlag
> FCK: 1000 - nederlag
> EfB: 350 - nederlag
> AGF - 250 - nederlag
>
> Er der en rød tråd ?

Hmm det er da noget skidt hvis holdet har det dårligt med for meget støtte på udebane /-:

Men det mindste man burde kunne forvente var at alle 11 spillere på banen fightede røven ud af bukserne når 1000 fans var taget med helt til den anden ende af landet. Der skal andre boller på suppen på søndag.

Rovsing

Indlæg af Rovsing »

Det var en skidt kamp for Jørgensen, men skulle vi ikke lige se om ikke det er en garanti for en god kamp på søndag. I går var der jo så meget andet galt, så hvis en eller anden skulle have en rigtig dårlig dag så er det da godt det er ovre nu.

Jeg synes også at der er mange der overser at Rasmussen havde rigtigt meget at lave igår.

Vi spillede for dårligt igår, det er alle vel enige om, men det gik altså meget FCK's vej som jeg så det. Både det at en af modstanderne giver dem to mål, men to af dem der plejer at ende langt oppe på tilskuerpladserne endte i mål, og så kunne Fisker vel godt have set et af de straffespark der blev begået. Nuvel vi tabte fortjent og det må vi jo så æde uanset hvor dårligt det smager.

Synd, men nu må vi rejse os, for OB kommer. Og de er garanteret sultne efter at have tabt til Esbjerg på hjemmebane.

Godt vi har fået fat i Nielsen, og godt at se den fremgang Pimpong hele tiden viser. Lad os nu få midtbanen igang så vi kan tage presset af forsvar og mål, og lad os for guds skyld blive farlige igen.

YahooSeeker [Bot]

Re: N. Jørgensen eller (Martin Nielsen)

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Med overskriften vil jeg sige, undslyld de måske lidt hårde ord, men jeg syntes nogengange at han minder lidt om MN - Ikke særlig hurtig, en del ærgeligt tabte bolde - og lidt gumpetung bagi :o(

Der er nok nogle der er uenig med mig, men lad mig lige høre om jeg er helt galt på den?

Thomas KBH..

Nicolai Kammersgaard

Re: N. Jørgensen eller (Martin Nielsen)

Indlæg af Nicolai Kammersgaard »

-THOMAS- skrev:
>
> Der er nok nogle der er uenig med mig, men lad mig
> lige høre om jeg er helt galt på den?
>
> Thomas KBH..

Kort sagt ja. For det første ja okay NJ blev rundbarberet af silberbauer hele kampen og spillede det dårligste jeg endnu har set (desværre ifølge Onside). Men derfor behøver vi jo ikke helt at afskrive ham.
Og for det andet så burde du måske have lidt respekt for MN, allle årene under Ove P spillede han formidabelt og var en meget vigtig spiller og en nydelse at se på. Men desværre så gik han ned med resten af holdet under Troels Bech og nåede aldrig op på et tilfredsstillende niveau. Så derfor synes jeg at man skal huske ham for da han var god og ikke gøre ham til søndebuk fordi vi havde en skod træner i TB.

Nicolai Kammersgaard
Respekt for Martin Nielsen

Besvar