Mjello.
Har længe været i tvivl om Fcm, har nogle Uofficelle fraktioner.
Det må i da kunne fortælle mig.
/Der Younste - Vildere/Voldsommere - Stivere/Skævere 2006/2007
Uofficelle?
-
Der Youngste
Uofficelle?
Senest rettet af Der Youngste 11. aug 2006, 13:13, rettet i alt 1 gang.
-
Aaes
Re: Uofficelle?
BW-East www.bw-east.dk
Drunken Wolves
^ Dette er 2 af de uofficielle fangrupper.
BW-East er fra sjælland, og jeg mener at Drunken-Wolves er fra Skive (jeg kan meget nemt tage fejl)
Men der findes sikkert flere uofficielle "fraktioner"
Drunken Wolves
^ Dette er 2 af de uofficielle fangrupper.
BW-East er fra sjælland, og jeg mener at Drunken-Wolves er fra Skive (jeg kan meget nemt tage fejl)
Men der findes sikkert flere uofficielle "fraktioner"
-
kopien
ingen af de ovenstående er nok i den kategori som der youngste her efterlyser for der er ingen uoficielle stemningsgrupper fra FC Midtjylland..
-
Altoriso
BWEast er på ingen måde en uofficiel fraktion.. 
Det er en slags afdeling under BW, som samler fans primært øst for Lillebælt
Det er en slags afdeling under BW, som samler fans primært øst for Lillebælt
-
Aaes
Altoriso, så må du meget undskylde 
Har stor respekt for alle FCM fans også dem som kommer fra andre steder end MIDTJYLLAND (!)
Men så vil jeg da gerne have defineret ordet fraktion (og jeg gider ikke, kl 23.41 en torsdag aften til at google ordet), så hvis nogen vil give mig en kort forklaring så er jeg meget taknemmelig.
Troede faktisk at en afdeling under BW er en fraktion.
Honest mistake !
Har stor respekt for alle FCM fans også dem som kommer fra andre steder end MIDTJYLLAND (!)
Men så vil jeg da gerne have defineret ordet fraktion (og jeg gider ikke, kl 23.41 en torsdag aften til at google ordet), så hvis nogen vil give mig en kort forklaring så er jeg meget taknemmelig.
Troede faktisk at en afdeling under BW er en fraktion.
Honest mistake !
-
Altoriso
Alt iorden Aaes 
Jeg googlede dog lige ordet igennem en meget hurtig gang, men man kan nok finde en bedre forklaring i en ordbog eller noget, men i korte træk kunne det vist godt betyde noget lignende følgende :
"Fraktion betyder egentlig brydning, og ifølge ordbogen er det "en del af et parti eller en forening, der indtager et særstandpunkt"
Vi er måske lidt sære ovre hos os - hehe
Jeg googlede dog lige ordet igennem en meget hurtig gang, men man kan nok finde en bedre forklaring i en ordbog eller noget, men i korte træk kunne det vist godt betyde noget lignende følgende :
"Fraktion betyder egentlig brydning, og ifølge ordbogen er det "en del af et parti eller en forening, der indtager et særstandpunkt"
Vi er måske lidt sære ovre hos os - hehe
-
Aaes
Okay.
Så blev jeg så meget klogere
Fraktion eller ej så er alle vel BW'ere helt ind til hjertet !
Vi ses på lægterne imorgen d'herrer ! Bolschedrengene skal have en på sliktanden !!!!
Så blev jeg så meget klogere
Vi ses på lægterne imorgen d'herrer ! Bolschedrengene skal have en på sliktanden !!!!