Jeg kunne læse i gårsdagens udgave af Vejle Amts Folkeblad at de er meget utilfredse i Vejle over dommerne i superligaen. Specielt efter det sidste røde kort de fik i søndags. De mener ikke at de er accepteret i superligaen fordi at
de er oprykkere.
Sådan som jeg så kampen følte jeg ikke at dommeren var på vores side. Specielt ikke efter det gule kort, som Simon Poulsen fik i første halvleg.
Iflg. Onside.dk sagde Emil Laursen efter kampen at han ikke havde noget valg da han gav det røde kort til Kielstrup. Fordi at han kom alt for sent ind i en tackling på Simon Poulsen.
Hvordan ser i andre på det? Er det svært at blive accepteret som oprykkere i superligaen?
Jeg ser det selv som at Vejle er ude efter en undskyldning for deres 4 nederlag.
Vejle brugte alt for meget energi i de første 20 minutter hvor vores spil sejlede. Man ser tit at ny oprykkere ikke har luften til hele kampen i superligaen.
Vinding
Utilfredshed i Vejle
-
Peter Ross
Re: Utilfredshed i Vejle
De er pt. ikke oppe i Superliga-tempo, derfor kommer deres tacklinger ofte for sent, og derved ser de mere voldsomme ud, så dommerne lettere bliver "snydt" til at give en advarsel/udvisning.
Peter Ross
Peter Ross
-
Danny
Sådan som jeg så det røde kort til Vejle mod FCM så synes jeg også at det var meget hårdt. Simon Poulsen kommer vel på en måde uventet bagfra og tager bolden. Så jeg tror ikke at vejle-spilleren gør det bevidst. Den er højest til gul efter min mening..
Og jeg tror ikke at de har svært ved at blive accepteret i suppen. Det virker også bare som en dårlig undskyldning i mine ører.. Henrik Smedegaards røde var der vel ikke noget i vejen med, var der? Kan ikke helt huske det.
Tror bare at vejle mangler lidt af det som Horsens brugte sidste sæson.. En stor deffensiv styrke og så nogle mænd der kan smide bolden i kassen.. Og frem for alt så mangler de vel noget af den selvtillid som Horsens havde.. Jeg tror at Horsens havde et kanon sammenhold.. Hvor må det ikke være fedt at spille 0-0 med de store hold, når man inden kampen har aftalt at det var netop det man skulle!
Og jeg tror ikke at de har svært ved at blive accepteret i suppen. Det virker også bare som en dårlig undskyldning i mine ører.. Henrik Smedegaards røde var der vel ikke noget i vejen med, var der? Kan ikke helt huske det.
Tror bare at vejle mangler lidt af det som Horsens brugte sidste sæson.. En stor deffensiv styrke og så nogle mænd der kan smide bolden i kassen.. Og frem for alt så mangler de vel noget af den selvtillid som Horsens havde.. Jeg tror at Horsens havde et kanon sammenhold.. Hvor må det ikke være fedt at spille 0-0 med de store hold, når man inden kampen har aftalt at det var netop det man skulle!
-
Kent
Jeg har også læst at Vejle er meget utilfredse med dommeren, og må sige at jeg ikke forstår det. Vi fik bestemt ikke noget forærende i den kamp.
Det røde kort synes jeg er helt i orden. Vi taler trods alt om at han kommer med knopperne forrest i knæhøjde, og dommeren står næsten lige ved siden af, så han kan altså godt se, hvad der sker. Det er sådan en tackling, der meget nemt kan skade en spiller, og derfor skal det straffes.
Kent
Det røde kort synes jeg er helt i orden. Vi taler trods alt om at han kommer med knopperne forrest i knæhøjde, og dommeren står næsten lige ved siden af, så han kan altså godt se, hvad der sker. Det er sådan en tackling, der meget nemt kan skade en spiller, og derfor skal det straffes.
Kent
-
Thomas Lund
Jeg har set situationen på Viasat sport for et par timer siden da kampen blev sendt og selv i langsom gengivelse ser tacklingen fuldstændig sindsyg ud.
De fleste havde sikkert givet gult for sådan en tackling men jeg mener faktisk at dommeren dømmer korrekt.
Lund
De fleste havde sikkert givet gult for sådan en tackling men jeg mener faktisk at dommeren dømmer korrekt.
Lund
-
Sir Lago
Jeg mener Smedegårds tackling var en nødbremse, og han var sidste mand. Så er den røde vel i orden!
-
Vinding
Peter Ross skrev:
-------------------------------------------------------
> De er pt. ikke oppe i Superliga-tempo, derfor
> kommer deres tacklinger ofte for sent, og derved
> ser de mere voldsomme ud, så dommerne lettere
> bliver "snydt" til at give en advarsel/udvisning.
Godt argument!
Vinding
-------------------------------------------------------
> De er pt. ikke oppe i Superliga-tempo, derfor
> kommer deres tacklinger ofte for sent, og derved
> ser de mere voldsomme ud, så dommerne lettere
> bliver "snydt" til at give en advarsel/udvisning.
Godt argument!
Vinding